MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Op welke muziek dans jij het liefste?

zoeken in:
Welke artiest met nummer trekt jou onweerstaanbaar naar de dansvloer? Wat zet je het liefst op?

Prodigy - Firestarter
Rolling Stones - Sympathy for the Devil
Melissa Etheridge - Like the Way I Do
Breeders - Cannonball
Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl
Heart - Crazy on You
Republica - Ready to Go
Motorcycle - As the Rush Comes
Atomic Kitten - Ladies Night
The Knack - My Sharona
Marilyn Manson - Coma White

nou, eerlijk gezegd:
bij de kabouter plopdans ben ik niet te houden

Ik vrees dat ik altijd afhaak als er meer bewogen wordt dan het gebruikelijke. (lees: bier drinken en sigaretten roken)
Die smoes van die pen in mijn bovenbeen doet het altijd goed.

Supergrass - Sun hits the sky
heeft zo'n positieve en actieve vibe dat ik wel moet rondspringen.

En vogeltjesdans niet te vergeten...:D

Verder echt de muziek uit mijn eigen staptijd....eind jaren '70 en de jaren '80, met als lijflied I will Survive....

Eigenlijk alle rave klassiekertjes uit begin jaren '90 en omstreken. Maar vooral:

RMB - Spring

Vitalic-achtige electro (dus net wat sneller dan het gemeengoed).

Het makkelijkst dansen is op snoeiharde techno. Het meest uitbundig dansen op breakcore.

En het nummer dan ik jammer genoeg nog steeds niet gehoord heb op een feestje, maar ultiem dansbaar is : Sulphuric Saliva - Overload.

Dansklassiekers (danceclassics) als Meat Loaf - Paradise... en Dan Hartman - Relight my fire. Maar trance enzo kan ook leuk zijn

Dit jaar op Dance Valley weer!
En dan het liefst house(wel lekker stevig) en later op de dag techno. Géén hardhouse en trance.

Sietse
....niet (goh wat ben ik saai) ik ben meer iemand die een beetje aan de bar hangt en wat ouwehoert en af en toe kijkt naar de mensen die aan het dansen zijn en het dan allemaal wel goed vind

maar als het dan toch moet...Duitse minimal techno kan ik wel waarderen om op te dansen en van die Dub/Glitch platen zijn ook wel ok...

R&B. Simpel eigenlijk. En tja, qua stijldansen op muziek die daarbij hoort.

Reijersen schreef:
En tja, qua stijldansen op muziek die daarbij hoort.

http://www.musicmeter.nl/album/363 ?

moviefreak#1
Madness - One Step Beyond

Gast
geplaatst: vandaag om 13:18 uur

geplaatst: vandaag om 13:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.