MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Jannes top 10

zoeken in:
Het zonnetje schijnt, dus het is tijd voor Jannes.

1. Ga Maar Weg
2. Sorry Dat Ik Laat Ben
3. Dam Dam
4. 'n Paradijs op Aarde
5. Eerst Wil Je Dit
6. Laat de Boel Maar Waaien
7. Een Beetje Meer
8. Mijn Naam Is Jannes
9. Neem Je Eigen in de Maling
10. Het Lalala-lied

Dit is serieus?

freitzen schreef:
9. Neem Je Eigen in de Maling

Dat was ook mijn eerste indruk, maar uit pure nieuwsgierigheid - en omdat ik hier in het noorden des lands al jaren word doorgegooid met de muziek van deze zanger - ben ik toch maar eens bij wat albumbesprekingen op MuMe gaan kijken.

En hoewel ik zijn persoonlijke top 10 een stuk beter te pruimen vind, wordt duidelijk dat Freitzen ook hiervan een oprecht liefhebber is. Vooral van die onvergetelijke nummer 1 uit zijn lijst. Dus ja, dit is serieus...

Verwacht van mij geen top-10. Ik vind het al vervelend genoeg als die piratenzenders mijn ontvangst van Radio 1 weer eens storen...

Nummer 9 staat daar omdat Jannes nog beschikt over acht leukere liedjes. Ik ken overigens lang niet alles van deze held, dus wie weet komt er nog wel eens een update.

In het piratengenre word er natuurlijk enorm veel troep gemaakt, maar als echte noorderling heb ik zo op zijn tijd een Jannes-bui, en dat was toevallig vandaag nadat alle stress van de tentamens van me af is gegleden. En dan bij voorkeur een selectie uit deze nummers, een heel album is - de drie gegeven sterren voor Van Casablanca naar Napoli ten spijt - toch teveel

Gast
geplaatst: vandaag om 20:35 uur

geplaatst: vandaag om 20:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.