Muziek / Toplijsten en favorieten / Radiohead Album Top 5
zoeken in:
0
geplaatst: 4 maart 2009, 01:33 uur
1 kid A
2 the bends
3 amnesiac
4 ok computer
5 dan wordt het moeilijker ... in rainbows dan maar
2 the bends
3 amnesiac
4 ok computer
5 dan wordt het moeilijker ... in rainbows dan maar
0
geplaatst: 4 maart 2009, 10:41 uur
1. The Bends
2. In Rainbows
3. OK Computer
4. Hail to the Thief
5. Kid A
6. Pablo Honey
7. Amnesiac
2. In Rainbows
3. OK Computer
4. Hail to the Thief
5. Kid A
6. Pablo Honey
7. Amnesiac
0
pretfrit
geplaatst: 4 maart 2009, 11:46 uur
laat ik dan maar de eerste zijn..
1. In Rainbows..
2. Kid A
3. OK Computer
4. The Bends
5. Amnesiac
1. In Rainbows..
2. Kid A
3. OK Computer
4. The Bends
5. Amnesiac
0
geplaatst: 4 maart 2009, 14:08 uur
Ik heb hier al een aantal keer mijn top 5 gepost, maar deze blijft maar veranderen...
Goed voor vandaag:
1. OK Computer
2. In Rainbows
3. Amnesiac
4. Kid A
5. The Bends
Goed voor vandaag:
1. OK Computer
2. In Rainbows
3. Amnesiac
4. Kid A
5. The Bends
0
geplaatst: 4 mei 2009, 20:07 uur
Ben ik de tweede..
1. In Rainbows (incl. bonuscd een monumentaal meesterwerk)
2. OK computer
3. Kid A
4. Hail to the Thief
5. The Bends
1. In Rainbows (incl. bonuscd een monumentaal meesterwerk)
2. OK computer
3. Kid A
4. Hail to the Thief
5. The Bends
0
jonas-dewaele
geplaatst: 24 mei 2009, 11:28 uur
1. HTTT !! moet echt niet onderdoen voor de rest van hun reportoire, wordt nochtans door veel fans als het zwakke broertje beschouwd
2. Kid A (heerlijk experimenteel)
3. The Bends
4. In Rainbows
5. OK Computer
6. Amnesiac
2. Kid A (heerlijk experimenteel)
3. The Bends
4. In Rainbows
5. OK Computer
6. Amnesiac
0
Aap
geplaatst: 9 juni 2009, 15:59 uur
1. Kid A
2. Amnesiac
3. OK Computer
4. Hail to the Thief
5. I Might Be Wrong
2. Amnesiac
3. OK Computer
4. Hail to the Thief
5. I Might Be Wrong
0
lowriderluuk
geplaatst: 9 juni 2009, 17:42 uur
Ik kan alleen een top 3 maken, andere albums ken ik tot op heden niet.
1. The Bends
2. Kid a
3. OK computer
1. The Bends
2. Kid a
3. OK computer
0
geplaatst: 9 juni 2009, 19:29 uur
1. In Rainbows 5*
2. OK Computer 5*
3. Kid A 4,5*
4. Amnesiac 4,5*
5. The Bends 4*
Eigenlijk vind ik de eerste 4 allemaal steengoed, en The Bends komt daar ook vrij snel achteraan. De andere twee albums kunnen me toch een stuk minder raken.
Als ik andere lijstjes doorscan, valt het me op dat In Rainbows zo laag staat bij de meesten. Nu ben ik natuurlijk bevooroordeeld, maar ook niet helemaal, want een tijdje terug zou ik OK Computer of Kid A op 1 hebben gezet.
2. OK Computer 5*
3. Kid A 4,5*
4. Amnesiac 4,5*
5. The Bends 4*
Eigenlijk vind ik de eerste 4 allemaal steengoed, en The Bends komt daar ook vrij snel achteraan. De andere twee albums kunnen me toch een stuk minder raken.
