Muziek / Toplijsten en favorieten / Sufjan Stevens Album Top 5
zoeken in:
0
geplaatst: 26 augustus 2010, 21:58 uur
Ik reken de nieuwe EP gewoon als album
1. Illinoise
2. Seven Swans
3. Michigan
4. Songs for Christmas
5. All Delighted People EP
-----------------------------------
6. The Avalanche
7. The BQE
8. A Sun Came!
9. Enjoy Your Rabbit
Ik ben benieuwd waar The Age of Adz gaat belanden om er vervolgens een mooie top 10 van te maken.
1. Illinoise
2. Seven Swans
3. Michigan
4. Songs for Christmas
5. All Delighted People EP
-----------------------------------
6. The Avalanche
7. The BQE
8. A Sun Came!
9. Enjoy Your Rabbit
Ik ben benieuwd waar The Age of Adz gaat belanden om er vervolgens een mooie top 10 van te maken.
0
geplaatst: 26 augustus 2010, 23:59 uur
1. illinoise
2. Michigan
3. Seven Swans
4. Christmas
5. All delighted people
2. Michigan
3. Seven Swans
4. Christmas
5. All delighted people
0
geplaatst: 27 augustus 2010, 00:54 uur
1. Illinois
2. Seven Swans
3. Michigan
Dat zijn de enige albums die ik in het geheel ken. All Delighted People heb ik nog niet in zijn geheel gehoord.
2. Seven Swans
3. Michigan
Dat zijn de enige albums die ik in het geheel ken. All Delighted People heb ik nog niet in zijn geheel gehoord.
0
geplaatst: 27 augustus 2010, 16:35 uur
1. Illinoise
2. All Delighted People EP
3. Seven Swans
4. Songs for Christmas
5. Michigan
ik vind die nieuwe EP helemaal geweldig. ik ga er vooralsnog even vanuit dat dat zo blijft. oftewel: top 5 met klein voorbehoud
2. All Delighted People EP
3. Seven Swans
4. Songs for Christmas
5. Michigan
ik vind die nieuwe EP helemaal geweldig. ik ga er vooralsnog even vanuit dat dat zo blijft. oftewel: top 5 met klein voorbehoud
0
geplaatst: 30 augustus 2010, 14:25 uur
1. Seven Swans
2. Illinoise
3. Michigan
4. Songs for Christmas
De rest heb ik nog niet (genoeg) beluisterd.
2. Illinoise
3. Michigan
4. Songs for Christmas
De rest heb ik nog niet (genoeg) beluisterd.
0
rabbit
geplaatst: 30 augustus 2010, 17:55 uur
Moeilijk zeg...
1. Seven Swans (5/5)
2. Michigan (4,5/5)
3. Illinoise (4,5/5)
4. The Avalanche (4/5)
5. All Delighted People EP (4/5)
Ben wel benieuwd naar zijn volgende album. I Walked vind ik alvast een prachtig nummer...
1. Seven Swans (5/5)
2. Michigan (4,5/5)
3. Illinoise (4,5/5)
4. The Avalanche (4/5)
5. All Delighted People EP (4/5)
Ben wel benieuwd naar zijn volgende album. I Walked vind ik alvast een prachtig nummer...
0
geplaatst: 26 juli 2011, 21:09 uur
1. Illinoise
2. The Avalanche
3. Michigan
4. Seven Swans
5. Songs for Christmas
-----------------------------------
6. All Delighted People EP
7. The BQE
De overige 3 zijn besteld en moeten nog worden beluisterd.
2. The Avalanche
3. Michigan
4. Seven Swans
5. Songs for Christmas
-----------------------------------
6. All Delighted People EP
7. The BQE
De overige 3 zijn besteld en moeten nog worden beluisterd.
