MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Lovesongs Top 100

zoeken in:
2. Back at One - Brian McKnight

1. Whenever Wherever Whatever - Maxwell

Ka-Ching

Ja lekker dan, de top 3 tegelijk

Paalhaas schreef:
Beetje gemeen, maar die moesten er ech nog in. Ik sta open voor suggesties, maar dat moeten wel goeie zijn.

Ik zou zeggen, zie mijn laatste twee.

Ken ik niet, maar goed ik zet de top 2 wel tussen haakjes.

Zo tevreden?

Paalhaas schreef:
Ken ik niet, maar goed ik zet de top 2 wel tussen haakjes.

Dat nr van Brian McKnight ken je wel als je m hoort en van Maxwell is (believe me) het perfecte nummer voor samen met een dame (en voor de dames met een heer).

Paalhaas schreef:
3. Bob Dylan - I want you

[EDIT]Buiten mededinging:[/EDIT]

2. Tim Buckley - Phantasmagoria in two
1. Bob Dylan - Sad eyed lady of the lowlands

Beetje gemeen, maar die moesten er echt nog in (hoefden van mij niet per se op 1, 2 en 3). Ik sta open voor suggesties, maar dat moeten wel goeie zijn.

Deze mag van mij zegenvieren als de accurate top 3.
Heerlijke nummer 1 Paalhaas. Job well done.

Vind die van mij toch beter

Haha! Ja die van jou is ook geweldig hoor Reijersen.
Ook al ken ik er geen 1 van.

Tja, das dan weer een kwestie van smaak he

Buiten categorie: Bent - A Ribbon For My Hair.

Neh

SelmaDuim
Onderhond schreef:
Bent - A Ribbon For My Hair.

Gemist dit topic, maar de volgende track moet toch echt even genoemd worden:

Cee-Lo - All Day Love Affair

Deze ook:

Nick Cave - Do You Love Me

Reijersen schreef:
Na het succesvolle Zeikere Ballads Top 100 maar eens een topic over Ballads die wel goedgevonden worden, moesten het een titel geven dus dan maar Lovesongs Top 100. Ik heb al een mooie nr 1. in mn hoofd

Gelet op het stemgedrag, leek dit meer een spelletje voor m.n. Reijersen zelf en Paalhaas dan voor heel MuME. Moest dit nou zo worden afgeraffeld? Kortom, wat mij betreft was dit een minder succesvolle poging.

dynamo d schreef:
(quote)

Gelet op het stemgedrag, leek dit meer een spelletje voor m.n. Reijersen zelf en Paalhaas dan voor heel MuME. Moest dit nou zo worden afgeraffeld? Kortom, wat mij betreft was dit een minder succesvolle poging.

Het ging inderdaad sneller als de bedoeling was. Dus idd een niet zo goeie poging.

Reijersen schreef:
Het ging inderdaad sneller als de bedoeling was. Dus idd een niet zo goeie poging.

Dit is wel een heel eerlijke sympathieke reactie. Daar heb ik altijd een zwak voor.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:36 uur

geplaatst: vandaag om 14:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.