Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 10 van 1967
zoeken in:
0
geplaatst: 18 oktober 2006, 10:54 uur
In Muziek > Toplijsten en favorieten > Top 10 van 1967:
Heb maar 9 stemmen in dit jaar
1. Otis Redding - Otis Live
2. Eddy Floyd - Knock on Wood
3. Otis Redding & Carla Thomas - King & Queen
4. Wilson Pickett - The Sound of Wilson Pickett
5. Aretha Franklin - Aretha Arrives
6. Booker T. & the MG's - Hip Hug-Her
7. Aretha Franklin - I Never Loved a Man the Way I Love You
8. Sly & the Family Stone - A Whole New Thing
9. Jimi Hendrix - Are You Experienced?
Heb maar 9 stemmen in dit jaar
1. Otis Redding - Otis Live
2. Eddy Floyd - Knock on Wood
3. Otis Redding & Carla Thomas - King & Queen
4. Wilson Pickett - The Sound of Wilson Pickett
5. Aretha Franklin - Aretha Arrives
6. Booker T. & the MG's - Hip Hug-Her
7. Aretha Franklin - I Never Loved a Man the Way I Love You
8. Sly & the Family Stone - A Whole New Thing
9. Jimi Hendrix - Are You Experienced?
0
geplaatst: 18 oktober 2006, 11:41 uur
Volgens velen het beste muziekjaar:
1. Love - Forever Changes
2. The Beatles - Magical Mystery Tour
3. Velvet Underground - & Nico
4. The Beatles - Sgt Pepper
5. Love - Da Capo
6. Pink Floyd - The Piper At The Gates Of Dawn
7. The Doors - The Doors
1. Love - Forever Changes
2. The Beatles - Magical Mystery Tour
3. Velvet Underground - & Nico
4. The Beatles - Sgt Pepper
5. Love - Da Capo
6. Pink Floyd - The Piper At The Gates Of Dawn
7. The Doors - The Doors
0
Ruby1966
geplaatst: 18 oktober 2006, 13:09 uur
1. Love - Forever Changes
2. Tim Buckley - Goodbye and Hello
3. The Moody Blues - Days of Future Passed
4. Jefferson Airplane - Surrealistic Pillow
5. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
6. The Kinks - Something Else by The Kinks
2. Tim Buckley - Goodbye and Hello
3. The Moody Blues - Days of Future Passed
4. Jefferson Airplane - Surrealistic Pillow
5. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
6. The Kinks - Something Else by The Kinks
0
geplaatst: 12 december 2006, 17:55 uur
Aangepast:
1. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
2. Moody Blues - Days of Future Past
3. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
4. Moby Grape - Moby Grape
5. Jimi Hendrix - Are You Experienced?
6. 13th Floor Elevators - Easter Everywhere
7. Pink Floyd - The Piper At The Gates of Dawn
8. The Small Faces - Small Faces
9. Procol Harum - Procol Harum
10. The Bonzo Dog Doo-Dah Band - Gorilla
1. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
2. Moody Blues - Days of Future Past
3. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
4. Moby Grape - Moby Grape
5. Jimi Hendrix - Are You Experienced?
6. 13th Floor Elevators - Easter Everywhere
7. Pink Floyd - The Piper At The Gates of Dawn
8. The Small Faces - Small Faces
9. Procol Harum - Procol Harum
10. The Bonzo Dog Doo-Dah Band - Gorilla
0
geplaatst: 16 april 2007, 19:51 uur
Update:
1. Jimi Hendrix - Axis: Bold as Love
2. Jimi Hendrix - Are You Experienced?
3. The Doors - The Doors
4. Love - Forever Changes
5. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
6. The Doors - Strange Days
7. Pink Floyd - The Piper at the Gates of Dawn
8. Scott Walker - Scott
9. Tim Buckley - Goodbye & Hello
10. Tim Hardin - Tim Hardin 2
(en dan laat ik twee toch zeker niet onverdienstelijke albums te weten The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band en Nico - Chelsea Girl er nog buiten: top jaar!).
