MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Het beste van ...

zoeken in:
Allmusic
De Rode Duivels gaan naar Spanje (2)
Arme Joe (2)
Eenzaam zonder jou (2)
De Noorderwind (1)
mo vent toch (1)
Draai dan 797204 (1)
Heimwee naar huis (1)
Twee Verliefde Ogen (met Corry Konings) (1)

DutchViking
Meerdere winnaars... Nu dan Fleetwood Mac?

jij bent er weer snel bij!

DutchViking
Vince vega schreef:
jij bent er weer snel bij!

Normaal gesproken ben ik altijd te laat met dit spelletje, dus ging ik er nu eens goed voor zitten

gaan we door met Orchestral Manoeuvres in the Dark (OMD)

te laat !

Dreams (1)

Fleetwood Mac de bluesband of Fleetwood Mac de popgroep? M.a.w. die van Peter Green of die van de dames? Of mogen we uit alles kiezen?

aslan (crew)
melvins

DutchViking schreef:
(quote)

Normaal gesproken ben ik altijd te laat met dit spelletje, dus ging ik er nu eens goed voor zitten

Dat heb ik ook altijd als ik wil meedoen, maar ja eens te laat altijd te laat....

DutchViking
psychonaatje schreef:
Fleetwood Mac de bluesband of Fleetwood Mac de popgroep? M.a.w. die van Peter Green of die van de dames?

Laten we gewoon beide doen, lijkt mij het handigste Hoewel de sound van de bluesband heel anders is dan het latere werk met Stevie Nicks en Lindsay Buckingham

DutchViking
Vince vega schreef:
(quote)

Dat heb ik ook altijd als ik wil meedoen, maar ja eens te laat altijd te laat....

Morgen weer een dag, misschien heb je dan meer geluk

DutchViking
Ik twijfel tussen Man of the World, Go Your Own Way, Albatross en As Long As You Follow. Maar dan kies ik toch voor...

Albatross (1)
Dreams (1)

DutchViking schreef:
Laten we gewoon beide doen, lijkt mij het handigste

Ik moet dus Albatross met Everywhere gaan vergelijken.

Yak
aslan schreef:
melvins

aslan schreef:
melvins

ik denk dat jij voor everywhere gaat psychonaatje...

steven schreef:
ik denk dat jij voor everywhere gaat psychonaatje...

Hoe dat zo?

Ik pas: ik heb niet zoveel met deze band.

DutchViking
psychonaatje schreef:
(quote)

Ik moet dus Albatross met Everywhere gaan vergelijken.

Het kan nog veranderd worden, als jij dat zo nodig wil... Het is echter beide onder de vlag van Fleetwood Mac verschenen. John McVie en Mick Fleetwood hebben in beide Mac's gespeeld, dus een zeker verband is er wel. Ik ken trouwens meerdere bandjes die ook zo rigoureus van stijl zijn veranderd in hun loopbaan, maar dat even terzijde.

Albatross (1)
Dreams (1)
*Second Hand News (1)

Albatross (1)
Dreams (1)
Second Hand News (1)
Oh Well (1)

Daar ga ik nou eens een nachtje over slapen.

Sietse
--->Albatross (2)
Dreams (1)
Second Hand News (1)
Oh Well (1)

DutchViking schreef:
Het kan nog veranderd worden, als jij dat wil... Het is beide onder de vlag van Fleetwood Mac verschenen. John McVie en Mick Fleetwood hebben in beide Mac's gespeeld, dus een zeker verband is er wel. Ik ken trouwens meerdere bandjes die ook zo rigoureus van stijl zijn veranderd in hun loopbaan, maar dat even terzijde.

O, nee, ik bedoel het niet als kritiek. Het is meer dat het een lastige keuze is. Er zijn al eerder bands geweest waarvan nummers totaal niet met elkaar te vergelijk zijn. Ik zocht alleen een uitweg om niet te hoeven kiezen tussen die twee.

Albatross (2)
Dreams (1)
Second Hand News (1)
Oh Well (1)
Big Love (1)

psychonaatje , ik kreeg het idee dat je meer met de bluesy fleetwood mac had vandaar.
het lijkt me trouwens gewoon logisch om allebei de incarnaties van fleetwood mac te nemen, je mag toch ook van pink floyd iets kiezen van bijv Momentary Lapse of Reason?

Albatross (3)
Dreams (1)
Second Hand News (1)
Oh Well (1)
Big Love (1)

DutchViking
psychonaatje schreef:
(quote)

O, nee, ik bedoel het niet als kritiek. Het is meer dat het een lastige keuze is. Er zijn al eerder bands geweest waarvan nummers totaal niet met elkaar te vergelijk zijn. Ik zocht alleen een uitweg om niet te hoeven kiezen tussen die twee.

Oké, ik begrijp het Het is inderdaad moeilijk met elkaar te vergelijken, maar laten we beide FM's dan maar doen.

dutch2
Na drie dagen vasten mag ik weer meestemmen. En dan nog wel zo'n lastige.

Albatross (3)
The Chain (1)
Dreams (1)
Second Hand News (1)
Oh Well (1)
Big Love (1)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:14 uur

geplaatst: vandaag om 21:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.