MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Overzicht jaarlijsten 2022

zoeken in:

ohmusica

Het oorlijstje is zoals altijd weer een optelsom van individuele lijstjes (ze werken geloof ik met punten) dit levert weer een nogal bleek en voorspelbaar lijstje op.
the Quietus komt ook dit jaar weer met een geheel eigenzinnig lijstje en zeker de moeite waard om eens door te nemen. Ik zie ook enkele pareltjes terug, of eens te beluisteren of om het te laten passeren.

Een mooi overzicht is The Best Music of 2022 | PopMatters

Naast de 80 beste albums van 2022 hebben ze ook toplijsten voor diverse genres zoals jazz, metal, indierock, indiepop, folk etc.

Ik ken Commotus van haar, maar dat vind ik maar heel gewoontjes.

Best Of 2022 – Last Rites Combined Staff Top 25

Voor de metal liefhebber. Ik heb er al een paar mooie platen uitgepikt die ik nog niet kende.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Dat is geen jaarlijst maar een aller tijden lijst.
Verrek ja. Bij het verkeerde topic geplaatst in alle haast.

Ik plaats hier ook even het oorspronkelijke bericht van Snoeperd, met drie hier nog niet geplaatste lijsten:

Snoeperd schreef:
Normaal gesproken is er altijd topic die een overzicht biedt van de verschillende jaarlijsten, wellicht een idee om dit topic Overzicht Jaarlijsten 2022 te noemen. En dan lijstjes er in zetten zoals die van Rolling Stone

Best Albums of 2022: Beyonce, Bad Bunny, Taylor Swift, Harry Styles – Rolling Stone - rollingstone.com
The Best Albums of 2022 - Paste - pastemagazine.com
NY Times

Vul maar aan .

Gast
geplaatst: vandaag om 19:18 uur

geplaatst: vandaag om 19:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.