1. Jimi Hendrix - Axis: Bold as Love
2. Jimi Hendrix - Are You Experienced?
3. The Doors - The Doors
4. Love - Forever Changes
5. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
6. The Doors - Strange Days
7. Pink Floyd - The Piper at the Gates of Dawn
8. Scott Walker - Scott
9. Tim Buckley - Goodbye & Hello
10. Tim Hardin - Tim Hardin 2
(en dan laat ik twee toch zeker niet onverdienstelijke albums te weten The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band en Nico - Chelsea Girl er nog buiten: top jaar!).
0
geplaatst: 16 april 2007, 20:02 uur
01. Love - Forever Changes
02. Doors - Doors
03. Byrds - Younger than Yesterday
04. Cream - Disraeli Gears
05. Jimi Hendrix - Axis : Bold as Love
06. Love - Da Capo
07. Jimi Hendrix - Are You Experienced ?
08. Buffalo Springfield - Buffalo Springfield Again
09. Velvet Underground - Velvet Underground & Nico
10. Doors - Strange Days
02. Doors - Doors
03. Byrds - Younger than Yesterday
04. Cream - Disraeli Gears
05. Jimi Hendrix - Axis : Bold as Love
06. Love - Da Capo
07. Jimi Hendrix - Are You Experienced ?
08. Buffalo Springfield - Buffalo Springfield Again
09. Velvet Underground - Velvet Underground & Nico
10. Doors - Strange Days
0
geplaatst: 16 april 2007, 20:05 uur
Heb nog een hoop te ontdekken uit deze tijd, maar goed:
1. The Doors - The Doors
2. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
3. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
4. Jimi Hendrix - Are You Experienced?
5. The Beatles - Magical Mystery Tour
6. The Doors - Strange Days
7. Love - Forever Changes
8. Pink Floyd - The Piper at the Gates of Dawn
9. Bob Dylan - John Wesley Harding
10. Jefferson Airplane - Surrealistic Pillow
1. The Doors - The Doors
2. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
3. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
4. Jimi Hendrix - Are You Experienced?
5. The Beatles - Magical Mystery Tour
6. The Doors - Strange Days
7. Love - Forever Changes
8. Pink Floyd - The Piper at the Gates of Dawn
9. Bob Dylan - John Wesley Harding
10. Jefferson Airplane - Surrealistic Pillow
0
geplaatst: 23 mei 2007, 17:45 uur
Update:
1. Jimi Hendrix - Axis: Bold as Love
2. Jimi Hendrix - Are You Experienced?
3. The Doors - The Doors
4. Love - Forever Changes
5. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
6. The Doors - Strange Days
7. Pink Floyd - The Piper at the Gates of Dawn
8. Cat Stevens - Matthew & Son
9. Scott Walker - Scott
10. Tim Buckley - Goodbye & Hello
Het blijft een zeer favoriet jaar als ik kijk wat niet meer in deze top 10 pastte.
1. Jimi Hendrix - Axis: Bold as Love
2. Jimi Hendrix - Are You Experienced?
3. The Doors - The Doors
4. Love - Forever Changes
5. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
6. The Doors - Strange Days
7. Pink Floyd - The Piper at the Gates of Dawn
8. Cat Stevens - Matthew & Son
9. Scott Walker - Scott
10. Tim Buckley - Goodbye & Hello
Het blijft een zeer favoriet jaar als ik kijk wat niet meer in deze top 10 pastte.
0
geplaatst: 27 mei 2007, 15:47 uur
1. The Doors - The Doors
2. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
3. Love - Forever Changes
4. Jimi Hendrix - Are you experienced
5. The Velvet Underground - The Velvet Underground and Nico
6. The Doors - Strange days
7. The Beatles - Magical Mystery Tour
8. Jimi Hendrix - Axis: Bold as love
Andere albums uit dit jaar heb ik nog niet vaak genoeg geluisterd om een oordeel over te kunnen vellen.
2. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
3. Love - Forever Changes
4. Jimi Hendrix - Are you experienced
5. The Velvet Underground - The Velvet Underground and Nico
6. The Doors - Strange days
7. The Beatles - Magical Mystery Tour
8. Jimi Hendrix - Axis: Bold as love
Andere albums uit dit jaar heb ik nog niet vaak genoeg geluisterd om een oordeel over te kunnen vellen.
0
yoeridedeygere
geplaatst: 5 juni 2007, 21:10 uur
1 Velvet Underground & Nico - Velvet Underground & Nico
2 The Doors - Strange Days
3 The Doors - The Doors
4 The Beatles - Sgt. Peppers Lonely Heart Club Band
5 The Beatles - Magical Mystery Tour
6. Jimi Hendrix - Are You Experienced
7 Pink Floyd - The Piper at the Gates Of Down
2 The Doors - Strange Days
3 The Doors - The Doors
4 The Beatles - Sgt. Peppers Lonely Heart Club Band
5 The Beatles - Magical Mystery Tour
6. Jimi Hendrix - Are You Experienced
7 Pink Floyd - The Piper at the Gates Of Down
0
geplaatst: 6 juni 2007, 00:49 uur
1 The Doors - The Doors
2 Love - Forever Changes
3 The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
4 The Moody Blues - Days of Future Passed
5 The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
6 Jimi Hendrix - Axis: Bold as Love
7 Pink Floyd - The Piper at the Gates of Dawn
8 The Doors - Strange Days
9 Jefferson Airplane - Surrealistic Pillow
10 Bob Dylan - John Wesley Harding
topjaar...
2 Love - Forever Changes
3 The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
4 The Moody Blues - Days of Future Passed
5 The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
6 Jimi Hendrix - Axis: Bold as Love
7 Pink Floyd - The Piper at the Gates of Dawn
8 The Doors - Strange Days
9 Jefferson Airplane - Surrealistic Pillow
10 Bob Dylan - John Wesley Harding
topjaar...
0
tondeman
geplaatst: 6 juni 2007, 01:02 uur
1. Tim Hardin - Tim Hardin 2
2. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
3. The Kinks - Something Else
4. Love - Forever Changes
5. William Bell - The Soul of a Bell
6. O.V. Wright - Eight Men, Four Women
7. The Small Faces - Small Faces
8. The Jimi Hendrix Experience - Are You Experienced?
9. Richie Havens - Mixed Bag
10. Nico - Chelsea Girl
11. 13th Floor elevators - Easter Everywhere
12. Bee Gees - 1st
13. The Chocolate Watch Band - No Way Out
14. Albert King - Born Under a Bad Sign
15. Traffic - Mr. Fantasy
en dan heb ik nog 9 vier sterren albums over... wat een jaar!
2. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
3. The Kinks - Something Else
4. Love - Forever Changes
5. William Bell - The Soul of a Bell
6. O.V. Wright - Eight Men, Four Women
7. The Small Faces - Small Faces
8. The Jimi Hendrix Experience - Are You Experienced?
9. Richie Havens - Mixed Bag
10. Nico - Chelsea Girl
11. 13th Floor elevators - Easter Everywhere
12. Bee Gees - 1st
13. The Chocolate Watch Band - No Way Out
14. Albert King - Born Under a Bad Sign
15. Traffic - Mr. Fantasy
en dan heb ik nog 9 vier sterren albums over... wat een jaar!
0
Davez
geplaatst: 19 juni 2007, 00:42 uur
1 buffalo springfield - buffalo springfield again 5
2 phil ochs - pleasures of the harbour 4.5
3 pink floyd - the piper at the gates of dawn 4
4 velvet underground - velvet underground and nico 4
5 jimi hendrix - are you experienced 4
6 procol harum - procol harum 4
7 beatles - magical mystery tour 4
8 bob dylan - john wesley harding 3.5
9 doors - doors 3.5
10 moody blues - days of future passed 3.5
Dan laat ik nog enkele toppers achterwege...
