Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 25 artiesten met mooiste videoclips
zoeken in:
0
geplaatst: 10 augustus 2006, 18:51 uur
Is eigenlijk bedoeld voor diegenen met veel mooie, sfeervolle, passende, artistieke clips. Daarom kies ik voor Mylene Farmer, want ze heeft zoveel prachtige clips.
0
geplaatst: 10 augustus 2006, 19:03 uur
musicboy schreef:
Is eigenlijk bedoeld voor diegenen met veel mooie, sfeervolle, passende, artistieke clips. Daarom kies ik voor Mylene Farmer, want ze heeft zoveel prachtige clips.
Musicboy, blijkbaar zit je in de Mylene Farmer-mood. Heb je al op haar albums gestemd want die kunnen nog wel wat steun gebruiken?
groeten,
dynamo d
0
lambf
geplaatst: 10 augustus 2006, 19:06 uur
musicboy schreef:
O, in dat geval
24. The Berzerker

0
geplaatst: 10 augustus 2006, 19:08 uur
0
geplaatst: 10 augustus 2006, 19:51 uur
dynamo d schreef:
Musicboy, blijkbaar zit je in de Mylene Farmer-mood. Heb je al op haar albums gestemd want die kunnen nog wel wat steun gebruiken?
groeten,
dynamo d
(quote)
groeten,
dynamo d
Tja, loop beetje zot vandaag voor Mylene klaarblijkelijk.
Stemmen op haar albums kan ik alleen op haar verzamelcd 'Les Mots'.
En dan de twee dvd's met clips, maar die komen hier (nog) niet aan bod.

0
geplaatst: 10 augustus 2006, 21:26 uur
The Scientist schreef:
15 Eels (vooral Hey Man (Now You're Really Living))
15 Eels (vooral Hey Man (Now You're Really Living))
En Susan's House (That must be her sister, right?)
0
geplaatst: 10 augustus 2006, 21:42 uur
12. The Knife
Altijd vet, altijd origineel. Moet zeker in de lijst.
Altijd vet, altijd origineel. Moet zeker in de lijst.
* denotes required fields.