Muziek / Toplijsten en favorieten / Artiest van het jaar 2013
zoeken in:
0
geplaatst: 22 december 2013, 02:31 uur
Wie is voor jou de muzikale artiest van het afgelopen jaar, en waarom?
0
geplaatst: 22 december 2013, 02:37 uur
Pharrell Williams, als het je lukt om net zo gemakkelijk solo, met Daft Punk of met Robin Thicke hits te scoren die behoren tot de grootste successen van het jaar, dan ben je echt wel een held.
0
geplaatst: 22 december 2013, 14:51 uur
deric raven schreef:
Pharrell Williams, als het je lukt om net zo gemakkelijk solo, met Daft Punk of met Robin Thicke hits te scoren die behoren tot de grootste successen van het jaar, dan ben je echt wel een held.
Eens
0
geplaatst: 22 december 2013, 15:11 uur
Stromae ... zette België internationaal op de kaart.
En Dead Can Dance, OMD en Prefab Sprout brachten onwaarschijnlijk sterke retro platen uit.
En Dead Can Dance, OMD en Prefab Sprout brachten onwaarschijnlijk sterke retro platen uit.
0
geplaatst: 22 december 2013, 15:15 uur
Stromae is inderdaad ook zeker een goed voorbeeld, het album van Dead Can Dance is alweer uit 2012.
Voor mijn gevoel is dit ook nog niet zo lang geleden.
Voor mijn gevoel is dit ook nog niet zo lang geleden.
0
geplaatst: 22 december 2013, 15:21 uur
Na het vervelende Alors on Danse (2010) had ik niet verwacht dat ik zou gaan vallen voor de muziek van Stromae
Maar niets is minder waar! Voor mij is Stromae de artiest van 2013 met een verbluffend goed album Racine Carée. Heerlijke electro-house beats gecombineerd met een Brel-achtig stemgeluid. Franstalige muziek heb ik toch al een zwak voor. Zijn muziek gaat vergezeld met leuke clips met als thema "levenslessen" ...zeer origineel.
Stromae is dus mijn held
Edit: Dazzler, wat een toeval....ik was ook bezig met Stromae
Maar niets is minder waar! Voor mij is Stromae de artiest van 2013 met een verbluffend goed album Racine Carée. Heerlijke electro-house beats gecombineerd met een Brel-achtig stemgeluid. Franstalige muziek heb ik toch al een zwak voor. Zijn muziek gaat vergezeld met leuke clips met als thema "levenslessen" ...zeer origineel.Stromae is dus mijn held

Edit: Dazzler, wat een toeval....ik was ook bezig met Stromae
0
geplaatst: 22 december 2013, 15:22 uur
Ben ik nou de enige Die Alors On Danse beter vind dan de platen die Stromae dit jaar heeft uitgebracht.
0
geplaatst: 22 december 2013, 15:25 uur
Misschien een goed idee, Lex, om het totale album te beluisteren. Ik vind zijn hitsingles zelfs het minste van alle tracks..... Ta Fete en Humain à L'eau zijn mijn absolute hoogtepunten.
0
geplaatst: 22 december 2013, 15:27 uur
Nu moet ik wel bekennen dat ik het album niet ken en alleen de hitsingles 

0
geplaatst: 22 december 2013, 16:31 uur
Echt met afstand:
DEAFHEAVEN
Als je hebt over metalbands die dit jaar zijn doorgebroken bij een groter publiek is deze natuurlijk onvermijdelijk. Maar Sunbather is ook een genreoverschrijdend meesterwerk dat de rauwheid van blackmetal vermengt met de epische scope van post-rock en de dromerigheid van shoegaze.
DEAFHEAVEN
Als je hebt over metalbands die dit jaar zijn doorgebroken bij een groter publiek is deze natuurlijk onvermijdelijk. Maar Sunbather is ook een genreoverschrijdend meesterwerk dat de rauwheid van blackmetal vermengt met de epische scope van post-rock en de dromerigheid van shoegaze.
* denotes required fields.