2 phil ochs - pleasures of the harbour 4.5
3 pink floyd - the piper at the gates of dawn 4
4 velvet underground - velvet underground and nico 4
5 jimi hendrix - are you experienced 4
6 procol harum - procol harum 4
7 beatles - magical mystery tour 4
8 bob dylan - john wesley harding 3.5
9 doors - doors 3.5
10 moody blues - days of future passed 3.5
Dan laat ik nog enkele toppers achterwege...
0
geplaatst: 19 juni 2007, 01:15 uur
Het beste jaar uit de pogeschiedenis ooit?
In ieder geval vaak geprobeerd een lijstje te maken; was iedere keer weer behoorlijk anders. Er is in dat jaar ook zoveel fraais om uit te kiezen.
Derhalve; het lijstje van nu
1. Axis; Bold as Love - the Jimi Hendrix Experience
2. Love - Forever Changes
3. Moby Grape - Moby Grape
4. Are You Experienced - the Jimi Hendrix Experience
5. Buffalo Springfield Again - Buffalo Springfield
6. There are but Four Small Faces - the Small Faces
7. Disraeli Gears - Cream
8. Mr. Fantasy - Traffic
9. Gorilla - the Bonzo Dog Doo Dah Band
10.Tim Hardin 2 - Tim Hardin
In ieder geval vaak geprobeerd een lijstje te maken; was iedere keer weer behoorlijk anders. Er is in dat jaar ook zoveel fraais om uit te kiezen.
Derhalve; het lijstje van nu
1. Axis; Bold as Love - the Jimi Hendrix Experience
2. Love - Forever Changes
3. Moby Grape - Moby Grape
4. Are You Experienced - the Jimi Hendrix Experience
5. Buffalo Springfield Again - Buffalo Springfield
6. There are but Four Small Faces - the Small Faces
7. Disraeli Gears - Cream
8. Mr. Fantasy - Traffic
9. Gorilla - the Bonzo Dog Doo Dah Band
10.Tim Hardin 2 - Tim Hardin
0
geplaatst: 20 juni 2007, 05:50 uur
How, ik geraak ook aan een top 10!
01. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
02. Jefferson Airplane - Surrealistic Pillow
03. The Doors - Strange Days
04. The Jimi Hendrix Experience - Are You Experienced?
05. Bob Dylan - John Wesley Harding
06. The Doors - The Doors
07. Love - Forever Changes
08. Jefferson Airplane - After Bathing at Baxter's
09. The Beatles - Magical Mystery Tour
10. Pink Floyd - The Piper at the Gates of Dawn
01. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
02. Jefferson Airplane - Surrealistic Pillow
03. The Doors - Strange Days
04. The Jimi Hendrix Experience - Are You Experienced?
05. Bob Dylan - John Wesley Harding
06. The Doors - The Doors
07. Love - Forever Changes
08. Jefferson Airplane - After Bathing at Baxter's
09. The Beatles - Magical Mystery Tour
10. Pink Floyd - The Piper at the Gates of Dawn
0
geplaatst: 7 juli 2007, 18:45 uur
1.days of future pasted - moody blues
2. sgt pepper - beatles
2. the doors - the doors
3. seen in green - the seekers
4. strange days - the doors
5. same - sandy denny
meer heb ik niet uit dat jaar , maar wel goeie
Ik zie dat een aantal "love - forever changes" heeft geplaatst
Nooit van gehoord.
Wat voor muziek is dat?
2. sgt pepper - beatles
2. the doors - the doors
3. seen in green - the seekers
4. strange days - the doors
5. same - sandy denny
meer heb ik niet uit dat jaar , maar wel goeie
Ik zie dat een aantal "love - forever changes" heeft geplaatst
Nooit van gehoord.
Wat voor muziek is dat?
0
geplaatst: 7 juli 2007, 19:12 uur
postman schreef:
Wat voor muziek is dat?
Wat voor muziek is dat?
