Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 3 Nederlandstalige rappers?
zoeken in:
0
geplaatst: 23 augustus 2010, 19:22 uur
M.O. vind ik nou niet echt tot de crème de la crème van de rappende nederhop horen. Je ziet ook bij alle reacties dat de beats fantastisch zijn maar de rappers tegenvallend.
0
Rene1979
geplaatst: 23 augustus 2010, 19:52 uur
Typhoon
Sticks
Akwasi
Moest ik deze 10 jaar terug maken
Def P
Locomotief
Brainpower
Maar de Nederlandse scene gaat erg snel. En das lof voor diegene die het goed doen in Nederland. Zoals, DiggyDex Jiggy Dje, Engelland enz enz die nu nog niet genoemd worden in de top 3
Sticks
Akwasi
Moest ik deze 10 jaar terug maken
Def P
Locomotief
Brainpower
Maar de Nederlandse scene gaat erg snel. En das lof voor diegene die het goed doen in Nederland. Zoals, DiggyDex Jiggy Dje, Engelland enz enz die nu nog niet genoemd worden in de top 3
0
geplaatst: 23 augustus 2010, 20:43 uur
MAS schreef:
Faberyayo is een clown die af en toe grappig is. Hij is zeker geen sterke rapper.
Waarom niet? vind hem een stuk sterker dan een héle hoop eenheidsworst rappers in NL. Ik zou hem wel een 4de plek gunnen eigenlijk. Faberyayo is een clown die af en toe grappig is. Hij is zeker geen sterke rapper.

0
geplaatst: 24 augustus 2010, 04:56 uur
maxinator schreef:
M.O. vind ik nou niet echt tot de crème de la crème van de rappende nederhop horen. Je ziet ook bij alle reacties dat de beats fantastisch zijn maar de rappers tegenvallend.
Niet waar: bij mijn reactie zie je dat niet. Ik hecht ook relatief weinig waarde aan het argument van de massa. Ik vind M.O. een goede rapper.
0
Harco
geplaatst: 24 augustus 2010, 19:26 uur
Stapler schreef:
Goldy?
(quote)
Goldy?
101 Barz-sessie van Heist Rockah.

0
geplaatst: 24 augustus 2010, 19:56 uur
GarnalenPeller schreef:
(quote)
Waarom niet? vind hem een stuk sterker dan een héle hoop eenheidsworst rappers in NL. Ik zou hem wel een 4de plek gunnen eigenlijk.
Origineel is hij wel maar qua skills legt hij het toch af tegen een heleboel rappers.
0
geplaatst: 28 maart 2011, 16:31 uur
Ooit:
1. Typhoon
2. Neger R. de Vries
3. Rico
Op het moment:
1. Rosco
2. Akwasi
3. Typhoon
Zo ongeveer
1. Typhoon