Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 10 van 2009
zoeken in:
0
geplaatst: 1 januari 2009, 16:06 uur
01. Dälek - Gutter Tactics 3,5*
02. Scholarman - Gameshift: The Movement 3,5*
02. Scholarman - Gameshift: The Movement 3,5*
0
geplaatst: 1 januari 2009, 16:15 uur
Lukas schreef:
aERo?
aERo?
Eind van de maand pas een top 10 hoop ik Lukas.....
Voor nu een top 5 dan (jij ook weer gelukkig)
1. Antony & the Johnsons - The Crying Light
2. Andrew Bird - Noble Beast
3. Peasant - On the Ground
4. Animal Collective - Merriweather Post Pavilion
5. Bon Iver - Blood Bank
En de kans is groot dat die nummer 1 wel eens tot eind 2009 blijft staan. Afwachten maar.
0
Sietse
geplaatst: 1 januari 2009, 17:09 uur
lol, er is nog geen een album uit gekomen en we beginnen alweer met de nieuwe lijstjes.
0
geplaatst: 1 januari 2009, 17:16 uur
Kijken of ik de 508 gecheckte releases van 2008, in 2009 kan verbeteren, het zal er om hangen .
0
geplaatst: 1 januari 2009, 17:19 uur
Sietse schreef:
lol, er is nog geen een album uit gekomen en we beginnen alweer met de nieuwe lijstjes.
lol, er is nog geen een album uit gekomen en we beginnen alweer met de nieuwe lijstjes.
En jij hebt er blijkbaar ook al weer zin in om ze te bekijken
Uiteraard is zo'n lijstje nog niet echt serieus te nemen maar toch leuk om het jaar weer fris te starten op deze manier
Lijstjes............het blijft een verslaving!
0
Sietse
geplaatst: 1 januari 2009, 19:33 uur
aERodynamIC schreef:
En jij hebt er blijkbaar ook al weer zin in om ze te bekijken
!
(quote)
En jij hebt er blijkbaar ook al weer zin in om ze te bekijken
!
verbazing die me lokt
0
geplaatst: 1 januari 2009, 19:36 uur
Ik zit ook al aan de vijf inmiddels:
01. Andrew Bird - Noble Beast (4*)
02. The Rifles - The Great Escape (3.5*)
03. Animal Collective - Merriweather Post Pavilion (3*)
04. The Pains of Being Pure at Heart - The Pains of Being Pure at Heart
05. Phosphorescent - To Willie
0
geplaatst: 2 januari 2009, 10:23 uur
01. Antony & the Johnsons - The Crying Light
02. The Rifles - The Great Escape
03. Six Organs of Admittance - RTZ
Maar dit is nog niet echt serieus te nemen!
02. The Rifles - The Great Escape
03. Six Organs of Admittance - RTZ
Maar dit is nog niet echt serieus te nemen!
0
geplaatst: 2 januari 2009, 11:34 uur
1. Dälek - Gutter Tactics
2. Animal Collective - Merriweather Post Pavilion
3. Antony & the Johnsons - The Crying Light
2. Animal Collective - Merriweather Post Pavilion
3. Antony & the Johnsons - The Crying Light
0
geplaatst: 2 januari 2009, 13:42 uur
1. Animal Collective - Merriweather Post Pavilion (nog door en door ant luisteren)
2. Antony & the Johnsons - The Crying Light
2. Antony & the Johnsons - The Crying Light
0
geplaatst: 2 januari 2009, 14:26 uur
Het jaar 2009 is nog maar 2 dagen oud en ze geven al lijstjes van 2009. Hilarisch!
0
geplaatst: 2 januari 2009, 14:33 uur
hier is het nu
1. KTL - IV
2. Dalek - Gutter Tactics
maar aardig wat in de wacht nu
1. KTL - IV
2. Dalek - Gutter Tactics
maar aardig wat in de wacht nu
0
geplaatst: 2 januari 2009, 14:41 uur
Tot 2 kom ik ook wel.
01. A.C. Newman - Get Guilty
02. Ben Nichols - The Last Pale Light in the West
2009 is zeker niet slecht begonnen!
01. A.C. Newman - Get Guilty
02. Ben Nichols - The Last Pale Light in the West
2009 is zeker niet slecht begonnen!
0
geplaatst: 2 januari 2009, 15:11 uur
LucM schreef:
Het jaar 2009 is nog maar 2 dagen oud en ze geven al lijstjes van 2009. Hilarisch!
Het jaar 2009 is nog maar 2 dagen oud en ze geven al lijstjes van 2009. Hilarisch!