Lees de stukjes bij dat album zou ik zeggen
0
geplaatst: 12 oktober 2007, 20:53 uur
01. The Collectors - The Collectors
02. Buffalo Springfield - Buffalo Springfield Again
03. Nico - Chelsea Girl
04. Vanilla Fudge - Vanilla Fudge
05. The Doors - The Doors
06. Love - Forever Changes
07. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
08. The Stone Poneys - The Stone Poneys featuring Linda Ronstadt
09. Esther & Abi Ofarim - 2 in 3
10. Rolling Stones - Between the Buttons
02. Buffalo Springfield - Buffalo Springfield Again
03. Nico - Chelsea Girl
04. Vanilla Fudge - Vanilla Fudge
05. The Doors - The Doors
06. Love - Forever Changes
07. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
08. The Stone Poneys - The Stone Poneys featuring Linda Ronstadt
09. Esther & Abi Ofarim - 2 in 3
10. Rolling Stones - Between the Buttons
0
geplaatst: 10 november 2007, 10:55 uur
1. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
2. The Doors - The Doors
3. The Beach Boys-Smiley Smile
4. Jimi Hendrix - Are You Experienced?
5. The Moody Blues - Days of Future Passed
6. Traffic-Mr. Fantasy
7. Vanilla Fudge - Vanilla Fudge
8. The Byrds-Younger than yesterday
9. Cuby & The Blizzards-Groeten uit Grollo
10 Rolling Stones-Between the Buttons
2. The Doors - The Doors
3. The Beach Boys-Smiley Smile
4. Jimi Hendrix - Are You Experienced?
5. The Moody Blues - Days of Future Passed
6. Traffic-Mr. Fantasy
7. Vanilla Fudge - Vanilla Fudge
8. The Byrds-Younger than yesterday
9. Cuby & The Blizzards-Groeten uit Grollo
10 Rolling Stones-Between the Buttons
0
Ruby1966
geplaatst: 10 november 2007, 13:33 uur
Update:
1. Love - Forever Changes
2. Tim Buckley - Goodbye and Hello
3. Jefferson Airplane - Surrealistic Pillow
4. The Moody Blues - Days of Future Passed
5. Buffalo Springfield - Buffalo Springfield Again
6. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
7. The Doors - The Doors
8. Tim Hardin - Tim Hardin 2
9. Van Morrison - Blowin' Your Mind
10. The Kinks - Something Else by The Kinks
1. Love - Forever Changes
2. Tim Buckley - Goodbye and Hello
3. Jefferson Airplane - Surrealistic Pillow
4. The Moody Blues - Days of Future Passed
5. Buffalo Springfield - Buffalo Springfield Again
6. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
7. The Doors - The Doors
8. Tim Hardin - Tim Hardin 2
9. Van Morrison - Blowin' Your Mind
10. The Kinks - Something Else by The Kinks
0
geplaatst: 10 november 2007, 13:49 uur
1.The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico (1967) 4*
2.The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1967)
3.Love - Forever Changes (1967) 3,5*
4.The Jimi Hendrix Experience - Are You Experienced? (1967)
5.The Beatles - Magical Mystery Tour (1967) 3*
6.The Jimi Hendrix Experience - Axis: Bold as Love (1967)
7.Pink Floyd - The Piper at the Gates of Dawn (1967)
en de rest is lager dan 2,5*
2.The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1967)
3.Love - Forever Changes (1967) 3,5*
4.The Jimi Hendrix Experience - Are You Experienced? (1967)
5.The Beatles - Magical Mystery Tour (1967) 3*
6.The Jimi Hendrix Experience - Axis: Bold as Love (1967)
7.Pink Floyd - The Piper at the Gates of Dawn (1967)
en de rest is lager dan 2,5*
0
geplaatst: 10 november 2007, 13:58 uur
Ik heb er precies genoeg voor een top 10 zie ik:
01. Love - Forever Changes 5*
02. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico 4.5*
03. The Kinks - Something Else 4*
04. The Beatles - Magical Mystery Tour
05. The Electric Prunes - I Had too Much to Dream (Last Night)
06. The Doors - The Doors 3.5*
07. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
08. Moby Grape - Moby Grape
09. Procol Harum - Procol Harum
10. Pink Floyd - The Piper at the Gates of Dawn 3*
01. Love - Forever Changes 5*
02. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico 4.5*
03. The Kinks - Something Else 4*
04. The Beatles - Magical Mystery Tour
05. The Electric Prunes - I Had too Much to Dream (Last Night)
06. The Doors - The Doors 3.5*
07. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
08. Moby Grape - Moby Grape
09. Procol Harum - Procol Harum
10. Pink Floyd - The Piper at the Gates of Dawn 3*
0
Dave'
geplaatst: 7 februari 2008, 14:09 uur
01. The Jimi Hendrix Experience - Are You Experienced? 4.5*
02. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico 4.5*
03. The Doors - The Doors 4.5*
04. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band 4*
05. The Jimi Hendrix Experience - Axis: Bold as Love 4*
06. Cream - Disraeli Gears 4*
07. The Doors - Strange Days 4*
08. Pink Floyd - The Piper at the Gates of Dawn 3.5*
Meer heb ik er nog niet uit dit jaar...
02. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico 4.5*
03. The Doors - The Doors 4.5*
04. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band 4*
05. The Jimi Hendrix Experience - Axis: Bold as Love 4*
06. Cream - Disraeli Gears 4*
07. The Doors - Strange Days 4*
08. Pink Floyd - The Piper at the Gates of Dawn 3.5*
Meer heb ik er nog niet uit dit jaar...
0
geplaatst: 7 februari 2008, 14:18 uur
1. The Doors - The Doors 5*
2. The Jimi Hendrix Experience - Are You Experienced? 4,5*
3. Don Cherry - Symphony for Improvisers
4. The Doors - Strange Days 4*
5. Captain Beefheart and his Magic Band - Safe as Milk
6. John Coltrane - Interstellar Space
7. Pink Floyd - The Piper at the Gates of Dawn
8. Love - Forever Changes
9. The Mothers of Invention - Absolutely Free
10. The Jimi Hendrix Experience - Axis: Bold as Love
2. The Jimi Hendrix Experience - Are You Experienced? 4,5*
3. Don Cherry - Symphony for Improvisers
4. The Doors - Strange Days 4*
5. Captain Beefheart and his Magic Band - Safe as Milk
6. John Coltrane - Interstellar Space
7. Pink Floyd - The Piper at the Gates of Dawn
8. Love - Forever Changes
9. The Mothers of Invention - Absolutely Free
10. The Jimi Hendrix Experience - Axis: Bold as Love
0
geplaatst: 15 februari 2008, 13:08 uur
Update (en 10 ipv 5):
1. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
2. The Doors - The Doors
3. The Beatles - Magical Mystery Tour
4. The Velvet Underground - The Velvet Undergound & Nico
5. The Doors - Strange Days
6. The Rolling Stones - Between the Buttons
7. Bob Dylan - John Wesley Harding
8. Jimi Hendrix Experience - Are You Experienced?
9. The Rolling Stones - Their Satanic Majesties Request
10. The Beach Boys - Wild Honey
Prijsvraag: hoeveel keer komt het woord "the" in dit lijstje voor?
1. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
2. The Doors - The Doors
3. The Beatles - Magical Mystery Tour
4. The Velvet Underground - The Velvet Undergound & Nico
5. The Doors - Strange Days
6. The Rolling Stones - Between the Buttons
7. Bob Dylan - John Wesley Harding
8. Jimi Hendrix Experience - Are You Experienced?
9. The Rolling Stones - Their Satanic Majesties Request
10. The Beach Boys - Wild Honey
Prijsvraag: hoeveel keer komt het woord "the" in dit lijstje voor?
