Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 10 van 2010
zoeken in:
0
geplaatst: 15 december 2009, 14:46 uur
1. Yeasayer - Odd Blood 4,5*
2. Toro Y Moi - Causers of This
3. Beach House - Teen Dream
4. Eels - End Times
Tot nu toe kom ik tot hier
2. Toro Y Moi - Causers of This
3. Beach House - Teen Dream
4. Eels - End Times
Tot nu toe kom ik tot hier
0
geplaatst: 15 december 2009, 14:49 uur
Ik ken vreemdgenoeg nog niets uit 2010, maar ik hoop toch weer zo rond de 350 stemmen te gaan komen op 2010 releases.
0
geplaatst: 15 december 2009, 14:51 uur
1. Beach House - Teen Dream
2. Toro Y Moi - Causers of This
2. Toro Y Moi - Causers of This
0
sxesven
geplaatst: 15 december 2009, 14:53 uur
1. D. Stolk - Two
2. É Dio Cre - Le Grande Baleni
3. horsing / Zebra Mu - Split (ja ben er zelf erg trots op )
4. Bruital Orgasme - Elle Sait
5. Wolverine Carcass / Reaching. - Split
6. Goethe 9000 - A Rousing Story About Blatant Occurences
2. É Dio Cre - Le Grande Baleni
3. horsing / Zebra Mu - Split (ja ben er zelf erg trots op )
4. Bruital Orgasme - Elle Sait
5. Wolverine Carcass / Reaching. - Split
6. Goethe 9000 - A Rousing Story About Blatant Occurences
0
geplaatst: 25 december 2009, 23:43 uur
Kan nu een top 5 maken:
1. Get Well Soon - Vexations
2. Midlake - The Courage of Others
3. Basia Bulat - Heart of My own
4. Eels - End Times
5. Toro Y Moi - Causers of This
1. Get Well Soon - Vexations
2. Midlake - The Courage of Others
3. Basia Bulat - Heart of My own
4. Eels - End Times
5. Toro Y Moi - Causers of This
0
geplaatst: 26 december 2009, 01:32 uur
Ik heb nog geen noot gehoord van 2010, maar de top 3 zou er wel eens zo gaan kunnen uitzien:
1. Gil Scott-Heron - I'm New Here
2. Erykah Badu - New Amerykah Part Two: Return of the Ankh
3. Georgia Anne Muldrow - Kings Ballad
1. Gil Scott-Heron - I'm New Here
2. Erykah Badu - New Amerykah Part Two: Return of the Ankh
3. Georgia Anne Muldrow - Kings Ballad
0
geplaatst: 30 december 2009, 11:56 uur
1. Midlake - The Courage of Others 4*
2. Delphic - Acolyte 1,5*
3. Lil Wayne - Rebirth 0,5*
Geniet van je hoge notering Lil Wayne.
2. Delphic - Acolyte 1,5*
3. Lil Wayne - Rebirth 0,5*
Geniet van je hoge notering Lil Wayne.
0
geplaatst: 30 december 2009, 12:07 uur
Ik maak er een top 10 van om de genialiteit van die Beach House-plaat aan te duiden
1. Beach House - Teen Dream
.
.
.
5. Midlake - The Courage of Others
6. Moonface - Dreamland EP: Marimba and Shit-Drums
7. Yeasayer - Odd Blood
8. Woodpigeon - Die Stadt Muzikanten
9. Toro Y Moi - Causers of This
10. Surfer Blood - Astrocoast
1. Beach House - Teen Dream
.
.
.