Als ik andere lijstjes doorscan, valt het me op dat In Rainbows zo laag staat bij de meesten. Nu ben ik natuurlijk bevooroordeeld, maar ook niet helemaal, want een tijdje terug zou ik OK Computer of Kid A op 1 hebben gezet.
0
geplaatst: 13 juni 2009, 21:22 uur
1. In Rainbows
2. The Bends
3. Ok Computer
4. Amnesiac
5. Hail to the Chief
2. The Bends
3. Ok Computer
4. Amnesiac
5. Hail to the Chief
0
geplaatst: 14 juni 2009, 10:35 uur
1. OK Computer
2. Kid A
3. Hail to the Thief
4. In Rainbows
5. The Bends
2. Kid A
3. Hail to the Thief
4. In Rainbows
5. The Bends
0
geplaatst: 23 juni 2009, 20:36 uur
1. In Rainbows 5*
2. Kid A 4,5*
3. Amnesiac 4,5*
4. Hail to the Thief 4*
5. Ok Computer 4*
(6. The Bends 3,5*)
(7. Pablo Honey 2*)
2. Kid A 4,5*
3. Amnesiac 4,5*
4. Hail to the Thief 4*
5. Ok Computer 4*
(6. The Bends 3,5*)
(7. Pablo Honey 2*)
0
lowriderluuk
geplaatst: 21 juli 2009, 21:34 uur
update:
Ik kan alleen een top 4 maken, andere albums ken ik tot op heden niet.
1. The Bends
2. Hail to the Thief
3. OK computer
4. Kid A
Ik zal langzamerhand ook andere albums aankopen, Radiohead is echt top-klasse.
Ik heb Hail to the Thief nog maar pas, maar een kippenvel-album keigaaf.
Ik kan alleen een top 4 maken, andere albums ken ik tot op heden niet.
1. The Bends
2. Hail to the Thief
3. OK computer
4. Kid A
Ik zal langzamerhand ook andere albums aankopen, Radiohead is echt top-klasse.
Ik heb Hail to the Thief nog maar pas, maar een kippenvel-album keigaaf.
0
geplaatst: 21 juli 2009, 22:02 uur
Update:
1 OK Computer 5*
2 Kid A 5*
3 In Rainbows 5*
4 The Bends 4,5*
5 Amnesiac 3,5*
6 Hail To The Thief 3,5*
7 Pablo Honey 3,5*
De kloof tussen de nummers 1 en 3 is wel héél klein. 3 fantastische albums
1 OK Computer 5*
2 Kid A 5*
3 In Rainbows 5*
4 The Bends 4,5*
5 Amnesiac 3,5*
6 Hail To The Thief 3,5*
7 Pablo Honey 3,5*
De kloof tussen de nummers 1 en 3 is wel héél klein. 3 fantastische albums
0
geplaatst: 28 juli 2009, 00:37 uur
1 Ok Computer
2 In Rainbows
3 The bends
4 Amnesiac
5 Kid A
Ik had het net zoals mijn voorganger moeilijk met de eerste 3, ik zou the bends ook makkelijk op 1 kunnen zetten. ^^
2 In Rainbows
3 The bends
4 Amnesiac
5 Kid A
Ik had het net zoals mijn voorganger moeilijk met de eerste 3, ik zou the bends ook makkelijk op 1 kunnen zetten. ^^
0
geplaatst: 19 september 2009, 11:46 uur
1. The Bends
2. Kid A
3. In Rainbows
4. OK Computer
5. Hail to the Thief/ Amnesiac (geen duidelijke voorkeur)
2. Kid A
3. In Rainbows
4. OK Computer
5. Hail to the Thief/ Amnesiac (geen duidelijke voorkeur)
0
geplaatst: 20 september 2009, 22:02 uur
1. Hail to the Thief
2. In Rainbows
3. Kid A
4. Ok Computer
5. Amnesiac
2. In Rainbows
3. Kid A
4. Ok Computer
5. Amnesiac
0
geplaatst: 29 januari 2010, 19:13 uur
1. OK Computer
2. The Bends
3. In Rainbows
4. Hail to the Thief
5. Amnesiac
6. Kid A
Wat een band die 6 zulke albums kan produceren....
