Muziek / Toplijsten en favorieten / Het beste van ...
zoeken in:
0
Allmusic
geplaatst: 20 januari 2006, 22:24 uur
De Rode Duivels gaan naar Spanje (2)
Arme Joe (2)
Eenzaam zonder jou (2)
De Noorderwind (1)
mo vent toch (1)
Draai dan 797204 (1)
Heimwee naar huis (1)
Twee Verliefde Ogen (met Corry Konings) (1)
Arme Joe (2)
Eenzaam zonder jou (2)
De Noorderwind (1)
mo vent toch (1)
Draai dan 797204 (1)
Heimwee naar huis (1)
Twee Verliefde Ogen (met Corry Konings) (1)
0
DutchViking
geplaatst: 21 januari 2006, 00:00 uur
Vince vega schreef:
jij bent er weer snel bij!
jij bent er weer snel bij!
Normaal gesproken ben ik altijd te laat met dit spelletje, dus ging ik er nu eens goed voor zitten

0
geplaatst: 21 januari 2006, 00:01 uur
Fleetwood Mac de bluesband of Fleetwood Mac de popgroep? M.a.w. die van Peter Green of die van de dames? Of mogen we uit alles kiezen?
0
geplaatst: 21 januari 2006, 00:02 uur
DutchViking schreef:
Normaal gesproken ben ik altijd te laat met dit spelletje, dus ging ik er nu eens goed voor zitten
(quote)

Dat heb ik ook altijd als ik wil meedoen, maar ja eens te laat altijd te laat....

0
DutchViking
geplaatst: 21 januari 2006, 00:02 uur
psychonaatje schreef:
Fleetwood Mac de bluesband of Fleetwood Mac de popgroep? M.a.w. die van Peter Green of die van de dames?
Fleetwood Mac de bluesband of Fleetwood Mac de popgroep? M.a.w. die van Peter Green of die van de dames?
Laten we gewoon beide doen, lijkt mij het handigste
Hoewel de sound van de bluesband heel anders is dan het latere werk met Stevie Nicks en Lindsay Buckingham
0
DutchViking
geplaatst: 21 januari 2006, 00:03 uur
Vince vega schreef:
Dat heb ik ook altijd als ik wil meedoen, maar ja eens te laat altijd te laat....
(quote)

Morgen weer een dag, misschien heb je dan meer geluk

0
DutchViking
geplaatst: 21 januari 2006, 00:04 uur
Ik twijfel tussen Man of the World, Go Your Own Way, Albatross en As Long As You Follow. Maar dan kies ik toch voor...
Albatross (1)
Dreams (1)
Albatross (1)
Dreams (1)
0
geplaatst: 21 januari 2006, 00:07 uur
0
DutchViking
geplaatst: 21 januari 2006, 00:08 uur
psychonaatje schreef:
Ik moet dus Albatross met Everywhere gaan vergelijken.
(quote)
Ik moet dus Albatross met Everywhere gaan vergelijken.

Het kan nog veranderd worden, als jij dat zo nodig wil... Het is echter beide onder de vlag van Fleetwood Mac verschenen. John McVie en Mick Fleetwood hebben in beide Mac's gespeeld, dus een zeker verband is er wel. Ik ken trouwens meerdere bandjes die ook zo rigoureus van stijl zijn veranderd in hun loopbaan, maar dat even terzijde.
0
Sietse
geplaatst: 21 januari 2006, 00:09 uur
--->Albatross (2)
Dreams (1)
Second Hand News (1)
Oh Well (1)
Dreams (1)
Second Hand News (1)
Oh Well (1)
0
geplaatst: 21 januari 2006, 00:09 uur
DutchViking schreef:
Het kan nog veranderd worden, als jij dat wil... Het is beide onder de vlag van Fleetwood Mac verschenen. John McVie en Mick Fleetwood hebben in beide Mac's gespeeld, dus een zeker verband is er wel. Ik ken trouwens meerdere bandjes die ook zo rigoureus van stijl zijn veranderd in hun loopbaan, maar dat even terzijde.
Het kan nog veranderd worden, als jij dat wil... Het is beide onder de vlag van Fleetwood Mac verschenen. John McVie en Mick Fleetwood hebben in beide Mac's gespeeld, dus een zeker verband is er wel. Ik ken trouwens meerdere bandjes die ook zo rigoureus van stijl zijn veranderd in hun loopbaan, maar dat even terzijde.
O, nee, ik bedoel het niet als kritiek. Het is meer dat het een lastige keuze is. Er zijn al eerder bands geweest waarvan nummers totaal niet met elkaar te vergelijk zijn. Ik zocht alleen een uitweg om niet te hoeven kiezen tussen die twee.

0
geplaatst: 21 januari 2006, 00:10 uur
Albatross (2)
Dreams (1)
Second Hand News (1)
Oh Well (1)
Big Love (1)
Dreams (1)
Second Hand News (1)
Oh Well (1)
Big Love (1)
0
geplaatst: 21 januari 2006, 00:11 uur
psychonaatje , ik kreeg het idee dat je meer met de bluesy fleetwood mac had vandaar.
het lijkt me trouwens gewoon logisch om allebei de incarnaties van fleetwood mac te nemen, je mag toch ook van pink floyd iets kiezen van bijv Momentary Lapse of Reason?
het lijkt me trouwens gewoon logisch om allebei de incarnaties van fleetwood mac te nemen, je mag toch ook van pink floyd iets kiezen van bijv Momentary Lapse of Reason?
0
geplaatst: 21 januari 2006, 00:13 uur
Albatross (3)
Dreams (1)
Second Hand News (1)
Oh Well (1)
Big Love (1)
Dreams (1)
Second Hand News (1)
Oh Well (1)
Big Love (1)
0
DutchViking
geplaatst: 21 januari 2006, 00:13 uur
psychonaatje schreef:
O, nee, ik bedoel het niet als kritiek. Het is meer dat het een lastige keuze is. Er zijn al eerder bands geweest waarvan nummers totaal niet met elkaar te vergelijk zijn. Ik zocht alleen een uitweg om niet te hoeven kiezen tussen die twee.
(quote)

Oké, ik begrijp het
Het is inderdaad moeilijk met elkaar te vergelijken, maar laten we beide FM's dan maar doen.
0
dutch2
geplaatst: 21 januari 2006, 00:15 uur
Na drie dagen vasten mag ik weer meestemmen. En dan nog wel zo'n lastige.
Albatross (3)
The Chain (1)
Dreams (1)
Second Hand News (1)
Oh Well (1)
Big Love (1)
Albatross (3)
The Chain (1)
Dreams (1)
Second Hand News (1)
Oh Well (1)
Big Love (1)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.