Muziek / Toplijsten en favorieten / Lovesongs Top 100
zoeken in:
0
geplaatst: 11 november 2005, 16:36 uur
Paalhaas schreef:
Beetje gemeen, maar die moesten er ech nog in. Ik sta open voor suggesties, maar dat moeten wel goeie zijn.
Beetje gemeen, maar die moesten er ech nog in. Ik sta open voor suggesties, maar dat moeten wel goeie zijn.

Ik zou zeggen, zie mijn laatste twee.
0
geplaatst: 11 november 2005, 16:44 uur
Dat nr van Brian McKnight ken je wel als je m hoort en van Maxwell is (believe me) het perfecte nummer voor samen met een dame (en voor de dames met een heer).
0
geplaatst: 11 november 2005, 17:07 uur
Paalhaas schreef:
3. Bob Dylan - I want you
[EDIT]Buiten mededinging:[/EDIT]
2. Tim Buckley - Phantasmagoria in two
1. Bob Dylan - Sad eyed lady of the lowlands
Beetje gemeen, maar die moesten er echt nog in (hoefden van mij niet per se op 1, 2 en 3). Ik sta open voor suggesties, maar dat moeten wel goeie zijn.
3. Bob Dylan - I want you
[EDIT]Buiten mededinging:[/EDIT]
2. Tim Buckley - Phantasmagoria in two
1. Bob Dylan - Sad eyed lady of the lowlands
Beetje gemeen, maar die moesten er echt nog in (hoefden van mij niet per se op 1, 2 en 3). Ik sta open voor suggesties, maar dat moeten wel goeie zijn.

Deze mag van mij zegenvieren als de accurate top 3.
Heerlijke nummer 1 Paalhaas. Job well done.
0
geplaatst: 11 november 2005, 17:13 uur
Haha! Ja die van jou is ook geweldig hoor Reijersen.
Ook al ken ik er geen 1 van.
Ook al ken ik er geen 1 van.
0
geplaatst: 12 november 2005, 00:00 uur
Gemist dit topic, maar de volgende track moet toch echt even genoemd worden:
Cee-Lo - All Day Love Affair
Cee-Lo - All Day Love Affair
0
geplaatst: 12 november 2005, 12:23 uur
Reijersen schreef:
Na het succesvolle Zeikere Ballads Top 100 maar eens een topic over Ballads die wel goedgevonden worden, moesten het een titel geven dus dan maar Lovesongs Top 100. Ik heb al een mooie nr 1. in mn hoofd
Na het succesvolle Zeikere Ballads Top 100 maar eens een topic over Ballads die wel goedgevonden worden, moesten het een titel geven dus dan maar Lovesongs Top 100. Ik heb al een mooie nr 1. in mn hoofd

Gelet op het stemgedrag, leek dit meer een spelletje voor m.n. Reijersen zelf en Paalhaas dan voor heel MuME. Moest dit nou zo worden afgeraffeld? Kortom, wat mij betreft was dit een minder succesvolle poging.
0
geplaatst: 12 november 2005, 12:38 uur
dynamo d schreef:
Gelet op het stemgedrag, leek dit meer een spelletje voor m.n. Reijersen zelf en Paalhaas dan voor heel MuME. Moest dit nou zo worden afgeraffeld? Kortom, wat mij betreft was dit een minder succesvolle poging.
(quote)
Het ging inderdaad sneller als de bedoeling was. Dus idd een niet zo goeie poging.
0
geplaatst: 12 november 2005, 12:51 uur
Reijersen schreef:
Het ging inderdaad sneller als de bedoeling was. Dus idd een niet zo goeie poging.
Dit is wel een heel eerlijke sympathieke reactie. Daar heb ik altijd een zwak voor.

* denotes required fields.