MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / papa roach toplijsten

zoeken in:
joeri592
hier kun je alles vragen en vertellen over papa roach, wat is jullie top 5 albums van hun??

mijne:
1.getting away with murder
2.the paramour sessions
3.infest
4.lovehateregardy
5.methamorphosis

was ooit een leuke band. na hun laatste album heb ik ze definitief afgeschreven. mijn top 5.

1. infest
2. old friends from young years
3. getting away with murder
4. lovehatetragedy
5. the paramour sessions

1. The Paramour Sessions
2. Infest
3. Getting Away With Murder
4. Lovehatetragedy

Verder kom ik nog niet.

joeri592
Norbert schreef:
was ooit een leuke band. na hun laatste album heb ik ze definitief afgeschreven. mijn top 5.

1. infest
2. old friends from years
3. getting away with murder
4. lovehatetragedy
5. the paramour sessions

old friends from years heb ik nog nooit geluisterd, is dit die album die zonder toestemming is verkocht?

nee dat is potatoes for christmas. die is ook niet zo goed vind ik. I love babies is t enige nummer van die plaat die wel de moeite is. Heeft wel een beetje een creepy-vibe, die vibe komt ook terug op old friends from young years. Trek t goed.

er komt op 10 mei 2010 een greatist hits van papa roach!

Gast
geplaatst: vandaag om 07:34 uur

geplaatst: vandaag om 07:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.