MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Belachelijke songtitels

zoeken in:
Ik heb deze altijd geweldig gevonden :

George Duke - Part I : the alien challenges the stick/part II : the alien succumbs to the macho intergalactic funkativity of the funkblasters (album version).

QOTSA - The Funmachine Took A Shit And Died

Sjako! - Vexing-uitro (De Kwellende Gedachtes Babbelen Nog Wat Na)
Sjako! - Covers (Clap Your Hands, Stamp Your Flowers)

Klaatu - Anus of Uranus

DjFrankie (moderator)
Bloodhound Gang - Lap Dance Is So Much Better When the Stripper Is Crying

DjFrankie schreef:
Bloodhound Gang - Lap Dance Is So Much Better When the Stripper Is Crying

Is ook zo, zo irritant dat vrolijke gedoe op je schoot....

Deranged
Ed Sheeran - The A Team

Vind de verwijzing naar een lichtelijk komisch georiënteerde 80’s actieshow in een melodramatisch vals sentiment vehikel rondom een zogenoemd zielig meisje aan den zware harddrugs werkelijk compleet nergens op slaan en ronduit uitermate belachelijk bovendien ook vrij ergerlijk.

WVTRVE
MarkS73 schreef:
(quote)

Is ook zo, zo irritant dat vrolijke gedoe op je schoot....

Komt ze ook met een sad ending of is dat voorbehouden aan de depressieve masseuse?

Deranged
Ken ook wel een aantal van die ‘class A’ gevallen persoonlijk waar hij dan over zingt en het lijkt mij toch zeer ongepast om dan in de context van die tragiek over ‘das A team’ te gaan lopen grappen.

Lijkt me sterk dat Sheeran zo iemand werkelijk kent om dan met die ultra corny metafoor op de proppen te komen.

Maar dat is gelijk ook weer het hele ding met hem heeft gewoon helemaal niets geleefd helemaal niets te melden en dat hoor je.

Keer op keer op keer en weer.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:10 uur

geplaatst: vandaag om 17:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.