MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Het beste van... score editie

zoeken in:
Is dit een leuk idee? Dan kunnen we er vanaf morgen mee beginnen. En dan de vraag: Film of Componist? Bijv. Het beste nummer uit Once Upon a Time in the west of het beste nummer van Ennio Morricone?

Om zomaar een voorbeeld te geven:

Het beste van Danny Elfman:

Edward Scissorhands - Ice Dance (4)
Chicago - Roxie's Suite (2)
Army of Darkness - March of the Dead (1)

Goed idee? En hoe zou het uitgevoerd moeten worden?

Ik denk dat het misschien een beter idee is als je iedere gebruiker gewoon een top 5 favoriete filmscores in laat vullen, en dan aan het einde alles optelt.
Ik ben bang dat niet al te veel users hier dagelijks een bericht zullen plaatsen.

ik zal beginnen:

1. Ennio Morricone - Once Upon a Time in the West
2. Bernard Herrmann - Taxi Driver
3. John Barry - Dances with Wolves
4. Ennio Morricone - The Good, the Bad and the Ugly
5. Trevor Jones & Randy Edelman- The Last of the
Mohicans

neo
Kan misschien beter samengevoegd worden met dit topic: http://www.musicmeter.nl/forum/13/154 ?

Maar leuk idee!

Top 5 lijstjes zijn wel leuk ja. Zie maar mijn top 10 bij mijn profiel ervoor. Per componist is al weer veel interressanter voor mij.

Dus je wilt punten gaan geven aan drie tracks van een componist en dan zo steeds verder gaan.

Elfman's 3 beste tracks:

Weepy Donuts- Good Will Hunting (4)
The Batman Theme (Batman (2)
Mambo del Flubber- Flubber (1)

Gast
geplaatst: vandaag om 08:08 uur

geplaatst: vandaag om 08:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.