0
geplaatst: 7 augustus 2011, 20:18 uur
album top 10:
1. Illinoise
2. The Avalanche
3. Michigan
4. Seven Swans
5. Songs for Christmas
-----------------------------------
6. A Sun Came!
7. All Delighted People EP
8. The Age of Adz
9. Enjoy Your Rabbit
10. The BQE
song top 10:
1. Jacksonville
2. The Predatory Wasp of the Palisades Is Out to Get Us!
3. They Are Night Zombies!! They Are Neighbors!! They Have Come Back from the Dead!! Ahhhh!
4. Sister Winter
5. Romulus
6. Jupiter Winter
7. Come On! Feel the Illinoise! - Part I: The World's Columbian Exposition - Part II: Carl Sandburg Visits Me in a Dream
8. Chicago
9. For the Widows In Paradise, for the Fatherless In Ypsilanti
10. The Avalanche
1. Illinoise
2. The Avalanche
3. Michigan
4. Seven Swans
5. Songs for Christmas
-----------------------------------
6. A Sun Came!
7. All Delighted People EP
8. The Age of Adz
9. Enjoy Your Rabbit
10. The BQE
song top 10:
1. Jacksonville
2. The Predatory Wasp of the Palisades Is Out to Get Us!
3. They Are Night Zombies!! They Are Neighbors!! They Have Come Back from the Dead!! Ahhhh!
4. Sister Winter
5. Romulus
6. Jupiter Winter
7. Come On! Feel the Illinoise! - Part I: The World's Columbian Exposition - Part II: Carl Sandburg Visits Me in a Dream
8. Chicago
9. For the Widows In Paradise, for the Fatherless In Ypsilanti
10. The Avalanche
0
geplaatst: 7 augustus 2011, 22:22 uur
Update:
1. Illinoise
2. Seven Swans
3. Michigan
4. Songs for Christmas
5. The Age of Adz
6. All Delighted People EP
7. Songs for Christmas
8. The Avalanche
9. The BQE
10. A Sun Came!
11. Enjoy Your Rabbit
1. Illinoise
2. Seven Swans
3. Michigan
4. Songs for Christmas
5. The Age of Adz
6. All Delighted People EP
7. Songs for Christmas
8. The Avalanche
9. The BQE
10. A Sun Came!
11. Enjoy Your Rabbit
0
geplaatst: 7 december 2011, 11:28 uur
1. Illinoise
2. The Age of Adz
3. All Delighted People EP
4. Seven Swans
5. Songs for Christmas
6. The Avalanche
7. Michigan
8. A Sun Came
9. The BQE
10. Enjoy Your Rabbit
2. The Age of Adz
3. All Delighted People EP
4. Seven Swans
5. Songs for Christmas
6. The Avalanche
7. Michigan
8. A Sun Came
9. The BQE
10. Enjoy Your Rabbit
0
geplaatst: 26 april 2015, 10:49 uur
Update:
1. Illinoise
2. Carrie & Lowell
3. Seven Swans
4. The Age of Adz
5. Michigan
6. All Delighted People EP
7. Songs for Christmas
8. The Avalanche
9. Silver and Gold
10. The BQE
11. A Sun Came!
12. Enjoy Your Rabbit
1. Illinoise
2. Carrie & Lowell
3. Seven Swans
4. The Age of Adz
5. Michigan
6. All Delighted People EP
7. Songs for Christmas
8. The Avalanche
9. Silver and Gold
10. The BQE
11. A Sun Came!
12. Enjoy Your Rabbit
0
geplaatst: 26 april 2015, 18:45 uur
1. Illinoise
2. Carrie & Lowell
3. Michigan
4. Seven Swans
5. All Delighted People EP
2. Carrie & Lowell
3. Michigan
4. Seven Swans
5. All Delighted People EP
0
geplaatst: 7 mei 2015, 15:12 uur
1. Carrie & Lowell
2. Illinois
3. Seven Swans
4. Michigan
5. The Age of Adz
Illinois luister ik misschien niet meer zo vaak, maar is nog steeds wel de meest dierbare uit dit rijtje. Die plaat stond op 1 in de rotatielijst toen ik me inschreef op deze site en daarmee was het voor mij het begin van folk/singer-songwriters/indie etc.
2. Illinois
3. Seven Swans
4. Michigan
5. The Age of Adz
Illinois luister ik misschien niet meer zo vaak, maar is nog steeds wel de meest dierbare uit dit rijtje. Die plaat stond op 1 in de rotatielijst toen ik me inschreef op deze site en daarmee was het voor mij het begin van folk/singer-songwriters/indie etc.