Het valt me een beetje tegen eigenlijk, volgens mij postte aERo vorig jaar op nieuwjaarsnacht al een top 10.
Mijn top 10 favoriete albumtitels van dit jaar tot nu toe:
1. Matthew Shipp Trio - Harmonic Disorder
2. Jah Wobble & the Chinese Dub Orchestra - Chinese Dub
3. Dälek - Gutter Tactics
4. K'naan - Troubadour
5. A Shoreline Dream - Recollections of Memory
6. John Frusciante - The Empyrean
7. Red Buddha - China Exotic
8. Ben Nichols - The Last Pale Light in the West
9. Jane Monheit - The Lovers, the Dreamers and Me
10. Animal Collective - Merriweather Post Pavilion
0
Sietse
geplaatst: 2 januari 2009, 16:07 uur
The Scientist schreef:
hier is het nu
1. KTL - IV
2. Dalek - Gutter Tactics
maar aardig wat in de wacht nu
hier is het nu
1. KTL - IV
2. Dalek - Gutter Tactics
maar aardig wat in de wacht nu
KTL is op de valreep 2008 volgens mij
15.11.2008
eMEGO 089 KTL IV CD
goes into production.
More info here.
Pre-order here. Copies will be shipped mid-December.
van de eMego site.
EDIT:
en nog verder op de eMego site (ze weten echt niet wat ze willen)
eMEGO 089
KTL IV CD
Release Date: 09.01.2009
dus laat maar
ben wel benieuwd naar deze, nu al goede recensies van gezien.
0
geplaatst: 2 januari 2009, 16:57 uur
herman schreef:
Het valt me een beetje tegen eigenlijk, volgens mij postte aERo vorig jaar op nieuwjaarsnacht al een top 10.
Het valt me een beetje tegen eigenlijk, volgens mij postte aERo vorig jaar op nieuwjaarsnacht al een top 10.
Welnee: jij maakt het mooier dan het is (toen waren het er ook 5).
KampF had er die nacht al 6 en L_T_B zelfs 7............
0
geplaatst: 2 januari 2009, 18:03 uur
Ja dat is waar. Eigenlijk had ik dit topic willen maken, dan had ik een hattrick top-10-van-200# topics
0
geplaatst: 2 januari 2009, 19:52 uur
Kun je hier op deze site eigelijk iets aanklikken dat je kan zien op welke albums van een bepaald jaar je hebt gestemd?
0
geplaatst: 2 januari 2009, 19:57 uur
Ja ga naar de betreffende user (of naar je eigen profielpagina), klik op stemmen en zet dan bovenaan het betreffende jaar dat je wilt hebben er achter.
b.v. http://www.musicmeter.nl/user/352/votes/2009
En dit kun je dus met elk jaartal zo doen.
b.v. http://www.musicmeter.nl/user/352/votes/2009
En dit kun je dus met elk jaartal zo doen.
0
Allmusic
geplaatst: 2 januari 2009, 20:01 uur
1. Six Organs of Admittance - RTZ
2. Animal Collective - Merriweather Post Pavilion
3. Antony and the Johnsons - The Crying Light
4. KTL - IV
5. Andrew Bird - Noble Beast
6. Phosphorescent - To Willie
7. Omar Rodriguez Lopez - Old Money
8. Scholarman - Gameshift: The Movement
9. The Bird and the Bee - Ray Guns Are Not Just the Future
10. The Rifles - Great Escape
2. Animal Collective - Merriweather Post Pavilion
3. Antony and the Johnsons - The Crying Light
4. KTL - IV
5. Andrew Bird - Noble Beast
6. Phosphorescent - To Willie
7. Omar Rodriguez Lopez - Old Money
8. Scholarman - Gameshift: The Movement
9. The Bird and the Bee - Ray Guns Are Not Just the Future
10. The Rifles - Great Escape
0
geplaatst: 3 januari 2009, 14:15 uur
Update :
01. Reptile71 - In Dust: 2000-2003 4*
02. Dälek - Gutter Tactics 3,5*
03. Scholarman - Gameshift: The Movement 3,5*
04. Skit Slam & The Beatnikz - A Blessing in Disguise 3*
05. Animal Collective - Merriweather Post Pavilion 2*
01. Reptile71 - In Dust: 2000-2003 4*
02. Dälek - Gutter Tactics 3,5*
03. Scholarman - Gameshift: The Movement 3,5*
04. Skit Slam & The Beatnikz - A Blessing in Disguise 3*
05. Animal Collective - Merriweather Post Pavilion 2*
0
geplaatst: 3 januari 2009, 16:10 uur
hehe.. hier ook:
4*
------
1. KTL - IV
2. Dalek - Gutter Tactics
3. Phosphorescent - To Willie
Ergens tussen 3* en 4*
------
4. Wino - Punctuated Equilibrium
3*
-----
5. Animal Collective - Merriweather Post Pavilion
4*
------
1. KTL - IV
2. Dalek - Gutter Tactics
3. Phosphorescent - To Willie
Ergens tussen 3* en 4*
------
4. Wino - Punctuated Equilibrium
3*
-----
5. Animal Collective - Merriweather Post Pavilion
0
geplaatst: 3 januari 2009, 20:52 uur
aERodynamIC schreef:
Ja ga naar de betreffende user (of naar je eigen profielpagina), klik op stemmen en zet dan bovenaan het betreffende jaar dat je wilt hebben er achter.
