MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 100 gitaarliedjes van eind jaren '90

zoeken in:
Zeg Ward, hou jij je er eens buiten zeg: eerst verstoren en dan dit weer: ik neem het op voor jouw keuze ja

Als ik zelf aan The Flaming Lips had gedacht had ik dat nummer er neer gezet.

titan (crew)
Als je zo blijft zeiken aERodynamIC gaan de peppers op 2 en the flaming lips op 1

JonnieBrasco
Had best een nummer van de eerste EP van Coldplay bijgemogen in die top-10... Don't Panic ofzo.

Hahaha, pas op hoor, of ik haal al mijn bijdragen er uit en dan moet jij gaan hernummeren, mag je nog even opblijven vannacht

Toe maar meneer Brasco: ga jij je er ook nog eens tegenaan bemoeien, was even bij de les gebleven dan............komt ie nu mee !

titan (crew)
Inderdaad JB, had je maar op moeten letten!

Vreselijk topic eigenlijk: verslavend en het kost je een deel van je nachtrust .....

Mooie nummer 2 ook! Radiohead is natuurlijk minder verrassend, maar ook erg mooi...

Gast
geplaatst: vandaag om 20:53 uur

geplaatst: vandaag om 20:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.