2. The Bends
3. In Rainbows
4. Hail to the Thief
5. Amnesiac
6. Kid A
Wat een band die 6 zulke albums kan produceren....
0
geplaatst: 30 januari 2010, 14:50 uur
Moeilijk......
1: OK Computer
2: Kid A
3: Hail to the Thief
4: The Bends
5: Pablo Honey
1: OK Computer
2: Kid A
3: Hail to the Thief
4: The Bends
5: Pablo Honey
0
geplaatst: 30 januari 2010, 15:21 uur
Update:
01. (04) Kid A
02. (02) OK Computer
03. (01) The Bends
04. (06) Hail To The Thief
05. (07) Amnesiac
06. (03) In Rainbows
07. (05) Pablo Honey
01. (04) Kid A
02. (02) OK Computer
03. (01) The Bends
04. (06) Hail To The Thief
05. (07) Amnesiac
06. (03) In Rainbows
07. (05) Pablo Honey
0
geplaatst: 12 mei 2010, 22:04 uur
komt ie:
1: hail to the thief
2: amnesiac
3: kid a
4: the bands
5: ok computer
1: hail to the thief
2: amnesiac
3: kid a
4: the bands
5: ok computer
0
geplaatst: 12 mei 2010, 22:28 uur
1. OK Computer 5*
2. The Bends 5*
3. In Rainbows 5*
4. Kid A 4,5*
5. Hail To The Thief 3,5*
2. The Bends 5*
3. In Rainbows 5*
4. Kid A 4,5*
5. Hail To The Thief 3,5*
0
geplaatst: 1 september 2010, 12:57 uur
1. The Bends
2. In Rainbows
3. OK Computer
4. Hail to the Thief
5. Kid A
2. In Rainbows
3. OK Computer
4. Hail to the Thief
5. Kid A
0
Aquila
geplaatst: 1 september 2010, 14:30 uur
1. Amnesiac
2. Kid A
3. OK Computer
4. In Rainbows
5. The Bends
2. Kid A
3. OK Computer
4. In Rainbows
5. The Bends
0
Zorin
geplaatst: 5 oktober 2010, 11:15 uur
1. OK Computer
2. The Bends
3. In Rainbows
4. Kid A
5. Pablo Honey
2. The Bends
3. In Rainbows
4. Kid A
5. Pablo Honey
0
geplaatst: 17 oktober 2010, 19:39 uur
1. OK Computer
2. The Bends
3. In Rainbows
4. Amnesiac
5. Kid A
2. The Bends
3. In Rainbows
4. Amnesiac
5. Kid A
0
geplaatst: 17 oktober 2010, 21:41 uur
1. Kindertje A
2. Mij best, Computer
3. Heil aan de dief
4. In de regenboog
5. De bochten
2. Mij best, Computer
3. Heil aan de dief
4. In de regenboog
5. De bochten
0
geplaatst: 19 oktober 2010, 10:28 uur
1. OKC
2. K.A.
3. Amnesiac
4. The Bends
5. Hail to the Thief
2. K.A.
3. Amnesiac
4. The Bends
5. Hail to the Thief
0
geplaatst: 19 oktober 2010, 11:49 uur
1. OK peeeceee
2. Kid A
3. In de regenboog
4. The Bends
5. Amnesiac
2. Kid A
3. In de regenboog
4. The Bends
5. Amnesiac
0
Lukk0
geplaatst: 19 oktober 2010, 16:36 uur
01. Amnesiac
02. In Rainbows
03. OK Computer
04. Kid A
05. The Bends
Vooral nummer twee, drie en vier zitten erg dicht bij elkaar. Amnesiac is wel duidelijk mijn favoriet, The Bends is de eerste van de (net iets) mindere albums.
02. In Rainbows
03. OK Computer
04. Kid A
05. The Bends
Vooral nummer twee, drie en vier zitten erg dicht bij elkaar. Amnesiac is wel duidelijk mijn favoriet, The Bends is de eerste van de (net iets) mindere albums.
* denotes required fields.