MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Tom's Top 50 Hiphop: in de geest van Jelle.

zoeken in:
Daily Operator
RedLightCityBoy schreef:
Eminem - Beautiful : 5
Nas - Memory Lane : 10 beste ILL matic nummer.
Mobb Doop - Shook dinges - 8
jiggy Dje - ik doe niet aan jiggy dje. zijn twitter ego is matig.

Blehhh deze is van nog voor Twitter bestond.

Nee man, Twitter bestaat al lang:

(afbeelding)

Conclusie: Kanye West komt dichter bij Jesus dan dat wij dachten.

Daily Operator
Nee niet grappig nee

Sinds wanneer moet de werkelijkheid grappig zijn?

Berichten verwijderd. Nou is dit de laatste kans om hier een gewoon topic van te maken. Ook die sneer van een Beatles fan de prullenbak in.

Probeer het eens: een clipje plaatsen, commentaar erbij.....en dan de reacties van de andere liefhebbers op het plaatje terzake. Wordt het misschien nog informatief voor anderen ook en hebben we wat aan dit, in beginsel, leuke topic.

Daily Operator
Nou speciaal voor jou dan, omdat je het zo lief vraagt.

Award Tour van ATCQ, erg dope productie en Q-Tip vind ik hier erg fijn kinken, dit geeft precies een goede view. over Midnight Marauders, als ik een nummer mocht kiezen om dat album te representen was het dezen, slimme teksten ook.

Geweldig nummer van een geweldig album. Zie je wel dat je smaak hebt Tom.

9,5

Daily Operator
Nummer 39 is er een van Atmosphere met een vette apparte beat, nergens kaal en gaat nooit vervellen en veel leuke geluiden er in.
Dope lyrics, soms wel een beetje simpele rijmpjes maar Slug heeft echt een vette dellivery hier en het refreintje klinkt toffer dan een poffer.
Ofzo.

Noem eens een beat die wel vervelt dan.

Daily Operator
R. Kelly - Snake

Ik zat al op zo'n grap te wachten, haha, zo voorspelbaar.

En ik wist dat er een reactie op mijn voorspelbare "grap" zou zijn, voorspelbaar.

Ik bedoelde Toms grap, niet de jouwe.

Oh shit dan ben je toch niet zo voorspelbaar

Daily Operator schreef:
Nummer 39 is er een van Atmosphere met een vette apparte beat, nergens kaal en gaat nooit vervellen en veel leuke geluiden er in.
Dope lyrics, soms wel een beetje simpele rijmpjes maar Slug heeft echt een vette dellivery hier en het refreintje klinkt toffer dan een poffer.
Ofzo.
(embed)

Kende ik nog niet, tof nummer. Ant is een goede rapper.

Daily Operator
Op 38 2Pac's keep ya head up, relaxte beat en de boodschap van Pac s duidelijk, hij komt erg rustG over en laat zich van zijn beste kant zien .
CLASSIC.

Mjah wel aardig, maar 2Pac is overschat. Dit is nog wel een van zijn betere nummers.

6

Dit is inderdaad 1 van de beste 2pac nummers

9.

Bijna allemaal sterke tracks konein, goed bezig.

Daily Operator
37.

oeps foutje.

Daily Operator
37.
Snoop Dogg toen hij nog goed was.
Dit is echt heel layed back, zoals Snoop zelf ook zegt
Zijn flow is echt heel lekker hier, jammer dat hij na Doggystyle niets goeds heeft gedropt

Jeej old skool Snoop. 10 voor je moffel!

Mb.
Ga nu je mond spoelen. Snoop komt altijd hard, gek!

Daily Operator
Before I leave, brush my teeth with a bottle of jack
no johnny

BRRRRAPpels vallen niet ver van de boom

haha hoe hij voor op die fiets zit in de clip, BAWS.

Daily Operator
Zo zit ik ook op mijn fiets.
Word is bond.

Snoop Dogg toen hij nog niet last had van aambeien. Een van zijn betere nummers, maar het is wel een overschatte rapper ook in de periode van Doggystyle.

6

Daily Operator

Nummerrr36 de beste beat van Cypress Hill ooit, lekker gesampled en hij is zoooooooo relaxed dat is niet normaal meer, dat ritme is precies goed en die drums klinken perfect, ik heb niet zo veel met de rappers van Cypress Hill maar deze track is gewooon erg chill

Daily Operator
Rhythm & Poetry schreef:
Snoop Dogg toen hij nog niet last had van aambeien. Een van zijn betere nummers, maar het is wel een overschatte rapper ook in de periode van Doggystyle.

Zijn lyrics waren inderdaad niet the greatest, maar je moet wel toegeven dat hij een vreselijk relaxte flow had en een fijne stem om naar te luisteren. Dat in combinatie met die g-funk beats maakt gewoon een killah.
No ghostface

Toch wel een smokers nummer track pur sang haha. Een betere opener had er ook niet kunnen zijn bij How High. 8.5.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:11 uur

geplaatst: vandaag om 11:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.