MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Spotify playlists van jullie favoriete 90's songs

zoeken in:
Hoi!

Ik ben benieuwd naar jullie 90's favorieten. Gooi hier jullie Spotify-playlists

Ik ben zelf bezig met een 90's Top 999. De voorselectie vindt plaats in deze lijst:

Dim
Paap_Floyd Wanneer ga je 'm uitzenden?

Mijn 500 (om en nabij) 90s favjes:

1990s: 500 best singles

herman schreef:
Mijn 500 (om en nabij) 90s favjes:

1990s: 500 best singles
Yes, die van jou had ik al gevonden, want die staat openbaar. Leuke lijst ja.

Dim schreef:
Paap_Floyd Wanneer ga je 'm uitzenden?
Zodra de lijst af is ben ik van plan de top 100 o.i.d wel uit te zenden. Hopelijk ergens in het voorjaar.

Maar voorlopig ben ik er nog niet klaar mee

tnf
90's-favorieten (of de 'extended' versie, van de val van de muur tot de val van de torens: 1989 t/m 2001)

...m'n persoonlijke jaaroverzichten van 1990 t/m 1999 samengevoegd & randomized - dus geen chart-volgorde. Op Spotify houd ik die jaaroverzichten 'privé' bij, net als alle andere overzichten van 1964 t/m 2022.

De lat is erg hoog gelegd; vandaar dat sommige 'usual suspects', die ik in principe wel bovengemiddeld vind, toch ontbreken. Born Slippy haalde het bijvoorbeeld net niet. De keuzes zijn verder gebaseerd op hedendaags luistergedrag ipv dat van vroeger. Er zit het nodige tussen wat ik ten tijde van de release ofwel nog niet kende, ofwel kende zonder het echt op waarde te schatten. Sommige kwam ik dit jaar pas tegen.

Met de jaren 80 is op het account trouwens hetzelfde gedaan: een 'echte' jaren 80-lijst + een 'extended' versie met 1977-1979 erbij.

tnf schreef:
90's-favorieten (of de 'extended' versie, van de val van de muur tot de val van de torens: 1989 t/m 2001)

...m'n persoonlijke jaaroverzichten van 1990 t/m 1999 samengevoegd & randomized - dus geen chart-volgorde. Op Spotify houd ik die jaaroverzichten 'privé' bij, net als alle andere overzichten van 1964 t/m 2022.

De lat is erg hoog gelegd; vandaar dat sommige 'usual suspects', die ik in principe wel bovengemiddeld vind, toch ontbreken. Born Slippy haalde het bijvoorbeeld net niet. De keuzes zijn verder gebaseerd op hedendaags luistergedrag ipv dat van vroeger. Er zit het nodige tussen wat ik ten tijde van de release ofwel nog niet kende, ofwel kende zonder het echt op waarde te schatten. Sommige kwam ik dit jaar pas tegen.

Met de jaren 80 is op het account trouwens hetzelfde gedaan: een 'echte' jaren 80-lijst + een 'extended' versie met 1977-1979 erbij.
Oeh bedankt, tnf. Dit vind ik een heel tof lijstje!

Dim
Paap_Floyd schreef:
(quote)
Zodra de lijst af is ben ik van plan de top 100 o.i.d wel uit te zenden. Hopelijk ergens in het voorjaar.

Maar voorlopig ben ik er nog niet klaar mee

Ik hoor tegen die tijd wel of je een sidekick nodig hebt.

Dim schreef:
(quote)

Ik hoor tegen die tijd wel of je een sidekick nodig hebt.

Ja dat laat ik je n og wel weten Maar heb jij ook een lijstje Tim?

Dim
Paap_Floyd schreef:
(quote)

Ja dat laat ik je n og wel weten Maar heb jij ook een lijstje Tim?

Astu

Timmus 90's

Goed idee Paap, ik ben vorige week ook begonnen. Hier is het begin: https://open.spotify.com/playlist/2D5xjucey6suT6schtO4H4?si=a24873a102fd4382

Paap_Floyd schreef:
Ik ben zelf bezig met een 90's Top 999. De voorselectie vindt plaats in deze lijst:

Grappig, een lijst met deze naam heb ik al jaren. Met een redelijke following al zeg ik het zelf
https://open.spotify.com/playlist/0HlfmkivifBxTcNeoev41s?si=5058027689cb425b

Cannondale schreef:
(quote)

Grappig, een lijst met deze naam heb ik al jaren. Met een redelijke following al zeg ik het zelf
https://open.spotify.com/playlist/0HlfmkivifBxTcNeoev41s?si=5058027689cb425b

Ha, heel nice. 3000 volgers, hoe krijg je dat voor elkaar? Maar, leuke inspiratiebron

Paap_Floyd schreef:
(quote)

Ha, heel nice. 3000 volgers, hoe krijg je dat voor elkaar? Maar, leuke inspiratiebron

Veel vage kennissen

Als Steal My Sunshine er niet in staat neem ik het bij voorbaat niet serieus.

voskat schreef:
Als Steal My Sunshine er niet in staat neem ik het bij voorbaat niet serieus.
Die haalt de bovenste 300 wel

Gast
geplaatst: vandaag om 02:16 uur

geplaatst: vandaag om 02:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.