Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 10 van 2001
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 24 september 2017, 22:25 uur
Update sinds 17 september 2016:
01 (02) Opeth - Blackwater Park
02 (01) Green Carnation - Light of Day, Day of Darkness
03 (04) Anathema - A Fine Day to Exit
04 (07) James - Pleased to Meet You
05 (03) Muse - Origin of Symmetry
06 (05) Mercury Rev - All Is Dream
07 (06) The Pineapple Thief - 137
08 (---) Pulp - We Love Life
09 (08) The Shins - Oh, Inverted World
10 (10) Monza - Van God Los
01 (02) Opeth - Blackwater Park
02 (01) Green Carnation - Light of Day, Day of Darkness
03 (04) Anathema - A Fine Day to Exit
04 (07) James - Pleased to Meet You
05 (03) Muse - Origin of Symmetry
06 (05) Mercury Rev - All Is Dream
07 (06) The Pineapple Thief - 137
08 (---) Pulp - We Love Life
09 (08) The Shins - Oh, Inverted World
10 (10) Monza - Van God Los
0
geplaatst: 11 januari 2018, 12:17 uur
01. Ulrich Schnauss - Far Away Trains Passing By
02. Björk - Vespertine
03. Madrugada - The Nightly Disease
04. Alex Cortiz - Make Believe
05. Gorillaz - Gorillaz
06. Ellen Allien - Stadtkind
07. De-Phazz - Death by Chocolate
08. Röyksopp - Melody A.M.
09. Zero 7 - Simple Things
10. The Shins - Oh, Inverted World
02. Björk - Vespertine
03. Madrugada - The Nightly Disease
04. Alex Cortiz - Make Believe
05. Gorillaz - Gorillaz
06. Ellen Allien - Stadtkind
07. De-Phazz - Death by Chocolate
08. Röyksopp - Melody A.M.
09. Zero 7 - Simple Things
10. The Shins - Oh, Inverted World
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 7 augustus 2018, 23:22 uur
Update sinds 24 september 2017:
01 (01) Opeth - Blackwater Park
02 (02) Green Carnation - Light of Day, Day of Darkness
03 (03) Anathema - A Fine Day to Exit
04 (04) James - Pleased to Meet You
05 (05) Muse - Origin of Symmetry
06 (---) Depeche Mode - Exciter
07 (06) Mercury Rev - All Is Dream
08 (07) The Pineapple Thief - 137
09 (08) Pulp - We Love Life
10 (09) The Shins - Oh, Inverted World
01 (01) Opeth - Blackwater Park
02 (02) Green Carnation - Light of Day, Day of Darkness
03 (03) Anathema - A Fine Day to Exit
04 (04) James - Pleased to Meet You
05 (05) Muse - Origin of Symmetry
06 (---) Depeche Mode - Exciter
07 (06) Mercury Rev - All Is Dream
08 (07) The Pineapple Thief - 137
09 (08) Pulp - We Love Life
10 (09) The Shins - Oh, Inverted World
0
geplaatst: 8 augustus 2018, 10:09 uur
De top 6 kon ik zo kopieren uit m'n ingeleverde lijst voor de top 1000, de rest er even bij gezocht.
