MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Spotify mixtape

zoeken in:
Ik ben sinds kort bijna helemaal over op spotify. Wat ik nu al een week of 10 doe is een wekelijkse playlist maken in spotify. De laatste playlist is bonothecat's choice #10. Dit is eigenlijk hetzelfde als een ouderwetse mixtape. Het lijkt mij leuk om deze mixtapes in dit topic te verzamelen, en ik hoop vooral ook op muziek lijstjes van andere gebruikers hier op de site.

bonothecat chocie #10 08062012 by André Van Der Wal on Spotify - open.spotify.com

Misschien niet helemaal wat jij bedoelt, maar ik ben recentelijk gestart met Dé Playlist. Vaak beluister je albums die over het geheel niet meesterlijk is, maar toch wel met een aantal nummers. Vandaar dat ik deze lijst gestart ben. Om nummers die op een minder album staan toch ook te onthouden.

Overigens is dat geen beperking, want er staan ook nummers in die afkomstig zijn van sterke albums. De enige beperking is dat er max. 1 nummer per artiest in mag staan.

Dé Playlist by Chevy van Dorresteijn on Spotify - open.spotify.com

Het is niet helemaal wat ik bedoel inderdaad, maar ga je in ieder geval volgen op spotify! Ik blijf me verbazen over de geringe belangstelling voor spotiy op musicmeter, maar dit terzijde.

Ik maak overigens wel zeer regelmatig eigen playlists, maar die gooi ik nadien altijd weg. Bovendien maak ik die vaak in iTunes. Hoewel steeds meer in Spotify, omdat ik dan meer keus heb (iTunes-bibliotheek is ook geïmporteerd in Spotify).

Ik houd geen wekelijkse lijstjes bij, maar wel in een lijstje de interessante dingen van het jaar. Spotify - play.spotify.com

Ik heb jullie ondertussen wel gevolgd.

ik hou nieuwe liedjes bij in een lijst: Vissers Nieuwe Vangst:

Vissers Nieuwe Vangst (update 12 januari 2013) by Martin Visser on Spotify - open.spotify.com

ik voeg regelmatig nummers toe en gooi er na verloop van tijd ook weer het nodige uit, zodat het een redelijk recente lijst blijft.

Wij (patsounds) hebben ook een lijst, waarin we max 100 nummers zetten die we de laatste tijd aan het luisteren zijn of gerecenseerd hebben:

Pat-Sounds by Melchior Van Wessem on Spotify - open.spotify.com

Ik heb een playlist van mijn 20 favoriete singles van het moment. Elke week vallen er een paar af en komen er weer een paar bij. Zie ook het topic MuMeAfrekening.

Singles Going Steady: de 20 beste recente singles - open.spotify.com

Gast
geplaatst: vandaag om 17:05 uur

geplaatst: vandaag om 17:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.