Muziek / Toplijsten en favorieten / Meest Engelse Engelse band
zoeken in:
0
JonnieBrasco
geplaatst: 14 augustus 2006, 11:59 uur
Oops sorry allemaal, google retourneerde deze foto bij het zoeken op afbeeldingen van "Bonzo dog doo dah band". Aan de televisie had ik toch moeten kunnen zien dat het geen muzikanten waren. 

0
geplaatst: 14 augustus 2006, 20:48 uur
rzasa; Undertones zijn Iers: Noord-Iers, maar iers.
Dus very un-british !!
Dus very un-british !!
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 16:02 uur
@ Oldfart: bedankt! Ik wist het niet. Ik vond de onderwerpen waarover ze zingen zo engels.
Ruil ik ze in voor The Fall.
Ruil ik ze in voor The Fall.
0
geplaatst: 16 augustus 2006, 00:29 uur
Never tell the Irish that !!!
Wist overigens niet dat je ook ge-non-quote kon worden ??!!
Wist overigens niet dat je ook ge-non-quote kon worden ??!!
0
geplaatst: 16 augustus 2006, 08:30 uur
Groot-Brittannië bestaat uit:
* Engeland
* Schotland
* Wales
die samen met Noord-Ierland en een aantal overzeese gebiedsdelen het Verenigd Koninkrijk vormen.
* Engeland
* Schotland
* Wales
die samen met Noord-Ierland en een aantal overzeese gebiedsdelen het Verenigd Koninkrijk vormen.
Paalhaas heeft dus gelijk. Dat de Noord Ieren het niet willen ok, maar ze 'horen' er wel bij. Politiek gezien ligt het anders.
0
Toine Rorije
geplaatst: 16 augustus 2006, 11:08 uur
HiLL schreef:
Paalhaas heeft dus gelijk. Dat de Noord Ieren het niet willen ok, maar ze 'horen' er wel bij. Politiek gezien ligt het anders.
(quote)

0
geplaatst: 31 oktober 2006, 14:17 uur
HiLL schreef:
(quote)
Goed lezen is ook een vak zie ik

0
geplaatst: 31 oktober 2006, 17:11 uur
Het meest typisch Engels van dit moment vind ik The Streets maar vooral ook de Audio Bullys. En dan vooral de man met het flesje in de hand:

0
geplaatst: 8 februari 2010, 15:59 uur
Nog niet genoemd:
Ian Dury & the Blockheads
Chas & Dave
Typisch Engelse pub-rock (uiteraard met Cockney-accent) die in geen enkel ander land gemaakt zou kunnen worden.
Ian Dury & the Blockheads
Chas & Dave
Typisch Engelse pub-rock (uiteraard met Cockney-accent) die in geen enkel ander land gemaakt zou kunnen worden.
* denotes required fields.