MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Vangelis top 10

zoeken in:
CorvisChristi (crew)
Lastige om samen te stellen, aangezien Vangelis zo veel goede albums heeft gemaakt.
Maar goed, hierbij mijn persoonlijke top 10:

1. 1492 Conquest of Paradise
2. Blade Runner
3. El Greco (versie uit 1998)
4. Heaven & Hell
5. Spiral
6. Antarctica
7. Mask
8. Albedo 0.39
9. Direct
10. Mythodea

En nog even apart gemeld L' Apocalypse des Animaux, die het net niet heeft gehaald (wellicht in de toekomst wel trouwens...).

Mooi idee CorvisChristi en inderdaad erg lastig. Hier na wijs beraad mijn lijst.

01. Heaven and Hell
02. China
03. Antartica
04. Direct
05. 1492 Conquest of Paradise
06. Spiral
07. The City
08. Alexandre
09. L'Apocalypse Des Animaux
10. Soil Festivities

Sorry aan de albums die het niet hebben gehaald. Daarvoor de schale troost, jullie mogen allemaal de elfde plaats delen.

Iets meer dan 20 albums in mijn bezit, in '94 of '95 voor het eerst albums van hem gehoord. China behoort zelfs tot mijn eerste CD's.

1. Albedo 0.39
2. El Greco (1998)
3. Antarctica
4. China
5. Spiral
6. Soil Festivities
7. Direct
8. Blade Runner
9. Alexander
10. Heaven and Hell

Ik heb denk ik wel bijna 30 albums van deze bebaarde Griek, dan reken ik het werk met Jon, Irene en Aphrodite's Child nog niet eens mee. Inderdaad erg moeilijk om daar een lijstje van te maken, maar het is gelukt!

1. Antarctica
2. Chariots of Fire, the play
3. Chariots of Fire
4. El Greco (2007)
5. Blade Runner
6. Oceanic
7. Spiral
8. 1492: Conquest of Paradise
9. China
10. Heaven and Hell

Gast
geplaatst: vandaag om 15:25 uur

geplaatst: vandaag om 15:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.