MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / TOP 5000

zoeken in:
Ik weet dat het hier niet de gewoonte is om andere sites in de kijker te zetten maar toch probeer ik het eens!

Chartsbelgium is een top 5000 met de grootste hits allertijden, noem het maar een top allertijden.

Deze top 5000 is gebaseert op heel wat eindejaarslijsten uit vlaanderen. En op de inzendingen van de mensen. Nu wil ik jullie heel vriendelijk vragen of jullie favoriete platen allertijden allertijden willen opsturen.

Voor meer info kan u terecht op de site http://www.chartsbelgium.tk/

Om te stemmen klik je bij chartsbelgium, dan scrollen naar beneden en daar vind u het stemformulier en ook de voorlopige resultaten!

Alvast bedankt!

Sorry ik pas. Ik ben top-(vul hier een willekeurig getal > 500 in) aller tijden-moe. En als ik die bijzonder originele (not) lijst eens bekijk heb ik er een hard hoofd in dat The Everyday World of Bodies van Rodan kans maakt op een notering!

Maar toch veel succes!

Word lid

ik wil wel stemmen, maar er zijn verbindingsproblemen. of ligt het aan mijn computer?

sxesven

Daar kan ik nu eens iets mee!

sxesven schreef:
(quote)

Daar kan ik nu eens iets mee!

nog één

sxesven
Nog een groep naar mijn hart!

Eindelijk eens een groep met geen Radiohead op 1 in de charts.

Sietse
Hoeveel van dat soort groepen wil je hebben (dus zonder radiohead ofzo op 1) Ik heb nog wel een voorraadje ergens verstopt hoor.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:10 uur

geplaatst: vandaag om 01:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.