0
geplaatst: 9 mei 2015, 23:43 uur
Zo hee moeilijk hee. Uit den losse pols:
1.Seven Swans
2.Carrie & Lowell
3.Illinois
4.The Age Of Adz
5.Michigan
De kwaliteiten liggen hier wel heel erg dicht bij elkaar trouwens. Grootste singer-songwriter van de moderne tijd?
1.Seven Swans
2.Carrie & Lowell
3.Illinois
4.The Age Of Adz
5.Michigan
De kwaliteiten liggen hier wel heel erg dicht bij elkaar trouwens. Grootste singer-songwriter van de moderne tijd?
0
geplaatst: 1 maart 2016, 17:04 uur
1. Illinois
2. Carrie & Lowell
3. Age of Adz
4. Michigan
5. Seven Swans
2. Carrie & Lowell
3. Age of Adz
4. Michigan
5. Seven Swans
0
geplaatst: 20 maart 2016, 15:37 uur
1. Illinois
2. Carrie & Lowell
3. Seven Swans
4. Michigan
5. Age of Adz
2. Carrie & Lowell
3. Seven Swans
4. Michigan
5. Age of Adz
0
geplaatst: 6 november 2016, 15:08 uur
01. Illinois
02. Seven Swans
03. Michigan
04. The Age of Adz
05. Carrie and Lowell
06. All Delighted People EP
07. Songs for Christmas
08 A Sun Came!
02. Seven Swans
03. Michigan
04. The Age of Adz
05. Carrie and Lowell
06. All Delighted People EP
07. Songs for Christmas
08 A Sun Came!
0
geplaatst: 23 mei 2017, 00:11 uur
01. Illinois
02. Carrie & Lowell
03. The Age of Adz
04. Michigan
05. All Delighted People
06. Seven Swans
07. The BQE
08. A Sun Came
09. Enjoy Your Rabbit
02. Carrie & Lowell
03. The Age of Adz
04. Michigan
05. All Delighted People
06. Seven Swans
07. The BQE
08. A Sun Came
09. Enjoy Your Rabbit
0
Fedorr
geplaatst: 21 januari 2019, 15:44 uur
1. Carrie & Lowell
2. Tonya Harding
3. Mystery of Love
4. Carrie & Lowell Live
5. The Greatest Gift
2. Tonya Harding
3. Mystery of Love
4. Carrie & Lowell Live
5. The Greatest Gift
0
geplaatst: 22 augustus 2023, 18:38 uur
Update:
1. Illinoise
2. Carrie & Lowell
3. Seven Swans
4. The Age of Adz
5. The Ascension
6. All Delighted People EP
7. Songs for Christmas
8. Michigan
9. The Avalanche
10. The Greatest Gift
11. A Beginner's Mind
12. Silver and Gold
13. The BQE
14. A Sun Came!
15. Enjoy Your Rabbit
1. Illinoise
2. Carrie & Lowell
3. Seven Swans
4. The Age of Adz
5. The Ascension
6. All Delighted People EP
7. Songs for Christmas
8. Michigan
9. The Avalanche
10. The Greatest Gift
11. A Beginner's Mind
12. Silver and Gold
13. The BQE
14. A Sun Came!
15. Enjoy Your Rabbit
0
geplaatst: 22 augustus 2023, 19:03 uur
01. Illinois
02. Seven Swans
03. Michigan
04. The Age of Adz
05. The Ascension
06. Carrie and Lowell
07. All Delighted People EP
08. Songs for Christmas
09. A Beginner’s Mind
10. A Sun Came!
02. Seven Swans
03. Michigan
04. The Age of Adz
05. The Ascension
06. Carrie and Lowell
07. All Delighted People EP
08. Songs for Christmas
09. A Beginner’s Mind
10. A Sun Came!
0
geplaatst: 22 augustus 2023, 19:15 uur
1. The Age of Adz
2. Carrie & Lowell
3. Illinois
4. Michigan
5. Seven Swans
6. The Ascension
7. The Avalanche
8. Silver and gold
9. A Sun Came!
10. Enjoy Your Rabbit
2. Carrie & Lowell
3. Illinois
4. Michigan
5. Seven Swans
6. The Ascension
7. The Avalanche
8. Silver and gold
9. A Sun Came!
10. Enjoy Your Rabbit
* denotes required fields.