MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 10 tracks Deepchord / Echospace en related

zoeken in:
1. Deepchord presents Echospace - Sunset
2. Intrusion - Never Forget
3. Shocking Pinks - Dressed To Please (Deepchord Remix)
4. Intrusion - Intrusion Dub
5. Deepchord presents Echospace - Empyrean
6. Deepchord - Vantage Isle (Echospace Reshape)
7. UB313 - Trak 6 (Echospace Remix)
8. i - Small Words (Echospace Motor City Mix)
9. Model 500 - Starlight (Phase90 Reshape)
10. Rod Modell - Forester Park (DC11)

Lekker druk hier! Ik ben de afgelopen tijd door het gehele echospace archief aan het gaan en man o man wat is dat genieten. Vooral cv313 en Variant komen zeer lekker binnen en de muziek brengt me in hypnose. Een soort deinende en dreigende minimalistische dubtechno-achtige klanktapijten, zweven in het universum of eindeloze winterwandelingen, magische muziek. Nu zo'n 35 releases beoordeeld, maar ga de komende tijd verder in de discografie, daar ga ik nog veel moois ontdekken.

Favoriet tot nu toe; cv313 - [ the other side ]

Op bandcamp te vinden.

-SprayIt- schreef:
Nu zo'n 35 releases beoordeeld

Op de artiestenpagina hier op MuMe staan er maar 27. Of reken je ook het solowerk van Rod & Stephen mee?

/edit: ik kan natuurlijk ook gewoon even in je recente stemmen kijken voor het antwoord

Ik kom in dat geval aan de 42 beoordelingen, dus je hebt me bijna ingehaald

Ik zag inderdaad al veel (hoge) beoordelingen van jou bij de albums staan GG. Luister je het nog wel eens? Heb zelfs een paar cd's in de kast staan, die ga ik weer opduikelen. Ik wist dat het goede muziek was, maar het verdient nog wat meer lof, vaak raak ik echt in vervoering na zo'n 30-40 minuten in, dan ervaar je pas echt de schoonheid en intentie van deze muziek.

Ik lees ook even met interesse mee. Heb precies hetzelfde als jij -SprayIt-, maar gun mezelf soms te weinig rust/tijd om dat moment na 30-40 min te ervaren.
Zit het laatste jaar wel veel op de bandcamp pagina's van Echospace en consorten rond te neuzen en heb daar al wat zaken aangeschaft. Kortom, nog veel te ontdekken!

Abonneer je ook vooral op die bandcamp pagina's, ze geven met regelmaat albums weg volgens het "name your price" principe.

-SprayIt- schreef:
Luister je het nog wel eens?

Een van m'n meeste beluisterde artiesten tijdens het werk. Daar is het ideale muziek voor m.i.

Ik ben de laatste tijd weer zeer verliefd op werk van het label, ik luister nu ook veelvuldig de langere albums (van 2 tot 3 uur of langer). Bijna door de discografie heen, wat een genot. Ga ze met plezier nog eens voorbij allemaal, veel beter kan het in dit genre niet worden.

Zit nu in Intrusion - Love in Lofi, genieten.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:18 uur

geplaatst: vandaag om 02:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.