01 Ladytron - 604
02 The White Stripes - White Blood Cells
03 Weezer - Weezer [green]
04 The D4 - 6twenty
05 The Von Bondies - Lack of Communication
06 Sophie Ellis-Bextor - Read My Lips
07 Seedling - Elevator Tourist
08 Michelle Branch - The Spirit Room
09 New Order - Get Ready
10 Soundtrack - Josie and the Pussycats
01 Ladytron - 604
02 The White Stripes - White Blood Cells
03 Weezer - Weezer [green]
04 The D4 - 6twenty
05 The Von Bondies - Lack of Communication
06 Sophie Ellis-Bextor - Read My Lips
07 Seedling - Elevator Tourist
08 Michelle Branch - The Spirit Room
09 New Order - Get Ready
10 Soundtrack - Josie and the Pussycats
0
geplaatst: 22 december 2018, 08:18 uur
1 Ryan Adams - Gold
2 Drive-By Truckers - Southern Rock Opera
3 The White Stripes - White Blood Cells
4 The Strokes - Is This It
5 Travis - The Invisible Band
6 Lucinda Williams - Essence
7 The Shins - Oh, Inverted World
8 Stereophonics - Just Enough Education to Perform
9 Johan - Pergola
10 Whiskeytown - Pneumonia
2 Drive-By Truckers - Southern Rock Opera
3 The White Stripes - White Blood Cells
4 The Strokes - Is This It
5 Travis - The Invisible Band
6 Lucinda Williams - Essence
7 The Shins - Oh, Inverted World
8 Stereophonics - Just Enough Education to Perform
9 Johan - Pergola
10 Whiskeytown - Pneumonia
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 30 juli 2019, 19:09 uur
Update sinds 7 augustus 2018:
01 (01) Opeth - Blackwater Park
02 (02) Green Carnation - Light of Day, Day of Darkness
03 (03) Anathema - A Fine Day to Exit
04 (04) James - Pleased to Meet You
05 (05) Muse - Origin of Symmetry
06 (06) Depeche Mode - Exciter
07 (---) Tool - Lateralus
08 (07) Mercury Rev - All Is Dream
09 (08) The Pineapple Thief - 137
10 (09) Pulp - We Love Life
01 (01) Opeth - Blackwater Park
02 (02) Green Carnation - Light of Day, Day of Darkness
03 (03) Anathema - A Fine Day to Exit
04 (04) James - Pleased to Meet You
05 (05) Muse - Origin of Symmetry
06 (06) Depeche Mode - Exciter
07 (---) Tool - Lateralus
08 (07) Mercury Rev - All Is Dream
09 (08) The Pineapple Thief - 137
10 (09) Pulp - We Love Life
0
geplaatst: 28 mei 2020, 18:49 uur
1. Cannibal Ox - The Cold Vein (2001) 4,5*
2. Dilated Peoples - Expansion Team 4*
3. Flip Kowlier - Ocharme Ik
4. No-Man - Returning Jesus
5. Radiohead - Amnesiac
6. Explosions in the Sky - Those Who Tell the Truth Shall Die, Those Who Tell the Truth Shall Live Forever 3,5*
7. Muse - Origin of Symmetry
8. The National - The National
9. Ozark Henry - Birthmarks
10. Low - Things We Lost in the Fire 3*
2. Dilated Peoples - Expansion Team 4*
3. Flip Kowlier - Ocharme Ik
4. No-Man - Returning Jesus
5. Radiohead - Amnesiac
6. Explosions in the Sky - Those Who Tell the Truth Shall Die, Those Who Tell the Truth Shall Live Forever 3,5*
7. Muse - Origin of Symmetry
8. The National - The National
9. Ozark Henry - Birthmarks
10. Low - Things We Lost in the Fire 3*
0
geplaatst: 28 mei 2020, 18:53 uur
1. Sigur Rós - ( ) (2002) 5*
2. Songs: Ohia - Didn't It Rain
3. t Hof van Commerce - Rocky 7 4,5*
4. Archive - You All Look the Same to Me 4*
5. Regina Spektor - Songs
6. Damien Rice - O 3,5*
7. Porcupine Tree - In Absentia
8. The Roots - Phrenology
9. The Black Keys - The Big Come Up
10. Queens of the Stone Age - Songs for the Deaf
2. Songs: Ohia - Didn't It Rain
3. t Hof van Commerce - Rocky 7 4,5*
4. Archive - You All Look the Same to Me 4*
5. Regina Spektor - Songs
6. Damien Rice - O 3,5*
7. Porcupine Tree - In Absentia
8. The Roots - Phrenology
9. The Black Keys - The Big Come Up
10. Queens of the Stone Age - Songs for the Deaf
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 28 juli 2020, 22:34 uur
Update sinds 30 juli 2019:
