Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 10 Will Tura!
zoeken in:
0
Davez
geplaatst: 22 juli 2007, 16:38 uur
Legendarische Vlaamse hitmachine
1. Mijn winterroosje
2. El Bandido
3. Arme Joe
4. Eenzaam zonder jou
5. Hemelsblauw
6. Draai 797204
7. Het kan niet zijn
8. Heimwee naar huis
9. De Noorderwind
10. Vlaanderen mijn land
1. Mijn winterroosje
2. El Bandido
3. Arme Joe
4. Eenzaam zonder jou
5. Hemelsblauw
6. Draai 797204
7. Het kan niet zijn
8. Heimwee naar huis
9. De Noorderwind
10. Vlaanderen mijn land
0
geplaatst: 23 juli 2007, 18:04 uur
ik vind zijn broer Sepul een stuk beter, als ik zo vrij mag zijn
0
geplaatst: 23 juli 2007, 19:38 uur
Ik dacht nochthans dat er op deze site vooral Nederlanders (waaronder o.a. Hollanders) en Vlamingen zaten... de eerste Duitstaligen en Walen moet ik hier nog tegenkomen 
Een top 10 van Will Tura? U doe maar, maar ik kan géén 10 nummers vinden die ik goed vind....
Een top 3 dan maar:
1. Arme Joe
2. Het Kan Niet Zijn
3. Eenzaam zonder jou
't is mijn ding niet, MAAR... 't zijn wel Vlaamse klassiekers...

Een top 10 van Will Tura? U doe maar, maar ik kan géén 10 nummers vinden die ik goed vind....
Een top 3 dan maar:
1. Arme Joe
2. Het Kan Niet Zijn
3. Eenzaam zonder jou
't is mijn ding niet, MAAR... 't zijn wel Vlaamse klassiekers...
0
geplaatst: 23 juli 2007, 19:56 uur
Ik ga het ook bij een top-3 houden...
1. Hemelsblauw
2. Moavento (of hoe je het ook schrijft)
3. Eenzaam zonder jou
En wat was trouwens de naam van het nummer dat hij zong op de begrafenis van (die Belgische!!
) koning Boudewijn? ("Ik mis je zo" ?)
1. Hemelsblauw
2. Moavento (of hoe je het ook schrijft)
3. Eenzaam zonder jou
En wat was trouwens de naam van het nummer dat hij zong op de begrafenis van (die Belgische!!
) koning Boudewijn? ("Ik mis je zo" ?)
0
Davez
geplaatst: 24 juli 2007, 01:23 uur
Ach ik ben er een beetje met opgegroeid. Mijn vader speelde vroeger altijd een cassette van Tura af. Kan het best allemaal apprecieren, hij is allessinds beter dan tijdsgenoten zoals Willy Sommers, Jimmy Frey of Louis Neefs. Maar goed van die zangers ken ik het repertoire niet zo goed...
0
geplaatst: 24 juli 2007, 12:18 uur
Davez schreef:
Ach ik ben er een beetje met opgegroeid. Mijn vader speelde vroeger altijd een cassette van Tura af. Kan het best allemaal apprecieren, hij is allessinds beter dan tijdsgenoten zoals Willy Sommers, Jimmy Frey of Louis Neefs. Maar goed van die zangers ken ik het repertoire niet zo goed...
Hm... géén kwaad woord over Louis Neefs!
En dat je hem in één adem noemt met Willy Somers en andere Jimmy Freys vind ik een beetje onheus... Louis bracht helemaal géén smartlappen maar mooie luisterliedjes, en de teksten waren lang niet zo "ik mis je zo" "ik kan niet zonder jou" banaal als die van Somers, Frey, Kael en andere Eddy Wally's ...

Enfin..
0
Davez
geplaatst: 24 juli 2007, 17:50 uur
De nummers van Will Tura zijn ook mooie luisterliedjes 
arme joe of el bandido bijvoorbeeld.
moa vent toch vind ik maar zwakjes net zoals eigenlijk het merendeel van zijn numers sinds de jaren 80.

arme joe of el bandido bijvoorbeeld.
moa vent toch vind ik maar zwakjes net zoals eigenlijk het merendeel van zijn numers sinds de jaren 80.
* denotes required fields.