b.v. http://www.musicmeter.nl/user/352/votes/2009
En dit kun je dus met elk jaartal zo doen.
Ja ga naar de betreffende user (of naar je eigen profielpagina), klik op stemmen en zet dan bovenaan het betreffende jaar dat je wilt hebben er achter.
b.v. http://www.musicmeter.nl/user/352/votes/2009
En dit kun je dus met elk jaartal zo doen.
Dankje!
0
geplaatst: 5 januari 2009, 16:22 uur
1. Antony and the Johnsons - The Crying Light 4*
2. Morrissey - Years of Refusal 3.5*
3. Nickel Eye - The Time of the Assassins 3*
4. Bon Iver - Blood Bank
... heb nog nergens een goede versie van Merriweather kunnen vinden
2. Morrissey - Years of Refusal 3.5*
3. Nickel Eye - The Time of the Assassins 3*
4. Bon Iver - Blood Bank
... heb nog nergens een goede versie van Merriweather kunnen vinden
0
geplaatst: 7 januari 2009, 18:56 uur
Ik kom voorlopig tot 4 albums.
1. Sepultura - A-Lex 4.0*
2. Antony and the Johnsons - The Crying Light 4.0*
3. Dälek - Gutter Tactics 3.5*
4. Saxon - Into the Labyrinth 3.0*
1. Sepultura - A-Lex 4.0*
2. Antony and the Johnsons - The Crying Light 4.0*
3. Dälek - Gutter Tactics 3.5*
4. Saxon - Into the Labyrinth 3.0*
0
geplaatst: 8 januari 2009, 07:51 uur
Ik kan nu mijn eerste top 10 maken:
01. Reptile71 - In Dust: 2000-2003 4*
02. Zu - Carboniferous 3,5*
03. Dälek - Gutter Tactics
04. Scholarman - Gameshift: The Movement
05. Zo! + Asylum 7 - Overdue Process 3*
06. Notorious
07. Phosphorescent - To Willie
08. DJ Signify - Of Cities
09. Skit Slam & The Beatnikz - A Blessing in Disguise
10. Animal Collective - Merriweather Post Pavilion 2*
01. Reptile71 - In Dust: 2000-2003 4*
02. Zu - Carboniferous 3,5*
03. Dälek - Gutter Tactics
04. Scholarman - Gameshift: The Movement
05. Zo! + Asylum 7 - Overdue Process 3*
06. Notorious
07. Phosphorescent - To Willie
08. DJ Signify - Of Cities
09. Skit Slam & The Beatnikz - A Blessing in Disguise
10. Animal Collective - Merriweather Post Pavilion 2*
0
geplaatst: 8 januari 2009, 20:41 uur
Ik hoop dat Raekwon - Only built 4 Cuban Linx II zich dit jaar aan m'n lijstje mag toevoegen.
01 Raekwon - Only built 4 Cuban Linx (2009) ???
02 Jay-Z - Blueprint (2009) ???
03 Dr Dre - Detox (2009) ???
04 Eminem - Relapse (2009) ???
05 Notorious (2009) 3,5*
Gebaseert op verwachtingen en hypes.
01 Raekwon - Only built 4 Cuban Linx (2009) ???
02 Jay-Z - Blueprint (2009) ???
03 Dr Dre - Detox (2009) ???
04 Eminem - Relapse (2009) ???
05 Notorious (2009) 3,5*
Gebaseert op verwachtingen en hypes.
0
geplaatst: 8 januari 2009, 20:43 uur
Jemig wat heb jij het toch zwaar, stuur de arties een mailtje zou ik zeggen...
* denotes required fields.