01 (01) Opeth - Blackwater Park
02 (02) Green Carnation - Light of Day, Day of Darkness
03 (03) Anathema - A Fine Day to Exit
04 (04) James - Pleased to Meet You
05 (---) Natalie Merchant - Motherland
06 (05) Muse - Origin of Symmetry
07 (06) Depeche Mode - Exciter
08 (07) Tool - Lateralus
09 (08) Mercury Rev - All Is Dream
10 (09) The Pineapple Thief - 137
01 (01) Opeth - Blackwater Park
02 (02) Green Carnation - Light of Day, Day of Darkness
03 (03) Anathema - A Fine Day to Exit
04 (04) James - Pleased to Meet You
05 (---) Natalie Merchant - Motherland
06 (05) Muse - Origin of Symmetry
07 (06) Depeche Mode - Exciter
08 (07) Tool - Lateralus
09 (08) Mercury Rev - All Is Dream
10 (09) The Pineapple Thief - 137
0
geplaatst: 27 januari 2021, 23:02 uur
01. Gary Moore - Back to the Blues
02. Raymond van het Groenewoud - Een Jongen Uit Schaarbeek
03. Prince - The Rainbow Children
04. Buddy Guy - Sweet Tea
05. Ronnie Earl - Ronnie Earl and Friends
06. Lazy Lester - Blues Stop Knockin'
07. The Strokes - Is This It
08. Brian Setzer - Ignition!
09. The Hives - Your New Favourite Band
10. Popa Chubby - How'd a White Boy Get the Blues?
02. Raymond van het Groenewoud - Een Jongen Uit Schaarbeek
03. Prince - The Rainbow Children
04. Buddy Guy - Sweet Tea
05. Ronnie Earl - Ronnie Earl and Friends
06. Lazy Lester - Blues Stop Knockin'
07. The Strokes - Is This It
08. Brian Setzer - Ignition!
09. The Hives - Your New Favourite Band
10. Popa Chubby - How'd a White Boy Get the Blues?
0
geplaatst: 22 maart 2021, 09:40 uur
1. Mercury Rev - All Is Dream
2. Transatlantic - Bridge Across Forever
3. Opeth - Blackwater Park
4. Nick Cave & The Bad Seeds - No More Shall We Part
5. Devin Townsend - Terria
6. Anathema - A Fine Day to Exit
7. Madrugada - The Nightly Disease
8. Pendragon - Not of This World
9. Green Carnation - Light of Day, Day of Darkness
10. The Tea Party - The Interzone Mantras
2. Transatlantic - Bridge Across Forever
3. Opeth - Blackwater Park
4. Nick Cave & The Bad Seeds - No More Shall We Part
5. Devin Townsend - Terria
6. Anathema - A Fine Day to Exit
7. Madrugada - The Nightly Disease
8. Pendragon - Not of This World
9. Green Carnation - Light of Day, Day of Darkness
10. The Tea Party - The Interzone Mantras
0
geplaatst: 5 april 2021, 15:28 uur
1. The Shins - Oh, Inverted World
2. Mark Lanegan - Field Songs
3. Ozark Henry - Birthmarks
4. Leonard Cohen - Ten New Songs
5. Nick Cave & the Bad Seeds - No More We Shall Part
6. Elbow - Asleep in the Back
7. Natalie Merchant - Motherland
8. Lucinda Williams - Essence
9. Radiohead - Amnesiac
10. Richard Hawley - Late Night Final
11. Bruce Springsteen & The E Street Band - Live in New York City
12. Johan - Pergola
13. Opeth - Blackwater Park
14. Gillian Welch - Time (The Revelator)
15. Secret Garden - Once in a Red Moon
16. Travis - The Invisible Band
17. Nick Lowe - The Convincer
18. Tool - Lateralus
19. Loudon Wainwright III - Last Man on Earth
20. J.J. Cale - Live
21. Prince - The Rainbow Children
22. Jim O'Rourke - Insignificance
23. John Frusciante - To Record Only Water for Ten Days
24. The Strokes - Is This It
25. Alison Krauss & Union Station - New Favorite
26. Starsailor - Love Is Here
27. Mercury Rev - All Is Dream
28. Madrugada - The Nightly Disease
29. Muse - Origins Of Symmetry
30. Explosions in the Sky - Those Who Tell the Truth Shall Die, Those Who Tell the Truth Shall Live Forever
31. Ryan Adams - Gold
32. Bob Dylan - Love and Theft
33. Bonnie 'Prince' Billy - Ease Down the Road
34. Raymond van het Groenewoud - Een Jongen Uit Schaarbeek
35. Paul Weller - Days of Speed
36. Low - Things We Lost in the Fire
37. Flip Kowlier - Ocharme Ik
38. Laura Veirs - The Triumphs & Travails of Orphan Mae
39. Lamb - What Sound
40. 16 Horsepower - Hoarse
Op 143 albums gestemd waarvan 64 met ten minste 4* (3x 5*, 17x 4,5*, 44x 4*).
