Muziek / Toplijsten en favorieten / Outlaw 666
zoeken in:
0
geplaatst: 18 september 2005, 21:52 uur
Ik zie ook al een hoop die ik liever in mijn lijstje had, en ook qua eigen toevoegingen weet ik nu veel beter welke 

0
geplaatst: 1 oktober 2005, 18:27 uur
Woe, Roses uitgeroepen tot de beste van dEUS. Dat was ook mijn keuze. Verder is het wel een beetje een te lange lijst om helemaal door te spitten.
0
geplaatst: 1 oktober 2005, 18:47 uur
ff snel doorlopen, ziet er ERG mooi uit, daar ga ik wel een paar dagen naar luisteren. Alleen vraag ik me af waar "The Scientist" gebleven is
, tis dan niet het beste nummer dat ik ken, maar bij de 666 zou ik hem toch verwachten.
, tis dan niet het beste nummer dat ik ken, maar bij de 666 zou ik hem toch verwachten.
0
geplaatst: 1 oktober 2005, 19:10 uur
verrassingen boven in de lijst (eerste reactie):
1. Queens Of The Stone Age - No One Knows
(shit hoog niet gedacht )
26. 16 Horsepower - Black Soul Choir
(toch wel hoog voor een redelijk onbekend nummer wat je doorgaans niet op radio/ tv hoort, en terecht
)
28. Spinvis - Bagagedrager
(hoogste Nederlandse bijdrage ook meteen Nederlandstalig, verder in de lijst meer spinvis hoog gewaardeerd 3 mummers in de top 100. beste Nederlandse arteist van de afgelopen 10 jaar dus
)
35. Semisonic - Closing Time
(hoog voor dit kut nummer )
39. Arcade Fire - Rebellion
(veel arcade fire in de lijst en ook nog redelijk hoog allemaal, top oa. Neighbourhood #2 ook in de top 100)
52. DJ Shadow - Stem
(
????
)
79. Madrugada - Hands Up - I Love You
(geweldig nummer over het hoofd gezien bij het maken van mijn lijst gemiste kans )
134. Sonic Youth - Diamond Sea
(wioe hulde
)
583. De Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt?!
(zouden hier uberhaupt mensen op stemmen of is het lijst vulling )
Kan me wel degelijk in de uitslag vinden. Ik ga zeker luisteren als ik kan, goede kans op nog wat mooie ohja momenten.
1. Queens Of The Stone Age - No One Knows
(shit hoog niet gedacht )
26. 16 Horsepower - Black Soul Choir
(toch wel hoog voor een redelijk onbekend nummer wat je doorgaans niet op radio/ tv hoort, en terecht
)28. Spinvis - Bagagedrager
(hoogste Nederlandse bijdrage ook meteen Nederlandstalig, verder in de lijst meer spinvis hoog gewaardeerd 3 mummers in de top 100. beste Nederlandse arteist van de afgelopen 10 jaar dus
)35. Semisonic - Closing Time
(hoog voor dit kut nummer )
39. Arcade Fire - Rebellion
(veel arcade fire in de lijst en ook nog redelijk hoog allemaal, top oa. Neighbourhood #2 ook in de top 100)
52. DJ Shadow - Stem
(
????
)79. Madrugada - Hands Up - I Love You
(geweldig nummer over het hoofd gezien bij het maken van mijn lijst gemiste kans )
134. Sonic Youth - Diamond Sea
(wioe hulde
)583. De Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt?!
(zouden hier uberhaupt mensen op stemmen of is het lijst vulling )
Kan me wel degelijk in de uitslag vinden. Ik ga zeker luisteren als ik kan, goede kans op nog wat mooie ohja momenten.
0
geplaatst: 1 oktober 2005, 19:19 uur
Veel mensen snappen de humor van #583 wel, vandaar.
Best een leuke lijst, alleen zouden er wat meer verschillende artiesten in mogen staan.
Best een leuke lijst, alleen zouden er wat meer verschillende artiesten in mogen staan.
0
geplaatst: 2 oktober 2005, 11:36 uur
brooklyn schreef:
geen goede plaat?
(quote)
geen goede plaat?
Geen idee ik ken m niet. Maar ik dacht dat dat een foutje in de lijst was maar het nummer blijkt echt te bestaan
.
0
moviefreak#1
geplaatst: 4 oktober 2005, 17:46 uur
Goh die nummer 1 had ik echt niet verwacht 
Ik had alleen Schism van Tool ook in de top 10 verwacht

Ik had alleen Schism van Tool ook in de top 10 verwacht

* denotes required fields.