MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 5 Sandra Kim

zoeken in:
Top 5 singles Sandra Kim (voormalig winnares E.S.C.)

01. Voler le Temps (2011)
02. Lost and Found (2011)
03. Helemaal Alleen (1998)
04. Voor Jou Barbara (1998)
05. Make Up (2011)

Top 5 Albums Sandra Kim (in 2016 alweer 30 jaar in het vak)

01. Make Up (2011)
02. Heel Diep In Mijn Hart (1998)
03. Bien Dans Ma Peau (1988)
04. Sandra Kim - J'♥ La Vie (1986)
05. Balance Tout (1991)

Hoe groot mijn sympathie ook is voor sheeps liefde voor mijn landgenoot,
tot een eigen lijstje komt de belpopper in mij niet. Mijn focus zal te Vlaams zijn.

(Nu gaat sheep opmerken dat Sandra voldoende Vlaamstalige nummers heeft gemaakt.)

Nou ik zal ook even een lijstje maken van onze Sandra. Sterker nog eentje van alle liedjes die ik van haar ken

01. Berlin
02. J'aime la vie
03. Tokyo Boy

Ze is echt niet meer dat 'huppeltutje' van 13 zoals ze nog steeds door veel mensen wordt gezien.
Haar comeback album Sandra Kim - Make Up (2011) is echt de moeite waard en werd zeer goed ontvangen in de Belgische pers. Een totaal ander geluid (sound & vocalen) dan je zou verwachten van haar. Album duurt nog geen half uur dus het zal geen tijdverspilling zijn (zie Spotify)

Dazzler klopt. Je weet dat ik Sandra enorm bewonderd in 'alles' wat ze doet in haar leven maar Nederlandstalig is ze geen hoogvlieger. Ondanks dat gegeven toch twee prachtig gezongen Nederlandstalige nummers in mijn Top 5.....

vigil leuk

Gast
geplaatst: vandaag om 09:08 uur

geplaatst: vandaag om 09:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.