Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 100 heidense albums
zoeken in:
0
geplaatst: 16 april 2011, 23:55 uur
100. XTC - Skylarking
Bandnaam die het gebruik van duivelse middelen predikt. En forse kritiek op Hem in Dear God.
Bandnaam die het gebruik van duivelse middelen predikt. En forse kritiek op Hem in Dear God.
0
geplaatst: 16 april 2011, 23:57 uur
99. Iggy Pop - Lust for Life
Veel te hedonisch, en wat nou leven, het gebeurt allemaal pas na de dood. En voor die tijd dien je je maar gedeisd te houden.
Veel te hedonisch, en wat nou leven, het gebeurt allemaal pas na de dood. En voor die tijd dien je je maar gedeisd te houden.
0
geplaatst: 16 april 2011, 23:59 uur
98. Brand New - The Devil and God Are Raging Inside Me
Hij?
Lukas schreef:
Topictitel is ineens veranderd
Zou Hij het gedaan hebben?
Topictitel is ineens veranderd

Zou Hij het gedaan hebben?
Hij?
0
geplaatst: 17 april 2011, 00:00 uur
97. Dalek - Absence
Het nummer 'Opiate the Masses' is natuurlijk not done...
eigenlijk bijna alle hiphop denk ik..... dit roept trouwens ook wel op tot een ander topic..
/edit.. inmiddels gemaakt
Het nummer 'Opiate the Masses' is natuurlijk not done...
eigenlijk bijna alle hiphop denk ik..... dit roept trouwens ook wel op tot een ander topic..
/edit.. inmiddels gemaakt
0
geplaatst: 17 april 2011, 00:05 uur
95. Cat Stevens - Tea for the Tillerman
Tsja, als je zomaar moslim wordt...
Tsja, als je zomaar moslim wordt...
0
geplaatst: 17 april 2011, 00:18 uur
91. Bad Religion - No Control
Ten eerste hangen ze een slecht geloof aan, ten tweede staat het nummer Big Bang erop. En dat is een verzinsel van malafide wetenschappers, want in den beginne...
Ten eerste hangen ze een slecht geloof aan, ten tweede staat het nummer Big Bang erop. En dat is een verzinsel van malafide wetenschappers, want in den beginne...
0
geplaatst: 17 april 2011, 00:25 uur
89. Sesamstraat - Kerstfeest met Bert en Ernie
Want de ultieme creatie vergelijken met een kerstbal kan natuurlijk niet, en ook het heilige kerstfeest verbinden met een windje is riskant
Want de ultieme creatie vergelijken met een kerstbal kan natuurlijk niet, en ook het heilige kerstfeest verbinden met een windje is riskant
0
geplaatst: 17 april 2011, 00:41 uur
88. Dead Can Dance - Garden of Arcane Delights
Die wereldse geneugten, wij weten wie die ons verschaft.
Die wereldse geneugten, wij weten wie die ons verschaft.
0
Sietse
geplaatst: 17 april 2011, 01:12 uur
87. MZ.412 - In Nomine Dei Nostri Satanas Luciferi Excelsi
Of moet die wat hoger met al die rituelen waarmee de duivel opgeroepen zou worden?
Of moet die wat hoger met al die rituelen waarmee de duivel opgeroepen zou worden?
0
geplaatst: 17 april 2011, 09:40 uur
86. Cher - Believe
Eigenlijk hét album dat het gebruik van de vocoder op massale schaal aanspoorde.
En die vocoder is een gereedschap van de duivel, geen twijfel mogelijk!
Eigenlijk hét album dat het gebruik van de vocoder op massale schaal aanspoorde.

0
geplaatst: 17 april 2011, 09:43 uur
85. Elvenking - Heathenreel
84. Boris - Akuma no Uta
Heathenreel lijkt me duidelijk. Akuma no Uta betekent ongeveer zoveel als 'lied van de duivel'.
84. Boris - Akuma no Uta
Heathenreel lijkt me duidelijk. Akuma no Uta betekent ongeveer zoveel als 'lied van de duivel'.
0
titan (crew)
geplaatst: 17 april 2011, 12:00 uur
82. Boards of Canada - Geogaddi
Het album duurt 66 minuten en 6 seconden en dat is nog maar 1 van de vele verborgen boodschappen in dit album.
Het album duurt 66 minuten en 6 seconden en dat is nog maar 1 van de vele verborgen boodschappen in dit album.
0
geplaatst: 17 april 2011, 12:20 uur
81. The Flying Burrito Brothers - The Gilded Palace of Sin
80. Diamanda Galás - The Litanies of Satan
(met name die laatste, dame met een bereik van vier octaven:in het donker draaien met luid volume op koptelefoon)
80. Diamanda Galás - The Litanies of Satan
(met name die laatste, dame met een bereik van vier octaven:in het donker draaien met luid volume op koptelefoon)
0
geplaatst: 17 april 2011, 12:25 uur
titan schreef:
Allemacthig, dit soort kolder kan ik helemaal niet hebben
. En dit was nog wel een der bands op mijn langetermijnluisterlijst.
0
sxesven
geplaatst: 17 april 2011, 12:35 uur
kaztor schreef:
86. Cher - Believe
86. Cher - Believe
Living Conditions - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

0
geplaatst: 17 april 2011, 12:49 uur
78. Bathory - Twilight Of The Gods
Niet per se duivels, wel heidens en dus vol met pre-christelijke tradities zoals gebruikelijk in het Scandinavië van de vroege middeleeuwen.
De titel Twilight Of The Gods verwijst naar ragnarok uit de Edda. De dag waarop vele goden zullen sterven.
Niet per se duivels, wel heidens en dus vol met pre-christelijke tradities zoals gebruikelijk in het Scandinavië van de vroege middeleeuwen.
De titel Twilight Of The Gods verwijst naar ragnarok uit de Edda. De dag waarop vele goden zullen sterven.
* denotes required fields.