Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 100 essentiele Metal songs
zoeken in:
0
geplaatst: 19 maart 2005, 17:02 uur
Ach ja, ik vind het niet het beste nummer van Meshuggah, dus ik bewaar een andere.

0
geplaatst: 19 maart 2005, 17:08 uur
Over top 3 gesproken trouwens, om te voorkomen dat deze erin komt, doe ik hem nu alvast 
14. Metallica - One

14. Metallica - One
0
geplaatst: 20 maart 2005, 01:27 uur
0
geplaatst: 20 maart 2005, 13:41 uur
Dan doe ik ook de nummer 3 maar:
3. Meshuggah - Gods Of Rapture
3. Meshuggah - Gods Of Rapture
0
geplaatst: 20 maart 2005, 18:19 uur
1. Steve Lukather, Simon Phillips and Eddie Van Halen- If Six Was Nine
0
geplaatst: 20 maart 2005, 20:40 uur
Ik denk dat mensen Slayer - Angel Of Death aan het bewaren waren.
Ik heb het nummer wel gehoord hoor, maar ik vind het gewoon geen metal. Het is zeker geen verkeerde muziek, maar ik zou het gewoon opzwepende rock noemen. Het doet me een beetje denken aan het gesoleer dat je bij Lenny Kravitz-concerten ziet. Goede muzikanten, maar het is gewoon niet mijn ding.
Ik heb het nummer wel gehoord hoor, maar ik vind het gewoon geen metal. Het is zeker geen verkeerde muziek, maar ik zou het gewoon opzwepende rock noemen. Het doet me een beetje denken aan het gesoleer dat je bij Lenny Kravitz-concerten ziet. Goede muzikanten, maar het is gewoon niet mijn ding.
0
geplaatst: 20 maart 2005, 20:59 uur
Ik denk dat mensen Slayer - Angel Of Death aan het bewaren waren.
Die had ik al genoemd
. Maar dat nummer van TOTO is net zo metal als mijn linkernier: niet. Wel een aardig nummer trouwens.De nummer 1 laat ik maar mooi over aan de echte metalheads.
0
geplaatst: 21 maart 2005, 17:21 uur
Tja, ik dacht dat dit topic wel zou worden afgemaakt, terwijl ik gisteren weg was. Ik heb mijn nummer 1 al verbruikt namelijk. Omdat jullie zo aandringen en Meshuggah nu eenmaal mijn favoriete metalband is zal ik geheel in TOTO-stijl dan maar de volgende nummer 1 doen.
1. Meshuggah - Concatenation
1. Meshuggah - Concatenation
* denotes required fields.