Top 10 van een band die jarenlang werd onderschat:
1. Blue Savannah
2. Always
3. Sono liminus
4. Angel
5. I love you
6. Fingers & thumbs (Cold summer day)
7. Stay with me
8. Chorus
9. Oh l'amour
10. ABBA-esque
ik heb in het 1ste gedeelte van de jaren '90 best veel naar geluisterd (vooral Chorus) naar Erasure maar nu nooit meer. Ik heb ook de laatste platen niet meer ik ben na I Say, I Say, I Say afgehaakt.
Dus een top 10 uit de 1ste periode:
1. Chorus
2. Blue Savannah
3. I'm i Right
4. Stop!
5. Ship of Fools
6. A Little Respect
7. Drama!
8. Love To Hate You (waarom dat geen hit is geworden in Nederland weet niemand...)
9. Breath of Life
10. Chains of Love
vigil schreef: ik heb in het 1ste gedeelte van de jaren '90 best veel naar geluisterd (vooral Chorus) naar Erasure maar nu nooit meer.
Echt?
1. Sometimes
2. A Little Respect
3. Oh L’Amour
4. Ship of Fools
5. Blue Savannah
6. Love To Hate You
7. Chorus
8. Drama!
9. It Doesn’t Have To Be
10. You Surround Me
In 2010 niet, nu zijn wel een tijdje verder en een tijdje geleden bij de kringloop de nodige latere albums gekocht voor weinig. Was geinig hoor maar de beste jaren blijven zo tot 1994.