Muziek / Toplijsten en favorieten / De Zwaarste Lijst
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 19 maart 2013, 13:50 uur
SirPsychoSexy schreef:
Bij Opeth - Deliverance werd het idee geopperd om met een aantal mensen allemaal samen op het nummer Deliverance te stemmen. Ik vind dat we dat moeten uitbreiden tot een drietal (lange) nummers waar we collectief op stemmen! Ik dacht bijvoorbeeld aan:
Megadeth - Hangar 18
Opeth - Deliverance
Steak Number Eight - The Sea Is Dying
Dit zijn maar suggesties uiteraard. Als er iemand een ander nummer in gedachten had, is dat ook goed voor mij!
Bij Opeth - Deliverance werd het idee geopperd om met een aantal mensen allemaal samen op het nummer Deliverance te stemmen. Ik vind dat we dat moeten uitbreiden tot een drietal (lange) nummers waar we collectief op stemmen! Ik dacht bijvoorbeeld aan:
Megadeth - Hangar 18
Opeth - Deliverance
Steak Number Eight - The Sea Is Dying
Dit zijn maar suggesties uiteraard. Als er iemand een ander nummer in gedachten had, is dat ook goed voor mij!
Onder het mom van: "de hardste (
) lijst bestond al voor 75% uit suffe kutmuziek maar daar willen we dit jaar 85% van maken"?
0
geplaatst: 19 maart 2013, 20:49 uur
Een Machine Head nummer mag er ook zeker wel in! Misschien ook gezamenlijk stemmen op eentje?
Deliverance en The Sea Is Dying zet ik ook alvast in mijn lijst.
Deliverance en The Sea Is Dying zet ik ook alvast in mijn lijst.
0
geplaatst: 19 maart 2013, 21:36 uur
Machine Head stond er wel al in met 2 nummers: Davidian en Halo. Van Megadeth verdient een nummer als Peace Sells, Holy Wars of Hangar 18 er m.i. zeker ook een plaats in.
0
geplaatst: 20 maart 2013, 12:36 uur
Laten we dan met z´n allen op een nummer van Neurosis stemmen, dan zit er ten minste nog Iets zwaars in..
Genoeg keuze lijkt me: The Doorway / Through Silver in Blood / Purify / (Bridges?) / Lexicon
Genoeg keuze lijkt me: The Doorway / Through Silver in Blood / Purify / (Bridges?) / Lexicon

0
geplaatst: 20 maart 2013, 20:23 uur
Liefhebbers van de zwaarste show:
http://www.facebook.com/#!/pages/De-Zwaarste-Show/571199069558862?fref=ts
http://www.facebook.com/#!/pages/De-Zwaarste-Show/571199069558862?fref=ts
0
Franck Maudit
geplaatst: 6 april 2015, 18:05 uur
Ga me hier de komende 6 uur ook nog eens voor zetten, altijd leuk 

0
Franck Maudit
geplaatst: 6 april 2015, 19:55 uur
Ben me tot nu kostelijk aan het amuseren
Uiteraard min of meer dezelfde nummers als bij vorige editie maar dat kan de pret niet drukken. Verstand op nul en een feestje bouwen!
De lijst kan hier gevolgd worden: http://stubru.be/dezwaarstelijst/volgdezwaarstelijst
Uiteraard min of meer dezelfde nummers als bij vorige editie maar dat kan de pret niet drukken. Verstand op nul en een feestje bouwen!
De lijst kan hier gevolgd worden: http://stubru.be/dezwaarstelijst/volgdezwaarstelijst
0
geplaatst: 7 april 2015, 15:36 uur
Wel jammer van de programmatie, om 22u heb ik het voor bekeken (beluisterd?) gehouden.
En dan doet de podcast om de lijst te herbeluisteren het ook niet
En dan doet de podcast om de lijst te herbeluisteren het ook niet

0
Franck Maudit
geplaatst: 7 april 2015, 15:49 uur
BeatHoven schreef:
Wel jammer van de programmatie, om 22u heb ik het voor bekeken (beluisterd?) gehouden.
Valt toch mee? Het was precies om middernacht afgelopen. Zo'n jonge kerel als jij moet toch zo lang wakker kunnen blijven

0
geplaatst: 8 april 2015, 11:15 uur
Franck Maudit schreef:
Valt toch mee?
Valt toch mee?
Zeker, maar vanaf 22u heb ik geen zin meer om naar de radio te luisteren
en tegen dan moet ik rekening houden met mijn huisgenoten.Eens kijken of de podcast het vandaag wél doet...
0
geplaatst: 10 april 2015, 16:43 uur
Deze lijst is wel ok, maar laat qua variatie nog veel te wensen over. Metallica en Iron Maiden die gezamenlijk 11 nummers in de lijst hebben, terwijl er geen Megadeth of Judas Priest (Painkiller bijvoorbeeld) te vinden is, dat slaat nergens op. AC/DC is mij ook net iets te "soft" voor een lijst als deze. Ik had verder nog gestemd op Neurosis (Through Silver in Blood), maar dat mocht ook niet baten. En Channel Zero op 1... Van chauvinisme gesproken.
0
geplaatst: 10 april 2015, 20:17 uur
Franck Maudit schreef:
Painkiller staat er wel degelijk in.
Inderdaad, my bad (de site van StuBru zelf is geen toonbeeld van overzichtelijkheid). De rest van mijn post blijft echter gelden.Painkiller staat er wel degelijk in.
0
Franck Maudit
geplaatst: 28 maart 2016, 14:54 uur
Vanavond is het weer zover, vanaf 18u kan je op StuBru terecht voor de zwaarste lijst.
Je kan trouwens nog steeds stemmen!
Mijn top-3
1. Metallica - Seek and Destroy
2. Iron Maiden - Fear of the Dark
3. Tool - Stinkfist
Je kan trouwens nog steeds stemmen!
Mijn top-3
1. Metallica - Seek and Destroy
2. Iron Maiden - Fear of the Dark
3. Tool - Stinkfist
0
geplaatst: 26 maart 2021, 20:18 uur
Vanaf dit jaar is de lijst een stuk groter geworden: maar liefst 666 nummers!
* denotes required fields.