MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / top 100 onverstaanbare keelklanken

zoeken in:
pretfrit
starbright boy schreef:

Ooit eens gehoord dat dat betekent dat "ze" een orgasme krijgt trouwens.

Van K3 weet ik het in ieder geval zeker, maar het lijkt me dat dat gegeven voor meer keelklanken in dit topic opgaat

starbright boy schreef:
(quote)

Ooit eens gehoord dat dat betekent dat "ze" een orgasme krijgt trouwens. Dan klinkt het nummer ineens anders...

hebben ze dat toch op een minder bloemrijke manier weten te verstoppen dan Cutting Crew

tip_of.yourstar
10. Björk - Ancestors

9. Isaac Hayes- Hyperbolicsyllabicsesquedalymistic

Ik zie er toch heel veel tussen staan die niet aan de voorwaarden van de topicstarter voldoen: "breed interpreteren mag, maar het moeten wel voor minstens de helft gebrabbelde titels zijn"

o.a. 50. Michel Delpech - Pour Un Flirt
49 - Donna Summer/Jon & Vangelis - State of independence
48. John Lennon - #9 Dream
42. Crystal Waters - Gypsy Woman
25. K3 - Blub (ik ben een vis)
23. De Slijpers - Slijpers van Parijs
18. The Ramones - Pinhead
16. Deep Forest - Sweet Lullaby
14. Whigfield - Sexy Eyes
10. Björk - Ancestors

Ceasar schreef:
Ik zie er toch heel veel tussen staan die niet aan de voorwaarden van de topicstarter voldoen: "breed interpreteren mag, maar het moeten wel voor minstens de helft gebrabbelde titels zijn"

Daar heb je helemaal gelijk in. Maar anders halen we de nummer 1 natuurlijk nooit.

De topicstarter moet het zelf maar aangeven, maar ik zou het niet erg vinden als de omschrijving wat verruimd werd tot: 'of het refrein van het nummer moet voor minstens de helft uit gebrabbelde lettergrepen bestaan'. Dan passen er al heel wat meer nummers binnen dat kader, in elk geval nummers als #9 Dream en State of independence, waarin écht brabbeltaal wordt gebruikt.

En dan vind ik in feite nóg dat het verschil maakt of iemand in een zelfgemaakt taaltje aan de slag gaat of gewoon in een vreemde taal. Maar dat is weer een ander discussiepunt.

9. Ben Kramer - Zai, zai, zai
8. Golden Earring - Dong-dong-di-ki-di-ki-dong

7. Michael Stipe,
6. Barry White.

7. 2Raumwohnung - La La La

6. Manfred Mann - Do Wah Diddy Diddy

Misterfool
5. Magma- Hortz Fur Dëhn Stekëhn West

4. Camel - Migration

Gast
geplaatst: vandaag om 15:33 uur

geplaatst: vandaag om 15:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.