MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 100 Beste nummers van The Funky M

zoeken in:
Voor de mensen die het toevallig bekijken, ik ga iedere dag 5 nummers neerzetten.. wat uiteindelijk mijn top 100 moet gaan vormen.

100. P diddy - I need a girl Part II
Dit nummer geeft mij altijd een bepaald gevoel, voor het stappen etc. ook is het mijn meest geluisterde nummer op I tunes

99. Insignificance - Pearl Jam
De band Pearl Jam zullen we vaker tegenkomen. Dit nummer heeft een lekkere sfeer, het rockt stevig, maar brengt ook de emotie over.

98. Beautiful - Masta Ace
Gewoon een lekker nummer, lekkere vibe

97. Stick me for my Riches - Wu Tang Clan
Lekkere beat, lekker refrein etc.

96. Gekke Gerrit- Opgezwolle
Lekkere banger

Misschien een idee om linkjes te plaatsen, users zijn lui tegenwoordig . Verder een goed initiatief, vanaf 99 komt de top 100 al op stoom.

Ik ben benieuwd

Dat nummer van Pearl Jam komt van het album die ik het minst goed vind van hun, maar is idd wel een lekker nummer.

Het nummer van Masta Ace kende ik nog niet.

Sorrie het heeft even geduurd.
ik doe er gelijk 10, want ga morgen op vakantie.. dan heb ik niet de tijd om het bij te werken.

95. The Kooks - Ooh La
Lekker nummer, niet echt een top band, maar aan dit album heb ik wel plezier beleeft.

94. Warren G - Rapsody
Hoorde ik toen ik heel jong was, hij had een Nike petje op, en die wilde ik toen meteen ook. Nummer vind ik ook nog steeds lekker.

93. Stevie Ray Vaughn - Tin Pan Alley
Mijn vader draaide dit nummer altijd, de sfeer die over komt in dit nummer is puur en rauw. Zeker een aanrader voor de blues fans.

92. Madvillainy - Figaro
Goeie beat, goeie tekst en dat zinnetje Figaro figaro, doet het em gewoon.

91. Elliott Smith - Needle in the hay
Van het super album Elliott Smith, alle nummers vind ik goed.. zullen zeker nog een aantal van deze man voorbij komen.

90. Joe Budden - Pray for me
Het album was ik niet gecharmeerd van, dit nummer vind ik daarintegen erg goed.

89. Limp Bizkit - Just like this
Lekker nummer, rauw, hard echt een old skool LB nummer, hate it or love it.

88. Wu Tang Clan - For Heaven's Sake
Dikke beat.

87. Pearl Jam - Immortality
Lekker rustig nummer, met een climax aan het einde

86. Paolo Nutini - Candy
Alleen dat einde vind ik al geweldig.

Morgen nog 5, daarna is het even vollop feesten.

Kom net terug uit de stad, en het is morgen.

85. Masta Ace - H.O.O.D.
Dit nummer is zo zomers, dat het gewoon heerlijk rond deze tijd knalt.. Het heeft wat weg van Kanye West.

84. Dr. Dre - Bang Bang
Lekker ganster nummer, goede muziek, en een lekkere vibe.

83. Opgezwolle - Park
Dit nummer vertelt op een chille manier, wat mijn oude vrienden aan het doen zijn iedere dag, zo herkenbaar maar zo lekker.

82. Kanye West - Slow Jams
Zegt genoeg denk ik

81. Nuclear Family - Din
Lekker nummer over een meisje, niet zo goed als Memento, die zal een stuk hoger eindigen in mijn top 100.

80. Dr Dre. - Xxplosive
Beat zegt genoeg.

79. Cam'ron - I'll see you in my dreams.
Het hele nummertje vind ik over het algemeen erg lekker klinken. Tekst is niet veel zeggends.. het hoge stemmetje daarintegen wel.

78. Tupac - Me against the world

77. Pearl Jam - Garden

76. T.I. Swagga like us.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:29 uur

geplaatst: vandaag om 00:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.