MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Top100: City songs

zoeken in:
(als jij 't zegt.. Mag Red Box - For America dan ook? Gaat over dat kleine plaatsje bij Venlo )

13. Frank Boeijen Groep - Winter in Hamburg

JonnieBrasco
12. Monkees - Last Train to Clarksville

Yak
11. Plaid - Prague Radio

10. U2 - Miami

Yak
Menni schreef:

(als jij 't zegt.. Mag Red Box - For America dan ook? Gaat over dat kleine plaatsje bij Venlo )

Goed punt. Heb het veranderd in 'Holland' van Sufjan Stevens. Dat gaat specifiek over het plaatsje Holland.

Oke, de top-10 laat ik over aan de topic-starter en anderen die waarschijnlijk al een hele tijd de nummers meetorsen die ze hoog in de lijst willen hebben staan.

09. billy joel - new york state of mind

moviefreak#1
8. Procal Harum - Homburg

yosemite: sorry foutje, was nog niet geweest NY State of mind, berlin is al wel geweest

(zie het nu ja)

hm, Ward is uitgelogd zie ik, dan toch nog maar even:

7. Interpol - NYC

moviefreak#1
6. Led Zeppelin - Kashmir

5. Drs. P. - Sneker Café

Ik ben zo'n beetje door mn voorraad heen, heb er nog eentje over, maar die bewaar ik nog even

4. Genesis - Back in N.Y.C.

toch nog een gevonden

2. decemberists - los angeles, i'm yours

moviefreak#1
waar is de nummer 4 heen

2. The Clash - London Calling

nou, laat ik er maar 's voor gaan..

1. Frank Sinatra - New York, New York

(hernummeren jongens, haha)

ok ook goed even terugnummeren dan Frank Sinatra is ook mooi

Ja, dit was weer een erg leuke! Niet supersnel, maar toch lekker de vaart erin. En de hele wereld gezien. Ik vermoed dat New York en Memphis winnen .

vooral New York denk ik, misschien London ook wel.

Dit is trouwens al de tweede keer dat me op deze manier een nummer 1 word ontnomen

moviefreak#1
Is toch je eigen schuld zeker Je sloeg althans zelf de nummer 4 over

Sja, ik vond deze écht op 1 horen, anders had ik je alle ruimte gegeven hoor, Clash is ook prima natuurlijk . Voorlopig richt ik me gewoon weer op maximaal #5 ofzo!

Tja, je hebt ook wel gelijk, helemaal aan het begin had ik Frank Sinatra ook bedacht, maar was hem alweer vergeten (schaam ).

@moviefreak#1: Jij was toch niet toevallig degene die die nummer4 eerst had neergezet he

moviefreak#1
obsessed schreef:

@moviefreak#1: Jij was toch niet toevallig degene die die nummer4 eerst had neergezet he

Ik was mijn handen in onschuld

Gast
geplaatst: vandaag om 12:42 uur

geplaatst: vandaag om 12:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.