2. Mark Lanegan - Field Songs
3. Ozark Henry - Birthmarks
4. Leonard Cohen - Ten New Songs
5. Nick Cave & the Bad Seeds - No More We Shall Part
6. Elbow - Asleep in the Back
7. Natalie Merchant - Motherland
8. Lucinda Williams - Essence
9. Radiohead - Amnesiac
10. Richard Hawley - Late Night Final
11. Bruce Springsteen & The E Street Band - Live in New York City
12. Johan - Pergola
13. Opeth - Blackwater Park
14. Gillian Welch - Time (The Revelator)
15. Secret Garden - Once in a Red Moon
16. Travis - The Invisible Band
17. Nick Lowe - The Convincer
18. Tool - Lateralus
19. Loudon Wainwright III - Last Man on Earth
20. J.J. Cale - Live
21. Prince - The Rainbow Children
22. Jim O'Rourke - Insignificance
23. John Frusciante - To Record Only Water for Ten Days
24. The Strokes - Is This It
25. Alison Krauss & Union Station - New Favorite
26. Starsailor - Love Is Here
27. Mercury Rev - All Is Dream
28. Madrugada - The Nightly Disease
29. Muse - Origins Of Symmetry
30. Explosions in the Sky - Those Who Tell the Truth Shall Die, Those Who Tell the Truth Shall Live Forever
31. Ryan Adams - Gold
32. Bob Dylan - Love and Theft
33. Bonnie 'Prince' Billy - Ease Down the Road
34. Raymond van het Groenewoud - Een Jongen Uit Schaarbeek
35. Paul Weller - Days of Speed
36. Low - Things We Lost in the Fire
37. Flip Kowlier - Ocharme Ik
38. Laura Veirs - The Triumphs & Travails of Orphan Mae
39. Lamb - What Sound
40. 16 Horsepower - Hoarse
Op 143 albums gestemd waarvan 64 met ten minste 4* (3x 5*, 17x 4,5*, 44x 4*).
0
jeb777
geplaatst: 2 juni 2021, 00:27 uur
1. Brian Setzer - Ignition!
2. Paul Weller - Days of Speed
3. Rammstein - Mutter
4. Dropkick Murphys - Sing Loud, Sing Proud
5. The Meteors - Psycho Down!
6. The Flaming Sideburns - Hallelujah Rock 'N' Rollah
7. Black Rebel Motorcycle Club - B.R.M.C.
8. blink-182 - Take Off Your Pants and Jacket
9. The Cult - Beyond Good and Evil
10. The Nomads - Up-Tight
2. Paul Weller - Days of Speed
3. Rammstein - Mutter
4. Dropkick Murphys - Sing Loud, Sing Proud
5. The Meteors - Psycho Down!
6. The Flaming Sideburns - Hallelujah Rock 'N' Rollah
7. Black Rebel Motorcycle Club - B.R.M.C.
8. blink-182 - Take Off Your Pants and Jacket
9. The Cult - Beyond Good and Evil
10. The Nomads - Up-Tight
0
geplaatst: 2 juni 2021, 04:08 uur
1. The Strokes - Is This It (2001)
2. Samhain - Final Descent (2001)
3. The Nomads - Up-Tight (2001)
4. Jesse Dayton - Hey Nashvegas! (2001)
5. New Order - Get Ready (2001)
6. Nick Cave & The Bad Seeds - No More Shall We Part (2001)
7. Fugazi - The Argument (2001)
8. The Dirtbombs - Ultraglide in Black (2001)
9. Drive-By Truckers - Southern Rock Opera (2001)
10. Fila Brazillia - Another Late Night (2001)
2. Samhain - Final Descent (2001)
3. The Nomads - Up-Tight (2001)
4. Jesse Dayton - Hey Nashvegas! (2001)
5. New Order - Get Ready (2001)
6. Nick Cave & The Bad Seeds - No More Shall We Part (2001)
7. Fugazi - The Argument (2001)
8. The Dirtbombs - Ultraglide in Black (2001)
9. Drive-By Truckers - Southern Rock Opera (2001)
10. Fila Brazillia - Another Late Night (2001)
