MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / (Munchener) Freiheit Top 5

zoeken in:
1. Keeping the dream alive
2. Everytime (Ohne dich)
3. Tausend mal du
4. Play it cool
5. Kissed you in the rain

eens kijken of hier veel respons op gaat komen, ik vrees het ergste.

Mijn bovenbuurman heeft zich gestort op de hits en ik zal eens kijken of ik wat betere albumtracks kan vinden thuis in de collectie. Blijft wel staan dat bovenstaande 5 nummers prima in orde zijn. Overigens bestaat er van 3 ook een Engels versie (Baby It's You).

vigil schreef:
eens kijken of hier veel respons op gaat komen, ik vrees het ergste.

Mijn bovenbuurman heeft zich gestort op de hits en ik zal eens kijken of ik wat betere albumtracks kan vinden thuis in de collectie. Blijft wel staan dat bovenstaande 5 nummers prima in orde zijn. Overigens bestaat er van 3 ook een Engels versie (Baby It's You).

En "Ohne dich" is in een Nederlandse vertaling in ons land een hit geworden, namelijk "Zonder jou" van "Erik Mesie".

Qua albumtracks vind ik de onderstaande alleraardigst:

When I dance with you
The land of fantasy
On the run to be free

"Viel zu weit" van het Eurovisie Songfestival kan ik overigens ook waarderen.

1. Liebe auf den Ersten Blick
2. Tochter der Venus
3. Keeping the Dream Alive
4. Schenk Mir Eine Nacht
5. Tausend Mal Du

Wordt ik als onschuldig topic-lezer in de maling genomen, of zijn jullie serieus?

Marty McFly schreef:
Wordt ik als onschuldig topic-lezer in de maling genomen, of zijn jullie serieus?

Wat zou er onserieus aan zijn? Dat het een keer niet over Zappa of Radiohead gaat? Ook groepen als Freiheit mogen een keer aan bod komen, toch?

Tuurlijk. Ik heb het niet over smaak of wansmaak. Ik heb notabene cd's van Spandau Ballet en Take That in mijn platenkast.

Ik verbaasde me er gewoon over dat er vrij snel al 3 users reageren die een top 5 kunnen maken van MF. Toch niet de meest gangbare band die er is?

Ik klik het topic toch niet voor niets aan?

Oh en van Zappa en Radiohead na "OK Computer" krijg ik jeuk over m'n hele lichaam...

Marty McFly schreef:

Ik verbaasde me er gewoon over dat er vrij snel al 3 users reageren die een top 5 kunnen maken van MF. Toch niet de meest gangbare band die er is?

Ik klik het topic toch niet voor niets aan?

Je hebt gelijk, het is niet de meest gangbare band die er is. En bedankt voor het aanklikken, je had duidelijk geen kwaad in de zin, waar het wel even op leek, hopelijk no hard feelings

't is al goed!

Dit heb ik er van kunnen maken!

1) Hier und überall
2) Ohne Dich
3) Geile Zeit
4) Hide Away
5) Keeping The Dream Alive (long version)

dynamo d schreef:
1. Liebe auf den Ersten Blick

Je hebt helemaal gelijk, prachtnummer! Ik had deze helemaal over het hoofd gezien, maar na het bekijken van de TV-opname op DVD viel ik er helemaal voor!

Gast
geplaatst: vandaag om 15:56 uur

geplaatst: vandaag om 15:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.