Muziek / Toplijsten en favorieten / top 100 Bob Dylan
zoeken in:
0
geplaatst: 19 oktober 2008, 15:23 uur
71. Sara
Het meest hartverscheurende smeeklied "kom alsjeblieft bij mij terug" ooit. Sara kwam niet terug. Sara was het vreemdgaan van manlief Dylan meer als zat, maar leverde wel een een echte heartbreaker op. Van de klassieker Desire.
Het meest hartverscheurende smeeklied "kom alsjeblieft bij mij terug" ooit. Sara kwam niet terug. Sara was het vreemdgaan van manlief Dylan meer als zat, maar leverde wel een een echte heartbreaker op. Van de klassieker Desire.
0
geplaatst: 19 oktober 2008, 16:07 uur
70. Shelter From The Storm (live)
Deze versie van zijn livealbum Hard Rain is om te watertanden. Sowieso een van zijn beste lyrics ooit.
Deze versie van zijn livealbum Hard Rain is om te watertanden. Sowieso een van zijn beste lyrics ooit.
0
Davez
geplaatst: 20 oktober 2008, 01:46 uur
69. Mary And The Soldier
Een traditional terug te vinden op de gloednieuwe Bootleg nr 8. Dit nummer was een leftover van "world gone wrong"
Een traditional terug te vinden op de gloednieuwe Bootleg nr 8. Dit nummer was een leftover van "world gone wrong"
0
geplaatst: 20 oktober 2008, 20:59 uur
68. when the ship comes in(van the times they are a changing)
0
geplaatst: 20 oktober 2008, 22:40 uur
67. Rainy Day Women #12 & 35
O.a. omdat ik toen en nu nog niets van de titel begrijp.
O.a. omdat ik toen en nu nog niets van de titel begrijp.
0
Davez
geplaatst: 22 oktober 2008, 18:41 uur
64. Let me die in my footsteps
Voor de geintresseerden deze staat op bootleg vol 1-3, heerlijk nummer
0
geplaatst: 22 oktober 2008, 19:17 uur
63. Highway 61 Revisited
En oudje uit 1965 van het gelijknamige album.
En oudje uit 1965 van het gelijknamige album.
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 22 oktober 2008, 22:20 uur
Davez schreef:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA volkomen met je eens!! Zoveel mensen die dat nummer niet kennen, maar hij is geweldig!!
0
geplaatst: 23 oktober 2008, 00:23 uur
62. Highlands
volgens mij het langste nummer van Dylan (kan me vergissen...)
volgens mij het langste nummer van Dylan (kan me vergissen...)
0
geplaatst: 24 oktober 2008, 15:18 uur
60. seven days
heb dit altijd een mooi nummer gevonden , seven more days and all I gotta do is survive!!
bootleg series 1 -3
heb dit altijd een mooi nummer gevonden , seven more days and all I gotta do is survive!!
bootleg series 1 -3
0
geplaatst: 24 oktober 2008, 15:30 uur
59. Wig Wam
Van zijn self portrait plaat uit 1970. Wig Wam, naar mijn weten het enige nummer van Dylan zonder tekst, hij nuriet een beetje met de muziek mee, hetgeen het nummer wel een buitenbeentje maakt maar daarom juist in deze lijst moet staan.
Van zijn self portrait plaat uit 1970. Wig Wam, naar mijn weten het enige nummer van Dylan zonder tekst, hij nuriet een beetje met de muziek mee, hetgeen het nummer wel een buitenbeentje maakt maar daarom juist in deze lijst moet staan.
0
geplaatst: 28 oktober 2008, 13:04 uur
devel-hunt schreef:
Wig Wam, naar mijn weten het enige nummer van Dylan zonder tekst, hij nuriet een beetje met de muziek mee, hetgeen het nummer wel een buitenbeentje maakt maar daarom juist in deze lijst moet staan.
Wig Wam, naar mijn weten het enige nummer van Dylan zonder tekst, hij nuriet een beetje met de muziek mee, hetgeen het nummer wel een buitenbeentje maakt maar daarom juist in deze lijst moet staan.
Hij heeft nog instrumentals gemaakt hoor. Op 'Nashville Skyline' staat er eentje, en ook op 'Pat Garrett & Billy the Kid'.
0
geplaatst: 28 oktober 2008, 19:18 uur
50. Girl from the north country
Een piepjonge Dylan die nog als troubadour in diversen folk clubs in New york staat, maar zijn grote talent is hier al aanwezig. Uit 1963.
Een piepjonge Dylan die nog als troubadour in diversen folk clubs in New york staat, maar zijn grote talent is hier al aanwezig. Uit 1963.
0
geplaatst: 30 oktober 2008, 20:17 uur
45. love minus zero/no limit
dit is leuk!
jammer dat ik te laat was voor alle vorige
dit is leuk!

jammer dat ik te laat was voor alle vorige
0
Davez
geplaatst: 30 oktober 2008, 23:04 uur
Tijd voor een klassieker
44. a hard rain's a gonna fall