Stijn_Slayer
1. Vespertine
2. Utopia
3. Vulnicura
4. Post
5. Homogenic
6. Biophilia
7. Volta
8. Debut
9. Medulla
Over het algemeen vind ik haar live releases nog sterker, met Royal Opera House als onbetwiste nummer 1. Bijna alles wat Björk doet, is de moeite waard. Alleen Selmasongs en al die remixes interesseren me niet zo.