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 21 juli 2021, 00:25 uur
Update sinds 28 juli 2020:
01 (01) Opeth - Blackwater Park
02 (02) Green Carnation - Light of Day, Day of Darkness
03 (03) Anathema - A Fine Day to Exit
04 (04) James - Pleased to Meet You
05 (06) Muse - Origin of Symmetry
06 (07) Depeche Mode - Exciter
07 (---) Monza - Van God Los
08 (08) Tool - Lateralus
09 (09) Mercury Rev - All Is Dream
10 (10) The Pineapple Thief - 137
01 (01) Opeth - Blackwater Park
02 (02) Green Carnation - Light of Day, Day of Darkness
03 (03) Anathema - A Fine Day to Exit
04 (04) James - Pleased to Meet You
05 (06) Muse - Origin of Symmetry
06 (07) Depeche Mode - Exciter
07 (---) Monza - Van God Los
08 (08) Tool - Lateralus
09 (09) Mercury Rev - All Is Dream
10 (10) The Pineapple Thief - 137
0
geplaatst: 8 augustus 2021, 16:09 uur
Een update sinds 16 mei 2015:
01-01: Hoarse - Sixteen Horsepower 4.0
00-02: It's a wonderful world - Sparklehorse 4.0
02-03: Sweet Tea - Buddy Guy 4.0
03-04: 51 Phantom - North Mississippi Allstars 4.0
05-05: Love and theft - Bob Dylan 4.0
06-06: Field songs - Mark Lanegan 4.0
00-07: Time (the revelator) - Gillian Welch 3.5
00-08: Beyond good and evil - The Cult 3.5
08-09: Back to Bogalusa - Clarence "Gatemouth" Brown 3.5
00-10: Creole Moon - Dr. John 3.5
01-01: Hoarse - Sixteen Horsepower 4.0
00-02: It's a wonderful world - Sparklehorse 4.0
02-03: Sweet Tea - Buddy Guy 4.0
03-04: 51 Phantom - North Mississippi Allstars 4.0
05-05: Love and theft - Bob Dylan 4.0
06-06: Field songs - Mark Lanegan 4.0
00-07: Time (the revelator) - Gillian Welch 3.5
00-08: Beyond good and evil - The Cult 3.5
08-09: Back to Bogalusa - Clarence "Gatemouth" Brown 3.5
00-10: Creole Moon - Dr. John 3.5
0
geplaatst: 30 maart 2022, 09:41 uur
1. Starsailor - Love Is Here
2. The Strokes - Is This it
3. The Sheila Divine - Where Have My Countrymen Gone
4. Ryan Adams - Gold
5. Feeder - Echo Park
6. Mercury Rev - All Is Dream
7. Sparklehorse - It's A Wonderful Life
8. Mark Lanegan - Field Songs
9. The Walkabouts - Ended Up A Stranger
10. Stereophonics - Just Enough Education To Perform
2. The Strokes - Is This it
3. The Sheila Divine - Where Have My Countrymen Gone
4. Ryan Adams - Gold
5. Feeder - Echo Park
6. Mercury Rev - All Is Dream
7. Sparklehorse - It's A Wonderful Life
8. Mark Lanegan - Field Songs
9. The Walkabouts - Ended Up A Stranger
10. Stereophonics - Just Enough Education To Perform
0
geplaatst: 25 mei 2022, 22:24 uur
Update sinds 27 januari 2021
01. (01) Gary Moore - Back to the Blues
02. (02) Raymond van het Groenewoud - Een Jongen Uit Schaarbeek
03. (03) Prince - The Rainbow Children
04. (05) Ronnie Earl - Ronnie Earl and Friends
05. (--) Gov't Mule - The Deep End, Volume 1
06. (--) Little Milton - Feel It
07. (04) Buddy Guy - Sweet Tea
08. (06) Lazy Lester - Blues Stop Knockin'
09. (--) Delbert McClinton - Nothing Personal
10. (07) The Strokes - Is This It
Live albums
01. Elvis Presley - Dixieland Rocks
02. Stevie Ray Vaughan and Double Trouble - Live at Montreux 1982 & 1985
Gestemd op 51 albums.