0
Pink Queen
geplaatst: 29 februari 2008, 13:32 uur
1. Pink Floyd - The Piper at the Gates of Dawn
2. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
3. Captain Beefheart and his Magic Band - Safe as Milk
4. The Mothers of Invention (Frank Zappa) - Absolutely Free
5. The Doors - The Doors
6. The Beatles - Magical Mystery Tour
7. Bob Dylan - John Wesley Harding
8. The Doors - Strange Days
9. Frank Zappa - Lumpy Gravy
10. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
2. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
3. Captain Beefheart and his Magic Band - Safe as Milk
4. The Mothers of Invention (Frank Zappa) - Absolutely Free
5. The Doors - The Doors
6. The Beatles - Magical Mystery Tour
7. Bob Dylan - John Wesley Harding
8. The Doors - Strange Days
9. Frank Zappa - Lumpy Gravy
10. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
0
geplaatst: 10 maart 2008, 00:01 uur
01 (01) Love - Forever Changes
02 (02) The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
03 (***) The Doors - Strange Days
04 (***) Tim Buckley - Goodbye and Hello
05 (03) The Kinks - Something Else
06 (05) The Electric Prunes - I Had too Much to Dream (Last Night)
07 (04) The Beatles - Magical Mystery Tour
08 (06) The Doors - The Doors
09 (08) Moby Grape - Moby Grape
10 (07) The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
02 (02) The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
03 (***) The Doors - Strange Days
04 (***) Tim Buckley - Goodbye and Hello
05 (03) The Kinks - Something Else
06 (05) The Electric Prunes - I Had too Much to Dream (Last Night)
07 (04) The Beatles - Magical Mystery Tour
08 (06) The Doors - The Doors
09 (08) Moby Grape - Moby Grape
10 (07) The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
0
geplaatst: 24 april 2008, 15:25 uur
1. O.V. Wright - Eigt Men, Four Women
2. Albert King - Born Under a Bad Sign
3. Eddie Floyd - Knock on Wood
4. The Bar-Kays - Soul Finger
5. Oscar Toney Jr - For Your Precious Love
6. Otis Redding & Carla Thomas - King & Queen
7. William Bell - The Soul of a Bell
8. Love - Forever Changes
9. The Jimi Hendrix Experience - Are You Experienced?
10. Geno Washington & The Ram Jam Band - Hipsters, Flipster, Finger-Poppin' Daddies
2. Albert King - Born Under a Bad Sign
3. Eddie Floyd - Knock on Wood
4. The Bar-Kays - Soul Finger
5. Oscar Toney Jr - For Your Precious Love
6. Otis Redding & Carla Thomas - King & Queen
7. William Bell - The Soul of a Bell
8. Love - Forever Changes
9. The Jimi Hendrix Experience - Are You Experienced?
10. Geno Washington & The Ram Jam Band - Hipsters, Flipster, Finger-Poppin' Daddies
0
geplaatst: 29 mei 2008, 23:58 uur
1. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
2. The Doors - The Doors
3. Jimi Hendrix Experience - Are You Experienced?
4. Pink Floyd - The Piper at the Gates of Dawn
5. The Kinks - Something Else
6. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
7. Moody Blues - Days of Future Passed
8. The Doors - Strange Days
9. The Beatles - Magical Mystery Tour
10. Tim Buckley - Goodbye and Hello
2. The Doors - The Doors
3. Jimi Hendrix Experience - Are You Experienced?
4. Pink Floyd - The Piper at the Gates of Dawn
5. The Kinks - Something Else
6. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
7. Moody Blues - Days of Future Passed
8. The Doors - Strange Days
9. The Beatles - Magical Mystery Tour
10. Tim Buckley - Goodbye and Hello
0
Mordor
geplaatst: 8 juni 2008, 22:29 uur
1. Love - Forever Changes
2. The Doors - The Doors
3. The Doors - Strange Days
4. The Beatles - Magical Mystery Tour
5. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
6. The Kinks - Something Else
7. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
8. Moby Grape - Moby Grape
9. Tim Buckley - Goodbye and Hello
10. Traffic - Mr. Fantasy
2. The Doors - The Doors
3. The Doors - Strange Days
4. The Beatles - Magical Mystery Tour
5. The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
6. The Kinks - Something Else
7. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
8. Moby Grape - Moby Grape
9. Tim Buckley - Goodbye and Hello
10. Traffic - Mr. Fantasy
* denotes required fields.