5. Midlake - The Courage of Others
6. Moonface - Dreamland EP: Marimba and Shit-Drums
7. Yeasayer - Odd Blood
8. Woodpigeon - Die Stadt Muzikanten
9. Toro Y Moi - Causers of This
10. Surfer Blood - Astrocoast
0
geplaatst: 31 december 2009, 16:58 uur
Dit is mijn voorlopige top 10
1.Northern Portrait - Criminal Art Lovers
2.Katharine McPhee - Unbroken
3.Broken Bells - Broken Bells
4.Laura Veirs - July Flame
5.The Irrepressibles - Mirror Mirror
6.Kevin Barker - You & Me
7.Beach House - Teen Dream
8.Midlake - The Courage of Others
9.Ke$ha - Animal
10.Liars - Sisterworld
1.Northern Portrait - Criminal Art Lovers
2.Katharine McPhee - Unbroken
3.Broken Bells - Broken Bells
4.Laura Veirs - July Flame
5.The Irrepressibles - Mirror Mirror
6.Kevin Barker - You & Me
7.Beach House - Teen Dream
8.Midlake - The Courage of Others
9.Ke$ha - Animal
10.Liars - Sisterworld
0
geplaatst: 1 januari 2010, 12:31 uur
Mijn eerste top 10 (en dat zijn er al heel wat meer dan voorgaande jaren):
1. The Irrepressibles - Mirror Mirror
2. Get Well Soon - Vexations
3. Midlake - The Courage of Others
4. Northern Portrait - Criminal Art Lovers
5. Beach House - Teen Dream
6. Woodpigeon - Die Stadt Muzikanten
7. Basia Bulat - Heart of My Own
8. Electric President - The Violent Blue
9. Broken Bells - Broken Bells
10. Eels - End Times
11. Toro Y Moi - Causers of This
1. The Irrepressibles - Mirror Mirror
2. Get Well Soon - Vexations
3. Midlake - The Courage of Others
4. Northern Portrait - Criminal Art Lovers
5. Beach House - Teen Dream
6. Woodpigeon - Die Stadt Muzikanten
7. Basia Bulat - Heart of My Own
8. Electric President - The Violent Blue
9. Broken Bells - Broken Bells
10. Eels - End Times
11. Toro Y Moi - Causers of This
0
bennerd
geplaatst: 1 januari 2010, 23:17 uur
1. Annotations of an Autopsy - II: The Reign of Darkness
2. Fear Factory - Mechanize
3. Deathbound - Non Compos Mentis
2. Fear Factory - Mechanize
3. Deathbound - Non Compos Mentis
0
geplaatst: 3 januari 2010, 09:45 uur
1. Midlake - The Courage of Others 3,5*
2. Northern Portrait - Criminal Art Lovers 2,5*
3. Beach House - Teen Dream 1,5*
4. Delphic - Acolyte 1,5*
5. Lil Wayne - Rebirth 0,5*
2. Northern Portrait - Criminal Art Lovers 2,5*
3. Beach House - Teen Dream 1,5*
4. Delphic - Acolyte 1,5*
5. Lil Wayne - Rebirth 0,5*
0
geplaatst: 6 januari 2010, 15:30 uur
Dit is alles wat ik nu heb, zit niet echt een volgorde in.
Eerste twee zijn best wel aardig, maar ach het jaar is nog piep.
Atrocity Solution - Tomorrow´s Too Late (2010)
Dommin - Love Is Gone (2010)
Fear Factory - Mechanize (2010)
The Bouncing Souls - Ghosts on the Boardwalk (2010)
Eerste twee zijn best wel aardig, maar ach het jaar is nog piep.
Atrocity Solution - Tomorrow´s Too Late (2010)
Dommin - Love Is Gone (2010)
Fear Factory - Mechanize (2010)
The Bouncing Souls - Ghosts on the Boardwalk (2010)
0
geplaatst: 9 januari 2010, 14:38 uur
1. Midlake - Courage of Others
2. Laura Veirs - July Flame
Tot nu toe maar 2 albums uit 2010 geluisterd.
2. Laura Veirs - July Flame
Tot nu toe maar 2 albums uit 2010 geluisterd.