01. (01) Gary Moore - Back to the Blues
02. (02) Raymond van het Groenewoud - Een Jongen Uit Schaarbeek
03. (03) Prince - The Rainbow Children
04. (05) Ronnie Earl - Ronnie Earl and Friends
05. (--) Gov't Mule - The Deep End, Volume 1
06. (--) Little Milton - Feel It
07. (04) Buddy Guy - Sweet Tea
08. (06) Lazy Lester - Blues Stop Knockin'
09. (--) Delbert McClinton - Nothing Personal
10. (07) The Strokes - Is This It
Live albums
01. Elvis Presley - Dixieland Rocks
02. Stevie Ray Vaughan and Double Trouble - Live at Montreux 1982 & 1985
Gestemd op 51 albums.
0
geplaatst: 19 juli 2022, 07:50 uur
1. Gorillaz - Gorillz
2. Elbow - Asleep in the Back
3. Nick Cave & the Bad Seeds - No More Shall We Part
4. Eels - Souljacker
5. Sparklehorse - It's a Wonderful Life
6. Kings of Convenience - Quiet is the New Loud
7. The Shins - Oh, Inverted World
8. Radiohead - Amnesiac
9. Bonnie "Prince" Billy - Ease Down the Road
10. R.E.M. - Reveal
11. Cannibal Ox - The Cold Vein
12. Johan - Pergola
13. Aesop Rock - Labor Days
14. Zero 7 - Simple Things
15. Röyksopp - Melody A.M.
16. Ryan Adams - Gold
17. Starsailor - Love is Here
18. Buddy Guy - Sweat Tea
19. KMD - Black Bastards
20. Cormega - The Realness
2. Elbow - Asleep in the Back
3. Nick Cave & the Bad Seeds - No More Shall We Part
4. Eels - Souljacker
5. Sparklehorse - It's a Wonderful Life
6. Kings of Convenience - Quiet is the New Loud
7. The Shins - Oh, Inverted World
8. Radiohead - Amnesiac
9. Bonnie "Prince" Billy - Ease Down the Road
10. R.E.M. - Reveal
11. Cannibal Ox - The Cold Vein
12. Johan - Pergola
13. Aesop Rock - Labor Days
14. Zero 7 - Simple Things
15. Röyksopp - Melody A.M.
16. Ryan Adams - Gold
17. Starsailor - Love is Here
18. Buddy Guy - Sweat Tea
19. KMD - Black Bastards
20. Cormega - The Realness
0
geplaatst: 19 juli 2022, 15:31 uur
1. Pharaoh Overlord - #1
2. Shape of Despair - Angels of Distress
3. System of a Down - Toxicity
4. Gridlock - Trace
5. Shiner - The Egg
6. DJ Tiësto - Magik Seven: Live in Los Angeles
7. Journeyman - Has Got To
8. Ian Pooley - Nite:Life 06
9. The Timewriter - Deep Train
10. Fennesz - Endless Summer
2. Shape of Despair - Angels of Distress
3. System of a Down - Toxicity
4. Gridlock - Trace
5. Shiner - The Egg
6. DJ Tiësto - Magik Seven: Live in Los Angeles
7. Journeyman - Has Got To
8. Ian Pooley - Nite:Life 06
9. The Timewriter - Deep Train
10. Fennesz - Endless Summer
0
geplaatst: 19 juli 2022, 15:43 uur
Update 7,5 jaar na de vorige:
1. Opeth - Blackwater Park (5)
2. The Strokes - Is This It (1)
3. Muse - Origin of Symmetry (3)
4. Converge - Jane Doe (-)
5. Tool - Lateralus (2)
6. Daft Punk - Discovery (-)
7. System of a Down - Toxicity (4)
8. CunninLynguists - Will Rap for Food (-)
9. Monza - Van God Los (-)
10. The Knife - The Knife (7)
1. Opeth - Blackwater Park (5)
2. The Strokes - Is This It (1)
3. Muse - Origin of Symmetry (3)
4. Converge - Jane Doe (-)
5. Tool - Lateralus (2)
6. Daft Punk - Discovery (-)
7. System of a Down - Toxicity (4)
8. CunninLynguists - Will Rap for Food (-)
9. Monza - Van God Los (-)
10. The Knife - The Knife (7)
0
geplaatst: 20 juli 2022, 09:11 uur
Niek schreef:
1. Gorillaz - Gorillaz
2. Elbow - Asleep in the Back
3. Nick Cave & the Bad Seeds - No More Shall We Part
4. Eels - Souljacker
5. Sparklehorse - It's a Wonderful Life
6. Kings of Convenience - Quiet is the New Loud
7. The Shins - Oh, Inverted World
8. Radiohead - Amnesiac
9. Bonnie "Prince" Billy - Ease Down the Road
10. The Frames - For the Birds
11. R.E.M. - Reveal
12. Cannibal Ox - The Cold Vein
13. Johan - Pergola
14. Aesop Rock - Labor Days
15. Zero 7 - Simple Things
16. Röyksopp - Melody A.M.
17. Ryan Adams - Gold
18. Starsailor - Love is Here
19. Buddy Guy - Sweat Tea
20. KMD - Black Bastards
1. Gorillaz - Gorillaz
2. Elbow - Asleep in the Back
3. Nick Cave & the Bad Seeds - No More Shall We Part
4. Eels - Souljacker
5. Sparklehorse - It's a Wonderful Life
6. Kings of Convenience - Quiet is the New Loud
7. The Shins - Oh, Inverted World
8. Radiohead - Amnesiac
9. Bonnie "Prince" Billy - Ease Down the Road
10. The Frames - For the Birds
11. R.E.M. - Reveal
12. Cannibal Ox - The Cold Vein
13. Johan - Pergola
14. Aesop Rock - Labor Days
15. Zero 7 - Simple Things
16. Röyksopp - Melody A.M.
17. Ryan Adams - Gold
18. Starsailor - Love is Here
19. Buddy Guy - Sweat Tea
20. KMD - Black Bastards
Ik was The Frames vergeten. Nu ingevoegd .
0
geplaatst: 3 oktober 2022, 09:08 uur
1 Gillian Welch - Time (The Revelator)
2 Lucinda Williams - Essence
3 Nick Lowe - The Convincer
4 The Strokes - Is This It
5 The White Stripes - White Blood Cells
6 Loudon Wainwright III - Last Man on Earth
7 Johnny Irion - Unity Lodge
8 Reigning Sound - Break Up... Break Down
9 Ryan Adams - Gold
10 Drive-By Truckers - Southern Rock Opera
2 Lucinda Williams - Essence
3 Nick Lowe - The Convincer
4 The Strokes - Is This It
5 The White Stripes - White Blood Cells
6 Loudon Wainwright III - Last Man on Earth
7 Johnny Irion - Unity Lodge
8 Reigning Sound - Break Up... Break Down
9 Ryan Adams - Gold
10 Drive-By Truckers - Southern Rock Opera
0
geplaatst: 14 januari, 17:11 uur
Update sinds mei 2022
Tussen 1958 en 2023 is dit het jaar met het door mij minst aantal beluisterde albums.
01. (02) Raymond van het Groenewoud - Een Jongen Uit Schaarbeek
02. (01) Gary Moore - Back to the Blues
03. (03) Prince - The Rainbow Children
04. (04) Ronnie Earl - Ronnie Earl and Friends
05. (05) Gov't Mule - The Deep End, Volume 1
06. (06) Little Milton - Feel It
07. (08) Lazy Lester - Blues Stop Knockin'
08. (09) Delbert McClinton - Nothing Personal
09. (07) Buddy Guy - Sweet Tea
10. (--) Nick Lowe - The Convincer
Live albums
01. (01) Elvis Presley - Dixieland Rocks
02. (02) Stevie Ray Vaughan and Double Trouble - Live at Montreux 1982 & 1985
03. (--) Dean Martin - Live at the Sands Hotel
Gestemd op 57 albums
Tussen 1958 en 2023 is dit het jaar met het door mij minst aantal beluisterde albums.
01. (02) Raymond van het Groenewoud - Een Jongen Uit Schaarbeek
02. (01) Gary Moore - Back to the Blues
03. (03) Prince - The Rainbow Children
04. (04) Ronnie Earl - Ronnie Earl and Friends
05. (05) Gov't Mule - The Deep End, Volume 1
06. (06) Little Milton - Feel It
07. (08) Lazy Lester - Blues Stop Knockin'
08. (09) Delbert McClinton - Nothing Personal
09. (07) Buddy Guy - Sweet Tea
10. (--) Nick Lowe - The Convincer
Live albums
01. (01) Elvis Presley - Dixieland Rocks
02. (02) Stevie Ray Vaughan and Double Trouble - Live at Montreux 1982 & 1985
03. (--) Dean Martin - Live at the Sands Hotel
Gestemd op 57 albums
* denotes required fields.