Muziek / Toplijsten en favorieten / The Best Music
zoeken in:
0
geplaatst: 6 juni 2013, 11:36 uur
Ik ben al best lang opzoek, voor een schoolproject, naar mensen die een lied hebben nagezongen (covers). Ik heb er ongeveer 5 nodig. Hopelijk kunnen jullie mij helpen. 

0
geplaatst: 6 juni 2013, 11:37 uur
Ik heb er zelf trouwens al 1 gevonden. Deze vond ik namelijk ook heel goed. YouTube - RADIOACTIVE Imagine Dragons Acoutsic Cover : Sarah Zajac Dan weten jullie een beetje wat ik zoek.
0
geplaatst: 6 juni 2013, 11:40 uur
Of vinden jullie haar tweede cover beter? YouTube - Another love ~Tom Odell- Acoustic Cover~ Sarah Zajac
0
geplaatst: 6 juni 2013, 11:52 uur
YouTube staat vol met covers?
Typ: <artiest> <nummer> cover en je krijgt er een hele hoop.
Typ: <artiest> <nummer> cover en je krijgt er een hele hoop.
0
geplaatst: 6 juni 2013, 12:01 uur
ja klopt! Ik ben er alleen vergeten bij te zetten dat het hele goede covers en uit verschillende landen en verschillende leeftijden moet zijn!
0
geplaatst: 6 juni 2013, 12:02 uur
Ik heb er nu dus al 1 van iemand uit Nederland in de categorie tiener
0
geplaatst: 6 juni 2013, 12:23 uur
Ik heb nog wel wat hele goede covers voor je in de aanbieding:
Zweden: Crazy Frog - Axel F (origineel van Harold Faltermeyer)
Duitsland: Richard Clayderman - Don't Cry For Me Argentina (origineel van Julie Covington)
Verenigde Staten: Michael Bolton - Sitting on the Dock of Bay (origineel van Otis Redding)
Nederland: Vanessa - Happy X-Mas (War is Over) (origineel van John Lennon)
Zweden: Crazy Frog - Axel F (origineel van Harold Faltermeyer)
Duitsland: Richard Clayderman - Don't Cry For Me Argentina (origineel van Julie Covington)
Verenigde Staten: Michael Bolton - Sitting on the Dock of Bay (origineel van Otis Redding)
Nederland: Vanessa - Happy X-Mas (War is Over) (origineel van John Lennon)
0
geplaatst: 6 juni 2013, 13:04 uur
Ik zou er wat mee doen, met het lijstje hierboven. Nog een paar aanraders; veel plezier ermee:
0
geplaatst: 6 juni 2013, 13:16 uur
MusicLover321 schreef:
ja klopt! Ik ben er alleen vergeten bij te zetten dat het hele goede covers en uit verschillende landen en verschillende leeftijden moet zijn!
Dat is inderdaad redelijk essentiële info. Ben je nog meer vergeten te vertellen of weten we nu echt alles? Of moet het ook nog akoestisch of acapella zijn?
0
geplaatst: 6 juni 2013, 13:22 uur
Goede vraag. Gaat het om de leeftijdscategorie van de artiest, de luisteraar of het liedje?
@MusicLover321, voor welke klas is dit? Ik ben wel benieuwd.
Die van Georgina kende ik trouwens nog niet.
@MusicLover321, voor welke klas is dit? Ik ben wel benieuwd.
Die van Georgina kende ik trouwens nog niet.

0
geplaatst: 6 juni 2013, 14:17 uur
Het gaat om de leeftijd van de artiest!
@herman dit is voor klas 2, een eindproject en je moet dan de covers gaan vergelijken enzo.
Echt heel erg bedankt allemaal voor de hulp! Ik kan hier wel wat mee
@herman dit is voor klas 2, een eindproject en je moet dan de covers gaan vergelijken enzo.
Echt heel erg bedankt allemaal voor de hulp! Ik kan hier wel wat mee

0
geplaatst: 6 juni 2013, 14:34 uur
Afgaande op de naam had ik me veel van dit topic voorgesteld. Blijkt het potdorie nog genialer te zijn dan ik had gehoopt. Waarvoor dank.
* denotes required fields.