Voor de mensen die het toevallig bekijken, ik ga iedere dag 5 nummers neerzetten.. wat uiteindelijk mijn top 100 moet gaan vormen.
100. P diddy - I need a girl Part II
Dit nummer geeft mij altijd een bepaald gevoel, voor het stappen etc. ook is het mijn meest geluisterde nummer op I tunes
99. Insignificance - Pearl Jam
De band Pearl Jam zullen we vaker tegenkomen. Dit nummer heeft een lekkere sfeer, het rockt stevig, maar brengt ook de emotie over.
Sorrie het heeft even geduurd.
ik doe er gelijk 10, want ga morgen op vakantie.. dan heb ik niet de tijd om het bij te werken.
95. The Kooks - Ooh La
Lekker nummer, niet echt een top band, maar aan dit album heb ik wel plezier beleeft.
94. Warren G - Rapsody
Hoorde ik toen ik heel jong was, hij had een Nike petje op, en die wilde ik toen meteen ook. Nummer vind ik ook nog steeds lekker.
93. Stevie Ray Vaughn - Tin Pan Alley
Mijn vader draaide dit nummer altijd, de sfeer die over komt in dit nummer is puur en rauw. Zeker een aanrader voor de blues fans.
92. Madvillainy - Figaro
Goeie beat, goeie tekst en dat zinnetje Figaro figaro, doet het em gewoon.
91. Elliott Smith - Needle in the hay
Van het super album Elliott Smith, alle nummers vind ik goed.. zullen zeker nog een aantal van deze man voorbij komen.
90. Joe Budden - Pray for me
Het album was ik niet gecharmeerd van, dit nummer vind ik daarintegen erg goed.
89. Limp Bizkit - Just like this
Lekker nummer, rauw, hard echt een old skool LB nummer, hate it or love it.
88. Wu Tang Clan - For Heaven's Sake
Dikke beat.
87. Pearl Jam - Immortality
Lekker rustig nummer, met een climax aan het einde
86. Paolo Nutini - Candy
Alleen dat einde vind ik al geweldig.
79. Cam'ron - I'll see you in my dreams.
Het hele nummertje vind ik over het algemeen erg lekker klinken. Tekst is niet veel zeggends.. het hoge stemmetje daarintegen wel.