MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / kink fm nummers die je nooit meer hoort

zoeken in:
Je hebt van die kink fm nummers die je een tijdje lang hoort op de radio en daarna nooit meer of bijna nooit meer. Zonde, want een aantal ervan zijn toch zeker de moeite waard. Dit topic is bedoeld voor al je "forgotten ones" favorieten.

Ik moet meteen denken aan Asian Dub Foundation - Modern Apprentice.

Maar die staat helaas niet op YouTube... Ik luisterde in de jaren '90 veel Kink en toen nam ik ook wel bandjes op. Zal 's kijken of daar nog vergeten parels opstaan...

Caesar - I Know I (ik denk dat het zo heette).

Audio Bullys - We Don't Care is er ook zo een, en Ban Marriage van Hidden Cameras.

herman schreef:
Ik moet meteen denken aan Asian Dub Foundation - Modern Apprentice.

Maar die staat helaas niet op YouTube... Ik luisterde in de jaren '90 veel Kink en toen nam ik ook wel bandjes op. Zal 's kijken of daar nog vergeten parels opstaan...

Graag

Gast
geplaatst: vandaag om 17:44 uur

geplaatst: vandaag om 17:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.