Muziek / Toplijsten en favorieten / Madonna top 10
zoeken in:
0
geplaatst: 22 februari 2012, 18:34 uur
1. Ray Of Light (1998 Ray Of Light)
2. Devil (2008 Hard Candy)
3. Beautiful Stranger (1999 Austin Powers: The Spy Who Shagged Me)
4. Music (2000 Music)
5. Mile Away (2008 Hard Candy)
6. Don’t Tell Me (2000 Music)
7. Drowned World/Substitute For Love (1998 Ray Of Light)
8. Deeper and Deeper (1992 Erotica)
9. Secret (1994 Bedtime Stories)
10. Till Death Do Us Part (1989 Like A Prayer)
2. Devil (2008 Hard Candy)
3. Beautiful Stranger (1999 Austin Powers: The Spy Who Shagged Me)
4. Music (2000 Music)
5. Mile Away (2008 Hard Candy)
6. Don’t Tell Me (2000 Music)
7. Drowned World/Substitute For Love (1998 Ray Of Light)
8. Deeper and Deeper (1992 Erotica)
9. Secret (1994 Bedtime Stories)
10. Till Death Do Us Part (1989 Like A Prayer)
0
geplaatst: 5 april 2012, 17:23 uur
1 Paradise [Not For Me]
2 Drowned World / Substitute For Love
3 Like A Prayer
4 Nothing Really Matters
5 Forbidden Love (Confessions On The Dancefloor )
6 Time Stood Still
7 Live To Tell
8 Nothing Fails
9 Till Death Do Us Part
10 Masterpiece
2 Drowned World / Substitute For Love
3 Like A Prayer
4 Nothing Really Matters
5 Forbidden Love (Confessions On The Dancefloor )
6 Time Stood Still
7 Live To Tell
8 Nothing Fails
9 Till Death Do Us Part
10 Masterpiece
0
geplaatst: 5 april 2012, 19:43 uur
01 - Ray Of Light
02 - Give It To Me
03 - The Power of Goodbye
04 - Beautiful Stranger
05 - Open Your Heart
06 - Vogue
07 - Hollywood
08 - La Isla Bonita
09 - Like A Prayer
10 - Take A Bow
Hung Up valt net buiten de Top 10. Madonna heeft zeker een paar aardige nummers gemaakt.
02 - Give It To Me
03 - The Power of Goodbye
04 - Beautiful Stranger
05 - Open Your Heart
06 - Vogue
07 - Hollywood
08 - La Isla Bonita
09 - Like A Prayer
10 - Take A Bow
Hung Up valt net buiten de Top 10. Madonna heeft zeker een paar aardige nummers gemaakt.
0
geplaatst: 10 april 2012, 17:15 uur
1 Vogue
2 Ray of Light
3 Open Your Heart
4 Music
5 Take a Bow
6 Give it 2 Me
7 Hollywood
8 Live to Tell
9 The Power of Goodbye
10 Express Yourself
2 Ray of Light
3 Open Your Heart
4 Music
5 Take a Bow
6 Give it 2 Me
7 Hollywood
8 Live to Tell
9 The Power of Goodbye
10 Express Yourself
0
sanquin
geplaatst: 18 januari 2013, 13:49 uur
wat een leuke topic...:) Ik hou zelf meer van de ballads die er veel te weinig meer zijn tegenwoordig.
01 - Oh Father
02 - Drowned World / SFL
03 - Promise to Try
04 - Girl Gone Wild
05 - You Must Love me (wat is dat nr kort eigenlijk)
06 - You'll See
07 - Swim (dichtbij perfectie)
08 - Give it 2 Me
09 - The Power of Good Bye
10 - I'm addicted
01 - Oh Father
02 - Drowned World / SFL
03 - Promise to Try
04 - Girl Gone Wild
05 - You Must Love me (wat is dat nr kort eigenlijk)
06 - You'll See
07 - Swim (dichtbij perfectie)
08 - Give it 2 Me
09 - The Power of Good Bye
10 - I'm addicted
0
geplaatst: 19 januari 2013, 20:17 uur
Hey, deze is leuk, doe ik aan mee...
