MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Alexander's Hip-Hop top 100

zoeken in:
MAS
Leuke updates! Nu herinner ik me weer dat ik nog steeds een El Da Sensei album moet checken.

Arrie, elke seconde is te lang toch...?

Dat ben ik helemaal met je eens. Ik was behoorlijk van slag door zijn overlijden.

64. Masta Ace - Born to roll

Die bassline geeft je in een fiat panda (met goede boxen) nog het gevoel dat je met een lowrider door de straten cruiset. Heerlijk nummer!

63. Edo G - Sayin' Something

Prachtige premo beat, en Edo G kan er ook wat van!

62. Dirty Elegance - Laurel Marty Scrapings

Weer eentje in het downtempo genre. Een prachtige piano beat van Dirty Elegance!

61. Ghostface Killah - All that I got is you

Ghost's meesterwerkje, prachtig soulvol nummer!

60. Dela - The City

Voor jazzhop moet je bij Dela zijn, met The City heeft hij een prachtig nummer afgeleverd. Perfect op een zomerse avond aan 't strand o.i.d!

59. Big L - Now or Never

Big L levert met deze officieel onuitgebrachte track een keiharde banger op, wat een beat!

58. Camp Lo - Luchini (aka This is it)

Geweldig nummer van Camp Lo, beat is in orde en de emcees gaan er lekker overheen!

57. Digable Planets - Cool like dat

Lekker ontspannend nummer, een heerlijke jazzy beat en een van de mooiste vrouwenstemmen ooit in een hip-hop nummer!

56. GangStarr - Full Clip

Geweldige nummer van GangStarr weer, de sfeer die Premo schept met onder andere de 'watereffecten' is onbeschrijfelijk.

gestopt?

Gast
geplaatst: vandaag om 18:55 uur

geplaatst: vandaag om 18:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.