Muziek / Toplijsten en favorieten / Simon & Garfunkel top 10
zoeken in:
0
geplaatst: 18 juli 2009, 21:12 uur
1. The Boxer
2. Mrs. Robinson
3. Scarborough Fair / Canticle
4. The Sound of Silence
5. I Am a Rock
6. America
7. Leaves That Are Green
8. Sparrow
9. Fakin' It
10. Homeward Bound
2. Mrs. Robinson
3. Scarborough Fair / Canticle
4. The Sound of Silence
5. I Am a Rock
6. America
7. Leaves That Are Green
8. Sparrow
9. Fakin' It
10. Homeward Bound
0
Antonio
geplaatst: 18 juli 2009, 21:22 uur
Wat te denken van ''Benedictus'' van hun eerste LP ''Wednesday Morning, 3 A.M.'' ?
Daar krijg ik bij elke beluistering toch weer even kippenvel van...
''The Boxer'' is inderdaad de gedoodverfde nummer 1 voor velen denk ik zo, wat een geniaal nummer !
Daar krijg ik bij elke beluistering toch weer even kippenvel van...
''The Boxer'' is inderdaad de gedoodverfde nummer 1 voor velen denk ik zo, wat een geniaal nummer !
0
geplaatst: 19 juli 2009, 09:43 uur
1. Bridge Over Troubled Water
2. The Boxer
3. The Sound Of Silence
4. A Hazy Shade Of Winter
5. Cecilia
6. Homeward Bound
7. Baby Driver
8. The Only Living Boy In New York
9. Scarborough Fair
10. El Condor Passa
2. The Boxer
3. The Sound Of Silence
4. A Hazy Shade Of Winter
5. Cecilia
6. Homeward Bound
7. Baby Driver
8. The Only Living Boy In New York
9. Scarborough Fair
10. El Condor Passa
0
Elvis Presley
geplaatst: 20 juli 2009, 17:34 uur
Top vijfje:
1. Bridge over troubled water (al hoor ik m het liefst uitgevoerd door Elvis, moet ik zeggen)
2. The boxer
3. 50 ways to leave your lover (The concert in central park)
4. The sounds of silence
5. Mrs Robinson
1. Bridge over troubled water (al hoor ik m het liefst uitgevoerd door Elvis, moet ik zeggen)
2. The boxer
3. 50 ways to leave your lover (The concert in central park)
4. The sounds of silence
5. Mrs Robinson
0
geplaatst: 20 juli 2009, 18:11 uur
1. The Boxer
2. Bridge Over Troubled Water
3. Mrs. Robinson
4. The Sound Of Silence
5. El Condor Pasa
6. Scarborough Fair
7. I Am a Rock
8. America
9. At the Zoo
10. Homeward Bound
2. Bridge Over Troubled Water
3. Mrs. Robinson
4. The Sound Of Silence
5. El Condor Pasa
6. Scarborough Fair
7. I Am a Rock
8. America
9. At the Zoo
10. Homeward Bound
0
geplaatst: 3 augustus 2009, 22:55 uur
Ik maar denken dat "50 Ways to Leave Your Lover" van Paul Simon was.
1. Scarborough Fair
2. The Boxer
3. Mrs. Robinson
4. The Sound of Silence
5. America
6. Bridge over Troubled Water
7. I Am A Rock
8. The Only Living Boy in New York
9. El Condor Paso
10. A Hazy Shade of Winter
1. Scarborough Fair
2. The Boxer
3. Mrs. Robinson
4. The Sound of Silence
5. America
6. Bridge over Troubled Water
7. I Am A Rock
8. The Only Living Boy in New York
9. El Condor Paso
10. A Hazy Shade of Winter
0
geplaatst: 3 augustus 2009, 23:05 uur
1. Keep The Customer Satisfied
2. The Boxer
3. A Hazy Shade of Winter
4. Bridge Over Troubled Water
5. Mrs. Robinson
6. I Am a Rock
7. The 59th Street Bridge Song
8. Homeward Bound
9. The Sound of Silence
10. Baby Driver
2. The Boxer
3. A Hazy Shade of Winter
4. Bridge Over Troubled Water
5. Mrs. Robinson
6. I Am a Rock
7. The 59th Street Bridge Song
8. Homeward Bound
9. The Sound of Silence
10. Baby Driver
0
geplaatst: 3 augustus 2009, 23:27 uur
1. Sounds of silence
2. Mrs. Robinson
3. The boxer
4. Bridge over troubled water
5. Homeward Bound
6. Scarborough Fair
7 59th street bridge song
8. El condar pasa
9. America
10.Why don't you write me
2. Mrs. Robinson
3. The boxer
4. Bridge over troubled water
5. Homeward Bound
6. Scarborough Fair
7 59th street bridge song
8. El condar pasa
9. America
10.Why don't you write me
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 5 augustus 2009, 20:04 uur
Te moeilijk, sorry. Bijna al hun nummers zijn erg mooi.
