MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Wat wordt de zomer hit van 2009 ??

zoeken in:
Wat wordt de zomer hit van 2009 ??

Laat je voorspelling hier achter !

Alvast een fijne zomer!

Mijn eerste suggestie,

Charlie Winston - Like a hobo

Wat mij betreft mogen ze "Dolce vita" van "Ryan Paris" weer opnieuw uitbrengen, dat blijf ik een van de mooiste zomerplaten aller tijden vinden.

mmm...Dizzee Rascal met Bonkers is wel serieuze kanshebber..

Lijkt me sterk, Dizzee Rascal is een typisch Brits fenomeen dat totaal niet aanslaat in Nederland. Nederland was ook één van de weinige landen waar Dance wiv me geen grote hit werd.

Maar ik hoop dat je gelijk krijgt, want het is wel een vet nummer.

(gave Mars Attack-avatar trouwens!)

Mark E. Corrigan

Haltestelle, Haltestelle...

R_A_M_O_N_E_S
Hmm... Ik denk dat Nofx - Total Bummer het gaat worden.

NOFX? Die zijn totaal niet mainstream en het is nou ook niet bepaald typische zomermuziek. Dat zie ik absoluut niet gebeuren...

Als ik ergens op in zou moeten zetten ging ik voor Counterpoint van delphic. of Speak, Memory van Tiga, die is ook wel lekker zomers.

Mungo Jerry.

De zomerhit van élk jaar!!

Zouden we trouwens hier nog een zomer krijgen?
Ik vind het zomerse weer tot nu toe in ieder geval nogal flauw...

Het zal wel weer iets flauws worden, Las Ketchup ofzo maar dan de 2009 versie.

Voor mij persoonlijk word het iets van de Dave Matthews Band want de nieuwe cd is erg goed.

RedLightCityBoy
Le Le - Luxe Benen

Juju - Armor [Remix]

RedLightCityBoy
en dat is?

Dit is ook een 2009 nummertje (zal wel geen hit worden) maar wel erg zomers!

herman schreef:
Lijkt me sterk, Dizzee Rascal is een typisch Brits fenomeen dat totaal niet aanslaat in Nederland. Nederland was ook één van de weinige landen waar Dance wiv me geen grote hit werd.

Denk dat Bonkers nog best wel wat kan worden, ik zie 'm nu al best vaak op tv langskomen en Armand van Helden heeft natuurlijk al wat top40-hits op zijn naam, wat waarschijnlijk ook wel helpt.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:31 uur

geplaatst: vandaag om 13:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.