Update sinds mei 2022
Ben al mijn toplijsten aan het updaten; dit is de eerste (en ik neem eigenlijk aan ook laatste) jaartal waarbij ik geen enkele verandering doorvoer. Zelfs geen positiewisseling.
01. (01) Meat Loaf - Dead Ringer
02. (02) Shakin' Stevens - Shaky
03. (03) Stray Cats - Stray Cats
04. (04) Stray Cats - Gonna Ball
05. (05) Prince - Controversy
06. (06) Elvis Costello & The Attractions - Almost Blue
07. (07) Muddy Waters - King Bee
08. (08) Riot - Fire Down Under
09. (09) Mink DeVille - Coup de Grâce
10. (10) Whitesnake - Come An' Get It
Live albums
01. (01) Ted Nugent - Intensities in 10 Cities
02. (02) Ray Smith - Live in '62
03. (03) Rocket 88 - Rocket 88
Gestemd op 75 albums