0
stuart
geplaatst: 5 augustus 2009, 20:56 uur
willekeurig:
- Kathy's Song
- Sounds Of Silence
- The Boxer
- I Am A Rock
- Scarborough Fair/Canticle
- Homeward Bound
- Bridge Over Troubled Water
- Hazy Shade Of Winter
- Keep The Customer Satisfied
- For Emily Whenever I May Find Her
- Kathy's Song
- Sounds Of Silence
- The Boxer
- I Am A Rock
- Scarborough Fair/Canticle
- Homeward Bound
- Bridge Over Troubled Water
- Hazy Shade Of Winter
- Keep The Customer Satisfied
- For Emily Whenever I May Find Her
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 5 augustus 2009, 21:05 uur
01 For Emily, Whenever I May Find Her
02 The Only Living Boy in New York
03 Leaves That Are Green
04 Bridge over Troubled Water
05 The Boxer
06 I Am a Rock
07 A Most Peculiar Man
08 Richard Cory
09 Scarborough Fair / Canticle
10 Homeward Bound
02 The Only Living Boy in New York
03 Leaves That Are Green
04 Bridge over Troubled Water
05 The Boxer
06 I Am a Rock
07 A Most Peculiar Man
08 Richard Cory
09 Scarborough Fair / Canticle
10 Homeward Bound
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 10 april 2010, 19:33 uur
Toch een poging gewaagd:
1. A Poem on the Underground Wall
2. Homeward Bound
3. April Come She Will
4. Bleecker Street
5. Scarborough Fair
6. Sparrow
7. He Was My Brother
8. America
9. A Hazy Shade of Winter
10. El Condor Pasa (If I Could)
1. A Poem on the Underground Wall
2. Homeward Bound
3. April Come She Will
4. Bleecker Street
5. Scarborough Fair
6. Sparrow
7. He Was My Brother
8. America
9. A Hazy Shade of Winter
10. El Condor Pasa (If I Could)
0
geplaatst: 10 april 2010, 20:02 uur
Ben niet zo'n Simon & Garfunkel kenner, dus maar een top 3:
Bridge Over Troubled Water
Mrs. Robinson
Sound of Silence
Solo vind ik Bright Eyes (Garfunkel) en You Can Call Me Al (Simon) goeie nummers.
Bridge Over Troubled Water
Mrs. Robinson
Sound of Silence
Solo vind ik Bright Eyes (Garfunkel) en You Can Call Me Al (Simon) goeie nummers.
0
geplaatst: 17 februari 2018, 15:27 uur
Pfoe. Eigenlijk niet te doen...
1. A Poem on the underground wall
2. The only living boy in New York
3. April come she will
4. The sounds of silence
5. America
6. Punky's dilemma
7. Old friends/Bookends theme
8. Bridge over troubled water
9. The boxer
10. I am a rock
1. A Poem on the underground wall
2. The only living boy in New York
3. April come she will
4. The sounds of silence
5. America
6. Punky's dilemma
7. Old friends/Bookends theme
8. Bridge over troubled water
9. The boxer
10. I am a rock
0
geplaatst: 23 augustus 2020, 15:04 uur
1. Scarborough fair / canticle
2. For Emily, Whenever I May Find Her
3. The boxer
4. Mrs.Robinson
5. Bridge over troubled water
6. Sound of silence (single versie)
7. El condor Pasa (if i could)
8. My little town
9. The only living boy in New York
10. America
2. For Emily, Whenever I May Find Her
3. The boxer
4. Mrs.Robinson
5. Bridge over troubled water
6. Sound of silence (single versie)
7. El condor Pasa (if i could)
8. My little town
9. The only living boy in New York
10. America
1
geplaatst: 24 augustus 2020, 21:26 uur
10 is te weinig voor opper liedjes maker Paul Simon.
01. The only living boy in New York
02. Bridge over troubled water
03. Old Friends
04. Bookends theme
05. The sound of silence (electric)
06. America
07. A hazy shade of winter
08. Overs
09. Punky's dilemma
10. For Emily, whenever i may find her
11. Bleecker street
12. Scarborough Fair
13. April come she will
14. So long, Frank Lloyd Wright
15. 59th st song (Feelin' groovy)
16. The boxer
17. Kathy's song
18. Homeward bound
19. Why don't you write me
20. Baby driver
Het zal duidelijk zijn wat mijn favoriete Simon & Garfunkel album is.
El Condor en Cecilia vind ik 2 enorme draken.
01. The only living boy in New York
02. Bridge over troubled water
03. Old Friends
04. Bookends theme
05. The sound of silence (electric)
06. America
07. A hazy shade of winter
08. Overs
09. Punky's dilemma
10. For Emily, whenever i may find her
11. Bleecker street
12. Scarborough Fair
13. April come she will
14. So long, Frank Lloyd Wright
15. 59th st song (Feelin' groovy)
16. The boxer
17. Kathy's song
18. Homeward bound
19. Why don't you write me
20. Baby driver
Het zal duidelijk zijn wat mijn favoriete Simon & Garfunkel album is.
El Condor en Cecilia vind ik 2 enorme draken.
1
geplaatst: 25 augustus 2020, 18:49 uur
Ah, alleen de albums langs gelopen en dus het mooie 'My little town' (ik zie 'm in Teus' lijstje) nog vergeten. Mag in de bovenste helft.
* denotes required fields.