MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Zeikballads top 1000 allertijden

zoeken in:
Reijersen schreef:
(quote)

Juist ja, en dat is????

Downloaden

Reijersen schreef:
Boys II MEn staan er allebei in.

Dan heb ik niet opgelet.

Reijersen schreef:
(quote)

Juist ja, en dat is????

Drie keer raden. Bemachtigen, misschien?

Rokol schreef:
(quote)

Downloaden

Oke, leer nog eens wat hier

starbright boy schreef:
(quote)

Dan heb ik niet opgelet.

Sorry had mn bericht alweer ge-edit.

End of Road op 17. Die ander op 12.

Firehouse - Love of a lifetime is zeker slecht.
Ik luister hem nu, maar Guus Meeuwis vind ik erger.
Op mijn schoolkamp van HAVO 1 speelde de muziekleraar 'Het is een nacht' op zijn gitaar en ik heb toen meerdere malen over moeten geven.

Ik mis eigenlijk ook het één en ander aan werk van Teddy Riley.

Het gaat ook zo snel hier.

(even naar de winkel, tig nieuwe ideeën, ben ik thuis, is het al klaar....)

Snelste topic ooit op musicmeter die ik heb meegemaakt.
Zijn er snelle geweest?

Luister nu Steelheart . Ik kom echt niet meer bij. Krijg dit nog maar net ingetypt.

Die top 100 lijstjes gaan altijd kei en keihard. Ik denk dat dit niet eens de snelste was.

starbright boy schreef:
Die top 100 lijstjes gaan altijd kei en keihard. Ik denk dat dit niet eens de snelste was.

Welke dan???

Steelheart - met welke?
Die wil ik ook 'bemachtigen'

Half jaartje geleden waren we hier helemaal lekker bezig met die lijstjes, binnen 10 minuten waren ze toen vol

Rokol schreef:
Steelheart - met welke?
Die wil ik ook 'bemachtigen'

Steelheart met I'll Never Let You Go.

obsessed schreef:
Half jaartje geleden waren we hier helemaal lekker bezig met die lijstjes, binnen 10 minuten waren ze toen vol

het voordeel aan deze lijst is dat we andere muziek een keer (legitiem) mogen afzeiken

Reijersen schreef:
(quote)

Steelheart met I'll Never Let You Go.

Ik heb hem te pakken, poef dit nummer klinkt behoorlijk irritant.
Haha lachwekkend!!!!

Even opgezocht, ok, 10 minuten was overdreven, maar deze was bijvoorbeeld in 50 minuten vol toen: http://www.musicmeter.nl/forum/18/356/90

Waren ook altijd 5 berichtjes tegelijk, dus een hoop ge-edit

Deze was in 7 uur en 8 minuten gedaan.

obsessed schreef:
Even opgezocht, ok, 10 minuten was overdreven, maar deze was bijvoorbeeld in 50 minuten vol toen: http://www.musicmeter.nl/forum/18/356/90

Waren ook altijd 5 berichtjes tegelijk, dus een hoop ge-edit

1. The Stooges - I Wanna Be Your Dog, dat is wel een leuke nummer 1 voor die lijst.

Er schiet me er nog eentje te binnen.

Brian McKnight - Back at One.

Vind het zelf een goed nummer, maar kan begrijpen dat anderen het erg zeikerig vinden.

Das best een mooi nummer vind ik hoor

DutchViking
Steelheart en Firehouse ken ik ook wel. Firehouse is normaal gesproken wel een aardige band (maar de zanger is net een Bon Jovi-kloon), maar Love of a Lifetime is inderdaad erg zeikerig. Van Steelheart ken ik ook wel wat, niet zo mijn band. Mijn persoonlijke nummer 1 zou zijn You're Beautiful van James Blunt of toch Nothing Else Matters van Metallica (zoals reeds aangegeven in de eerste post van dit topic).

Rokol schreef:
(quote)

Deze had op nummer 1 gemoeten natuurlijk niet op 99.

Mijn excuses. Het is namelijk zo dat ik op voorhand wel wist dat dit topic echt een geweldige grote vaart zou lopen maar ik moest weg en wou toch echt wel op dit nummer mijn stem uitbrengen (het zekere voor het onzekere nemen). Daarom staat ze zo laag, onze Canadese Céline.

Kenneth
Ik persoonlijk vind One van U2 een enorm zeiknummer. Had wat mij betreft wel op 1 gemogen.

Onbegrijpelijk dat I will always love you niet op één is gestrand... Jammer eigenlijk! Het is een nacht vind ik eerder een dronkemansnummer dan een zeikballad maar bon.

ZERO schreef:
Onbegrijpelijk dat I will always love you niet op één is gestrand... Jammer eigenlijk!

De Dolly Parton-versie vind ik eigenlijk heel mooi. Inderdaad ontelbare malen beter dan de kwijlvariant van Whitney Houston.

Het is een nacht vind ik eerder een dronkemansnummer dan een zeikballad maar bon.

Eens. Dit is geen #1 voor een Zeikballads top 100.

dutch2
Ach, dat is voor iedereen weer anders. Ik vind Het Is een Nacht een van de grootste zeiknummer allertijden. En dat ie in bepaalde kringen uit volle dronkemansborst wordt meegezongen maakt het alleen nog maar erger. En daarbij heeft het nummer een volkomen belachelijke tekst, wat altijd meer opvalt als een nummer in je eigen taal wordt gezongen.

Als we het over zeiknummers hebben kan ik met je instemmen. Maar als we het over zeikballads hebben blijf ik het vreemd vinden. Nuja, ieder zijn mening hoor!

Jord schreef:

Eens. Dit is geen #1 voor een Zeikballads top 100.

Je moet die noteringen ook niet te serieus nemen.
Alle 'nummer 1 kandidaten' waren al gepost voordat we bij nummer 80 waren.
Je moet gewoon de lijst op alfabetische volgorde zetten en zelf bepalen wat voor jouw de nummer 1 is.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:03 uur

geplaatst: vandaag om 07:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.