MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Front 242 top 10/20

zoeken in:
Naar aanleiding van hun allerlaatste optreden in de AB op 25 januari laatstleden leek het me (bij wijze van eerbetoon) de hoogste tijd om toch eens een top 10 trachten samen te gaan stellen.

Ze hebben aardig wat puike nummers in hun oeuvre om uit te kiezen, dus haast een onmogelijke taak voor me, maar ik waag me toch aan een poging.

1. No Shuffle
2. Lovely Day
3. Headhunter
4. Television Station
5. Quite Unusual
6. U Men
7. Tragedy >For You<
8. Funkahdafi
9. Kampfbereit
10. Operating Tracks

Geen Welcome To Paradise?
Dat is mijn favoriet

deric raven; tja, haast een onmogelijke taak dus, al heb ik geen seconde getwijfeld over de nummers van de albums 05:22:09:12 Off, 06:21:03:11 Up Evil en Pulse. Voor mij persoonlijk toch net geen top 10 materiaal.

En inmiddels is de topic titel gewijzigd naar een top 10/20, want bij nader inzien was een top 10 toch iets te magertjes voor me.

Dus bij deze dan mijn top 20:

1. No Shuffle
2. Lovely Day
3. Headhunter
4. Television Station
5. Quite Unusual
6. U Men
7. Tragedy >For You<
8. Funkahdafi
9. Kampfbereit
10. Operating Tracks
11. Don't Crash
12. Welcome to Paradise
13. Rhythm of Time
14. Gripped by Fear
15. Commando Mix
16. Least Inkling
17. GVDT
18. Work 242
19. The Untold
20. First in / First Out

Desgewenst kan men dit topic ook wel gebruiken om de persoonlijke rangschikking van hun reguliere albums te plaatsen.

Album rangschikking:

1. No Comment
2. Front by Front
3. Tyranny >For You<
4. Geography
5. Official Version
6. Pulse
7. 05:22:09:12 Off
8. 06:21:03:11 Up Evil

Gast
geplaatst: vandaag om 21:40 uur

geplaatst: vandaag om 21:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.