0
geplaatst: 9 januari 2010, 18:01 uur
01. Midlake - The Courage of Others 3,5 *
02. Massive Attack - Heligoland 3 *
03. Liars Sisterworld
04. El MidaZ Affair - MidaZ the BEAST 2,5 *
05. Northern Portrait - Criminal Art Lovers
06. Theory Hazit & Toni Shift - Modern Marvels
07. Beach House - Teen Dream 1,5 *
08. Delphic - Acolyte
09. XO - One. One. Ten.
10. Lil Wayne - Rebirth 0,5 *
02. Massive Attack - Heligoland 3 *
03. Liars Sisterworld
04. El MidaZ Affair - MidaZ the BEAST 2,5 *
05. Northern Portrait - Criminal Art Lovers
06. Theory Hazit & Toni Shift - Modern Marvels
07. Beach House - Teen Dream 1,5 *
08. Delphic - Acolyte
09. XO - One. One. Ten.
10. Lil Wayne - Rebirth 0,5 *
0
geplaatst: 12 januari 2010, 00:32 uur
1. Shaking Godspeed - Shaking Godspeed
2. Shining - Blackjazz
3. Bettie Serveert - Pharmacy of Love
4. The Mad Trist - Pay the Piper
5. Vampire Weekend - Contra
2. Shining - Blackjazz
3. Bettie Serveert - Pharmacy of Love
4. The Mad Trist - Pay the Piper
5. Vampire Weekend - Contra
0
geplaatst: 12 januari 2010, 14:52 uur
1. Yeasayer - The Odd Blood
2. Massive Attack - Heligoland
3. Eels - End Times
4. Beach House - Teen Dream
5. Midlake - The Courage of Others
2. Massive Attack - Heligoland
3. Eels - End Times
4. Beach House - Teen Dream
5. Midlake - The Courage of Others
0
geplaatst: 12 januari 2010, 15:00 uur
1. Beach House - Teen Dream
2. Massive Attack - Heligoland
3. Yeasayer - Odd Blood
4. Broken Bells - Broken Bells
5. Midlake - The Courage of Others
6. Toro Y Moi - Causers of This
7. Get Well Soon - Vexations
2. Massive Attack - Heligoland
3. Yeasayer - Odd Blood
4. Broken Bells - Broken Bells
5. Midlake - The Courage of Others
6. Toro Y Moi - Causers of This
7. Get Well Soon - Vexations
0
geplaatst: 13 januari 2010, 14:18 uur
01. Midlake - The Courage of Others 4*
02.Spoon - Transference 3,5*
03. Thee Silver Mt. Zion Memorial Orchestra - Kollaps Tradixionales
04. Shearwater - The Golden Archipelago
05. Jack Rose - Luck in the Valley
06. Yeasayer - Odd Blood
07. Eels - End Times
08. Beach House - Teen Dream
09. Liars - Sisterworld
10. Motorpsycho - Heavy Metal Fruit 3*
02.Spoon - Transference 3,5*
03. Thee Silver Mt. Zion Memorial Orchestra - Kollaps Tradixionales
04. Shearwater - The Golden Archipelago
05. Jack Rose - Luck in the Valley
06. Yeasayer - Odd Blood
07. Eels - End Times
08. Beach House - Teen Dream
09. Liars - Sisterworld
10. Motorpsycho - Heavy Metal Fruit 3*
0
geplaatst: 13 januari 2010, 14:25 uur
Top 5je:
1. Vampire Weekend - Contra - 4*
2. Martyn - Fabric 50 - 3,5*
3. Bettie Serveert - Pharmacy of Love
4. Laura Veirs - July Flame
5. Beach House - Teen Dream - 2,5*
Ben verder vooral benieuwd naar de nieuwe platen van Four Tet en Pantha du Prince en in mindere mate Midlake en Massive Attack.
1. Vampire Weekend - Contra - 4*
2. Martyn - Fabric 50 - 3,5*
3. Bettie Serveert - Pharmacy of Love
4. Laura Veirs - July Flame
5. Beach House - Teen Dream - 2,5*
Ben verder vooral benieuwd naar de nieuwe platen van Four Tet en Pantha du Prince en in mindere mate Midlake en Massive Attack.
0
geplaatst: 13 januari 2010, 14:36 uur
Slechts 4 hier, nieuwe Vampire Weekend vanavond eens proberen...