01 - This used to be my playground.
02 - Secret.
03- Music.
04 - Frozen.
05 - Love don't live here anymore.
06 - Get into the groove.
07 - Angel.
08 - Dress you up.
09 - Like a virgin.
10 - La isla bonita.
En een vermelding van "Sidewalk talk", maar die is dan eigenlijk van Jellybean.
01 - This used to be my playground.
02 - Secret.
03- Music.
04 - Frozen.
05 - Love don't live here anymore.
06 - Get into the groove.
07 - Angel.
08 - Dress you up.
09 - Like a virgin.
10 - La isla bonita.
En een vermelding van "Sidewalk talk", maar die is dan eigenlijk van Jellybean.
0
TheArtfulDodger
geplaatst: 29 juli 2013, 21:12 uur
01 Like A Prayer
02 Frozen
03 Vogue
04 Dear Jessie
05 Justify My Love
06 La Isla Bonita
07 Secret Garden
08 You'll See
09 The Power Of Good-Bye
10. Lament (& Antonio Banderas)
02 Frozen
03 Vogue
04 Dear Jessie
05 Justify My Love
06 La Isla Bonita
07 Secret Garden
08 You'll See
09 The Power Of Good-Bye
10. Lament (& Antonio Banderas)
0
geplaatst: 29 juli 2013, 22:52 uur
1. Like A Prayer
2. La Isla Bonita
3. Live To Tell
4. Vogue
5. Into The Groove
6. Who's That Girl
7. American Pie
8. True Blue
9. Holiday
10. Borderline
2. La Isla Bonita
3. Live To Tell
4. Vogue
5. Into The Groove
6. Who's That Girl
7. American Pie
8. True Blue
9. Holiday
10. Borderline
0
geplaatst: 10 juli 2020, 12:49 uur
1. Like A Prayer
2. Dress You Up
3. Live To Tell
4. Papa Don't Preach
5. The Power Of Good-Bye
6. Frozen
7. Music
8. Vogue
9. Like A Virgin
10. Open Your Heart
2. Dress You Up
3. Live To Tell
4. Papa Don't Preach
5. The Power Of Good-Bye
6. Frozen
7. Music
8. Vogue
9. Like A Virgin
10. Open Your Heart
0
geplaatst: 24 augustus 2020, 22:02 uur
Tog wel leuke top 15 van een niet fan:
01. Live to tell
02. Vogue (geweldige clip)
03. Justify my love (coole Q-sound productie met Lenny)
04. Papa don't preach
05. Bordeline
06. Take a bow
07. Love song
08. Crazy for you
09. I want you (Marvin Gaye cover met Massive attack)
10. Open your heart
11, Dear Jessie
12. Keep it together (leuke afsluiter van mijn enige Madonna concert; Blond Ambition tour)
13. True blue
14. This used to be my playground
15. Into the groove
01. Live to tell
02. Vogue (geweldige clip)
03. Justify my love (coole Q-sound productie met Lenny)
04. Papa don't preach
05. Bordeline
06. Take a bow
07. Love song
08. Crazy for you
09. I want you (Marvin Gaye cover met Massive attack)
10. Open your heart
11, Dear Jessie
12. Keep it together (leuke afsluiter van mijn enige Madonna concert; Blond Ambition tour)
13. True blue
14. This used to be my playground
15. Into the groove
0
geplaatst: 27 augustus 2020, 09:32 uur
10 Lucky star
9 Dress you up
8 Angel
7 Borderline
6 Crazy for you
5 The Power of Good-Bye
4 Into the Groove
3 Ray of light
2 Frozen
1 Live to Tell
9 Dress you up
8 Angel
7 Borderline
6 Crazy for you
5 The Power of Good-Bye
4 Into the Groove
3 Ray of light
2 Frozen
1 Live to Tell
0
geplaatst: 18 maart 2021, 17:36 uur
Ik heb niet echt een volgorde qua nummers die ik het beste vind. Dit wisselt echt continu. Er zijn zoveel goede nummers dus het is lastig om een keuze te maken, maar ik denk dat dit de beste nummers zijn voor mij in het algemeen:
1. Frozen
2. Ray of Light
3. The Power of Goodbye
4. Hollywood
5. Devil wouldn't Recognize You
6. I Love New York
7. Dark Ballet
8. Bad Girl
9. What It Feels Like for a Girl
10. Don't Cry for me Argentina
1. Frozen
2. Ray of Light
3. The Power of Goodbye
4. Hollywood
5. Devil wouldn't Recognize You
6. I Love New York
7. Dark Ballet
8. Bad Girl
9. What It Feels Like for a Girl
10. Don't Cry for me Argentina
0
geplaatst: 17 april 2021, 16:44 uur
01. Get Together
02. Give It 2 Me
03. Human Nature
04. Dark Ballet
05. Celebration (Benny Benassi Remix)
06. Frozen
07. Die Another Day
08. The Power of Good-Bye
09. Sorry
10. 4 Minutes (met Justin Timberlake & Timbaland)
02. Give It 2 Me
03. Human Nature
04. Dark Ballet
05. Celebration (Benny Benassi Remix)
06. Frozen
07. Die Another Day
08. The Power of Good-Bye
09. Sorry
10. 4 Minutes (met Justin Timberlake & Timbaland)
1
geplaatst: 16 augustus 2022, 16:37 uur
Madonna is vandaag 64 geworden. Tijd voor een update.
1. Live to Tell
2. Frozen
3. Oh Father
4. Spanish Eyes
5. Like a Prayer
6. The Power of Goodbye
7. Open Your Heart
8. Hung Up
9. Give It to Me
10. Devil Pray
1. Live to Tell
2. Frozen
3. Oh Father
4. Spanish Eyes
5. Like a Prayer
6. The Power of Goodbye
7. Open Your Heart
8. Hung Up
9. Give It to Me
10. Devil Pray
0
geplaatst: 16 augustus 2022, 21:12 uur
1. Ray of Light
2. Justify My Love
3. Drowned World/Substitute for Love
4. Like a Prayer
5. Get Together
6. La Isla Bonita
7. Open Your Heart
8. True Blue
9. The Power of Goodbye
10. Vogue
2. Justify My Love
3. Drowned World/Substitute for Love
4. Like a Prayer
5. Get Together
6. La Isla Bonita
7. Open Your Heart
8. True Blue
9. The Power of Goodbye
10. Vogue
0
geplaatst: 17 augustus 2022, 23:19 uur
catdog schreef:
Inmiddels heb ik me meer verdiept in Madonna's muziek en mijn lijstje is inmiddels als volgt:
01. "The Power of Good-Bye"
02. "Frozen"
03. "Take a Bow"
04. "Like a Prayer"
05. "Vogue"
06. "Live to Tell"
07. "Ray of Light"
08. "Borderline"
09. "Beautiful Stranger"
10. "Get Togehter"
Complimenteer Madonna om haar veelzijdigdheid maar die toch een constant niveau blijft afleveren wat mij betreft! Inmiddels is ze uitgegroeid tot één van mijn favoriete huidige artiesten.
Inmiddels heb ik me meer verdiept in Madonna's muziek en mijn lijstje is inmiddels als volgt:
01. "The Power of Good-Bye"
02. "Frozen"
03. "Take a Bow"
04. "Like a Prayer"
05. "Vogue"
06. "Live to Tell"
07. "Ray of Light"
08. "Borderline"
09. "Beautiful Stranger"
10. "Get Togehter"
Complimenteer Madonna om haar veelzijdigdheid maar die toch een constant niveau blijft afleveren wat mij betreft! Inmiddels is ze uitgegroeid tot één van mijn favoriete huidige artiesten.
12 jaar later óp haar 64e verjaardag ook een update van mij:
1. Ray of Light
2. Frozen
3. Like a Prayer
4. Hung Up
5. Into the Groove
6. Live to Tell
7. The Power of Good-Bye
8. Vogue
9. La Isla Bonita
10. Give It 2 Me
* denotes required fields.