MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 5 Komische Nummers

zoeken in:
Plaats hier je top 5 van beste komische, grappige en geestige nummers. Het gaat er vooral om dat je de nummers zowel qua humor als in muzikaal opzicht goed vindt.

Leuk als je ook link naar de videoclip erbij zet. Beetje vrolijkheid in cris(m)istijd

2MY
moeilijk! kga ook eens rondkijken... volgens mij ken ik er niet zoveel die ook na een paar luisterbeurten nog grappig genoeg zijn...

.

Ik ken weinig echt grappige nummers, dus een top-5 of een verdere nuttige bijdrage aan dit topic zal er wel niet bijkomen, maar .

2MY
oke, here we go, kheb een klein top 3'tje!

...met allemaal een andere soort van humor!

1. Our Fearless Decider - It's The End of the World (enkel grappig als je het origineel van R.E.M. kent)
2. Big Gay Al - I'm Super! (vooral de opmerking vlak ervoor dat ze niet hadden kunnen repeteren maakt het extra over the top)
3. David Brent - If You Don't Know Me (ook weer enkel grappig als je The Office - en dan vnl David Brent kent)

humor is iets aparts... ik snap het volledig als niet iedereen dit als 'grappig' kan bestempelen. Uiteraard dwalen zij...

Yann Samsa
2MY schreef:
humor is iets aparts... ik snap het volledig als niet iedereen dit als 'grappig' kan bestempelen. Uiteraard dwalen zij...

Gast
geplaatst: vandaag om 13:56 uur

geplaatst: vandaag om 13:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.