1. Beach House - Teen Dream - 4*
2. Midlake - The Courage of Others
3. Yeasayer - Odd Blood - 3,5*
4. Broken Bells - Broken Bells
1. Beach House - Teen Dream - 4*
2. Midlake - The Courage of Others
3. Yeasayer - Odd Blood - 3,5*
4. Broken Bells - Broken Bells
0
geplaatst: 13 januari 2010, 17:41 uur
Ik ga aardig richting de 10 inmiddels:
01. Midlake - The Courage of Others 4*
02. Owen Pallett - Heartland 3.5*
03. Beach House - Teen Dream
04. Shearwater - The Golden Archipelago
05. Eels - End Times
06. Tindersticks - Falling Down a Mountain
07. Massive Attack - Heligoland 3*
08. Vampire Weekend - Contra
01. Midlake - The Courage of Others 4*
02. Owen Pallett - Heartland 3.5*
03. Beach House - Teen Dream
04. Shearwater - The Golden Archipelago
05. Eels - End Times
06. Tindersticks - Falling Down a Mountain
07. Massive Attack - Heligoland 3*
08. Vampire Weekend - Contra
0
geplaatst: 13 januari 2010, 17:50 uur
Lukas schreef:
Ik ga aardig richting de 10 inmiddels
Ik ga aardig richting de 10 inmiddels
Bij mij al op 17 inmiddels en het merendeel is eigenlijk ijzersterk. Hoe kom ik er bij te denken dat 2010 wel een wat matiger jaar zal gaan worden
0
geplaatst: 15 januari 2010, 20:13 uur
Tot nu toe een matig jaar:
01. Midlake - The Courage of Others 3,5 *
02. Massive Attack - Heligoland 3 *
03. Liars Sisterworld
04. Pantha du Prince - Black Noise 2,5*
05. MidaZ the BEAST - El MidaZ Affair
06. Northern Portrait - Criminal Art Lovers
07. Factor - 13 Stories
08.Theory Hazit & Toni Shift - Modern Marvels
09. Broken Bells - Broken Bells 2*
10. RJD2 - The Colossus
11. Madlib - Medicine Show Vol. 1
12. Beach House - Teen Dream 1,5 *
13. Delphic - Acolyte
14. XO - One. One. Ten.
15. Lil Wayne - Rebirth 0,5 *
01. Midlake - The Courage of Others 3,5 *
02. Massive Attack - Heligoland 3 *
03. Liars Sisterworld
04. Pantha du Prince - Black Noise 2,5*
05. MidaZ the BEAST - El MidaZ Affair
06. Northern Portrait - Criminal Art Lovers
07. Factor - 13 Stories
08.Theory Hazit & Toni Shift - Modern Marvels
09. Broken Bells - Broken Bells 2*
10. RJD2 - The Colossus
11. Madlib - Medicine Show Vol. 1
12. Beach House - Teen Dream 1,5 *
13. Delphic - Acolyte
14. XO - One. One. Ten.
15. Lil Wayne - Rebirth 0,5 *
0
Lukk0
geplaatst: 15 januari 2010, 20:28 uur
Ik zit nu ook op vier:
01. Beach House - Teen Dream 4*
02. Yeasayer - Odd Blood
03. Midlake - The Courage of Others 3,5*
04. Broken Bells - Broken Bells
01. Beach House - Teen Dream 4*
02. Yeasayer - Odd Blood
03. Midlake - The Courage of Others 3,5*
04. Broken Bells - Broken Bells
0
geplaatst: 16 januari 2010, 01:48 uur
Beach House
The Magic Theatre
The Irrepressibles
Yeasayer
Midlake
Broken Bells
Tindersticks
Eels
Get Well Soon
Delphic
Vampire Weekend
allen uit 2010 dacht ik, zit heel wat moois tussen.
The Magic Theatre
The Irrepressibles
Yeasayer
Midlake
Broken Bells
Tindersticks
Eels
Get Well Soon
Delphic
Vampire Weekend
allen uit 2010 dacht ik, zit heel wat moois tussen.
0
geplaatst: 16 januari 2010, 14:53 uur
Nu echt tien, dus nog maar even:
01. These New Puritans - Hidden 4*
02. Midlake - The Courage of Others
03. Spoon - Transference 3.5*
04. Owen Pallett - Heartland
05. Beach House - Teen Dream
06. Shearwater - The Golden Archipelago
07. Eels - End Times
08. Yeasayer - Odd Blood
09. Tindersticks - Falling Down a Mountain
10. Massive Attack - Heligoland 3*
01. These New Puritans - Hidden 4*
02. Midlake - The Courage of Others
03. Spoon - Transference 3.5*
04. Owen Pallett - Heartland
05. Beach House - Teen Dream
06. Shearwater - The Golden Archipelago
07. Eels - End Times
08. Yeasayer - Odd Blood
09. Tindersticks - Falling Down a Mountain
10. Massive Attack - Heligoland 3*
* denotes required fields.