Muziek / Toplijsten en favorieten / This could go on forever........................
zoeken in:
1
geplaatst: 13 juli 2020, 17:05 uur
Er zijn van die liedjes die een passage hebben waar je geen genoeg van kan krijgen. Die gaan lekker lang door, maar toch te kort. Ze zouden voor altijd door kunnen moeten blijven gaan.
dEUS - The ideal crash - Instant street, outro
Red Hot Chili Peppers - Blood Sugar Sex Magik - Sir Psycho Sexy, outro
Kent - Isola - 747, hele tweede helft
Garbage - Bleed like me - Happy Home, outro
Welke nog meer?
dEUS - The ideal crash - Instant street, outro
Red Hot Chili Peppers - Blood Sugar Sex Magik - Sir Psycho Sexy, outro
Kent - Isola - 747, hele tweede helft
Garbage - Bleed like me - Happy Home, outro
Welke nog meer?
2
geplaatst: 13 juli 2020, 18:34 uur
1
geplaatst: 13 juli 2020, 18:40 uur
Extreem lekker inderdaad, ook bij mij favoriet.
Interpol - Not Even Jail, vanaf 04:35 ongeveer. Die fade out maakt het nog erger, elke keer weer teleurstelling dat het eindigt.
1
geplaatst: 13 juli 2020, 21:12 uur
Ongeveer de laatste 2 minuten van Nick Cave - The Good Son.
Letterlijk soms een 1 uur op repeat.
Letterlijk soms een 1 uur op repeat.
1
Deranged
geplaatst: 13 juli 2020, 21:14 uur
One more man gone.
Ook hele specifieke herinneringen aan van toen ik dat nummer net had ontdekt.
Ook hele specifieke herinneringen aan van toen ik dat nummer net had ontdekt.
0
geplaatst: 13 juli 2020, 23:30 uur
Het outro van Love's "You Set the Scene" - violen en trompetten die muzikaal met elkaar communiceren. Goosebumps!
0
geplaatst: 13 juli 2020, 23:34 uur
Het nummer A Man Is In Love van The Waterboys begint heel bescheiden als ballad en eindigt als een Irish jig (of reel?) dat Kaliope House heet en elke keer vind ik het weer jammer dat het tweede deel niet langer duurt.
2
geplaatst: 13 juli 2020, 23:40 uur
Deze schiet mij onmiddellijk in gedachten, en hij gaat bovendien ontzettend lang door. Leuk idee trouwens.
1
Onweerwolf
geplaatst: 13 juli 2020, 23:45 uur
herman schreef:
Op YouTube staat ook een comment van iemand die 50 seconde van het nummer de hele dag op repeat heeft gehad.
Op YouTube staat ook een comment van iemand die 50 seconde van het nummer de hele dag op repeat heeft gehad.
Ik neem aan dat hij die dag niet thuis was dan?
0
geplaatst: 13 juli 2020, 23:48 uur
Don Cappuccino schreef:
John Cage - 4'33'', het tweede gedeelte.
John Cage - 4'33'', het tweede gedeelte.
Melige bui vanavond? Did our Don hit the bong?

0
Deranged
geplaatst: 14 juli 2020, 00:01 uur
Ben sowieso wel van de uitbundig uitpakkende outro's.
Iemand die hier ook wel een ster in is, is Kate Bush.
Iemand die hier ook wel een ster in is, is Kate Bush.
0
geplaatst: 14 juli 2020, 00:10 uur
Er zijn ook veel van zulke aangenaam eindeloze opbouwen binnen post-rock:
Zo mag het onderstaande nummer ook eeuwig doorgaan: helend/rustgevend/troostend, of iets in die trant.
Zo mag het onderstaande nummer ook eeuwig doorgaan: helend/rustgevend/troostend, of iets in die trant.
0
geplaatst: 14 juli 2020, 00:22 uur
Het helpt dat ik weet dat ik mijn bachelorthesis heb gehaald, dus daar zal het wel aan liggen.

1
geplaatst: 14 juli 2020, 15:29 uur
Leuk idee dit. Helemaal eens met Kent en dEUS uit de beginpost.
Mijn bijdrage:
Built to Spill - Tomorrow
Pumarosa - Priestess
Angus & Julia Stone - Yellow Brick Road
Sophie Zelmani - Fire
Mijn bijdrage:
Built to Spill - Tomorrow
Pumarosa - Priestess
Angus & Julia Stone - Yellow Brick Road
Sophie Zelmani - Fire
1
geplaatst: 14 juli 2020, 16:16 uur
Geweldig leuke vraag dit. Ik ben inmiddels al vier keer's nachts over de Sontbrug gereden met dit nummer op de speakers. Die hoort hier echt thuis wat mij betreft.
0
geplaatst: 14 juli 2020, 18:50 uur
Moody Blues "You and Me" van Seventh Soujourn.
Het instrumentale gedeelte op het eind wil ik nog wel eens een paar keer terugspoelen.
Het instrumentale gedeelte op het eind wil ik nog wel eens een paar keer terugspoelen.
0
geplaatst: 15 juli 2020, 02:14 uur
Nils Frahm - Says
Eefje de Visser - Scheef
Eefje de Visser - Jong
Het Lichtje
Eefje de Visser - Scheef
Eefje de Visser - Jong
Het Lichtje
0
geplaatst: 15 juli 2020, 07:29 uur
Het instrumentale einde van Ice Cream Van van Glasvegas, dat bijna 3 minuten duurt maar nog steeds te kort is.
1
geplaatst: 16 juli 2020, 22:14 uur
The Smiths - Paint A Vulgar Picture (heerlijk melancholisch stuk op het eind, als de drums even wegvallen).
Vandaag hoorde ik na lange tijd We Were Beautiful van Belle & Sebastian. Heeft ook een lekker euforisch eind met die trompetten. Dat mag ook eindeloos doorgaan.
Vandaag hoorde ik na lange tijd We Were Beautiful van Belle & Sebastian. Heeft ook een lekker euforisch eind met die trompetten. Dat mag ook eindeloos doorgaan.
0
geplaatst: 17 juli 2020, 12:20 uur
Bij I am the Beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat beat van The Look had ik juist het tegenovergestelde als ik 'm op single draaide, na een paar minuten zette ik de oneindige loop toch maar uit.
0
geplaatst: 16 augustus 2020, 07:32 uur
Deerhunter heeft er zo wel enkele op hun naam staan :
Deerhunter - Desire Lines (vanaf de helft ongeveer)
Deerhunter - Calvary Scars Ⅱ / Aux. Out (vanaf 4:17)
Deerhunter - Desire Lines (vanaf de helft ongeveer)
Deerhunter - Calvary Scars Ⅱ / Aux. Out (vanaf 4:17)
* denotes required fields.