MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Zacks Classic Rock Top 20 Ever

zoeken in:
Zack
Een overzicht met video wat anno nu mijn favoriete Top 20 is. Het blijft altijd lastig en het is enerzijds een momemtopname maar anderzijds zullen de songs voor gauw 70 % er altijd in blijven , los van de positie....Het zijn songs die dat extra hebbrn wat iedereen met speciale songs heeft....

Zack
20. Lust for Life (Iggy Pop)

Aftrap nummer voor deze lijst en ook van het gelijknamige album uit 1977. Het opzwepende intro , de drums en manier van brengen/uiten van de tekst door Iggy....

Ha,ha, die blijft prachtig, ook heerlijk Toppop kijken destijds.

Zack
Precies, die had ik ook kunnen plaatsen qua entertainment. Deze had de tekst , maar ik weet eigenlijk dat je het altijd controleren moet....deze is op zich ok , maar er zitten wat fouten in. Direkt in het begin gaat het wel heel erg stom mis....Here comes Johnny Yen ....hoe kom je erop (yeah is het...geile Johnny )

Zack
Nou vooruit .....de Toppop video van Lust for Life .....

Zack schreef:
Precies, die had ik ook kunnen plaatsen qua entertainment. Deze had de tekst , maar ik weet eigenlijk dat je het altijd controleren moet....deze is op zich ok , maar er zitten wat fouten in. Direkt in het begin gaat het wel heel erg stom mis....Here comes Johnny Yen ....hoe kom je erop (yeah is het...geile Johnny )

Ik weet niet precies wat je bedoelt maar hij zingt daadwerkelijk Johnny Yen. Een personage uit een boek van William S. Burroughs.

Zack
Zo staat het niet in mijn tekstboekje, los daarvan zitter er tekstfouten in. Je hebt gewoon teveel foute tekstvideos op you tube.....dus dat.

Edit : ik zie idd ook Johnny Yen wel staan (beide dus), maar prima.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:04 uur

geplaatst: vandaag om 11:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.